Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser to streker ♡Fikk denne testen i dag! Dette er etter tidsfristen da, siden jeg bare tok testen og gikk å la meg igjen.
Men har aldri fått noe på test før uansett hvor lenge jeg har ventet!Vis vedlegget 145693
Vis vedlegget 145694Vis vedlegget 145695
9dpo i dag, og testene blir sterkere for hver dag. Det er en god følelse. Ble litt skeptisk ettersom 7 dpo er veldig tidlig å få positiv, men begynner å synke inn nå..
![]()
Ikke si det, da..Tvillinga kanskje?!![]()

Ikke si det, da..
Tanken har slått meg.. Men, eh. Ja, da hadde jeg gått i bakken, for å si det sånn.. rart å tenke på at jeg ikke skal få vite det før uke 18, egentlig...
Det er første jaHeh.. E da første? Søster mi fekk nett tvillinga, der merka me da på sf måling før ulevt kan du nok få tidli ul om du mistenke da seriøst før uke 18
![]()
Jeg synes jeg ser el liten strek, jatok en til er jo bare 8 dpo Ser dere noe ?![]()
Dagens test tatt nå. Har mistet litt håpetFøler jeg klarer å skimte strek på hver test jeg tar uten at den blir så særlig sterkere. Er det fortsatt håp? Er 10dpo :/Vis vedlegget 145760
Jaja, første testen trodde jeg virkelig slo til, men så var d met bare en flekk på den! Så, blenda, blenda10 dpo.
Vis vedlegget 145768
Jeg skimter strek på disse![]()
Den øverste kom det kun en halv strek på, så den er nok defekt! Klarte å presse ut noen dråper til med urin til ny test, men ser ikke noe, så om du ser er jo det heeelt toppers![]()
Haha nå kan det jo hende jeg har streksyn da menVille nok tatt en ny test ihvertfall