IKM uke 47

image.jpeg

7 dpo. Bilde tatt etter tidsfrist. Er det noe der? Skal ta nye hver morgen frem mot ikm.

Gjør du!? :) Ser en svak strek, men tenker den er så å si usynlig så den teller ikke..

Last edited:
Når forsvinner streken etter kjemisk tro? Noen med erfaringer? Begynte å blø for 1,5 døgn siden. Ser ennå svaaaaak rosa strek...:( Litt bedre synlig i virkeligheten enn på bildet..
ImageUploadedByBV Forum1447628510.037408.jpg

Det er flere som ser det, dette er bare super spennende :nailbiting: Har lyst å springe og kjøpe ny test :joyful:
Planen var at jeg skulle teste i går, 11dpo. Men testene er ikke kommet i posten enda. Håper de ligger i postkassen nå når jeg leverer mini i bhg
Da ryker det nok en test her også ;-)

Test i dag: Ikke gravid.
Så da venter man på tr i morgen, senest onsdag. Og satser videre på ny pp.

Ikke noe å skryte av her heller! PP4 here we come! Men nå gidder jeg ikke leite etter EL, jeg kjenner jo når den kommer, og heller ikke handle inn BT! Aldri blitt så skuffet etter alle disse strekene jeg har fått, som kun er tullestreker. Nei, vente med testinga :)

Jeg ser nå at jeg ikke er blitt ført opp :-) Godt mulig det er jeg som ikke har skrevet meg opp her å men uansett ikm var nå på onsdag som kommer men fikk den i dag :-)

Testet negativt 10 dpo og venter mens i dag. Puppene har vært dobbel størrelse i helga og det er standard før mens..så er det som om de punkterer:-P

Testa i dag med rfsu digital. Ikke gravid. Men kan jo være for tidlig til at det viser på den. Klarte ikke vente mer på strimler som ikke kom i posten i dag heller.
Ikke kjent noe symptomer av noe slag før nå etter negative test...
Nå prikker det i brystene :-P

Liste oppdatert. Håper jeg fikk med alle endringene.

Back
Topp