Er det sånn at når den blir svakere har el hvert eller er den daDa er vel EL i morgen-over i morgen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det sånn at når den blir svakere har el hvert eller er den daDa er vel EL i morgen-over i morgen.
Forstod det slik at EL er 12-36 dager etter den sterkeste testen. Det vil si 0-24 timer etter testen er negativ igjen. Så det anbefaler å jobbe videre 2 dager etter den positive testen også.Er det sånn at når den blir svakere har el hvert eller er den da
Det var det jeg trodde i utgangspunktet, men siden jeg ikke var puttet inn der, så kunne det jo ikke være det ;-)Side 1 ;-)
Haha ja da er det bare og jobbe videre daForstod det slik at EL er 12-36 dager etter den sterkeste testen. Det vil si 0-24 timer etter testen er negativ igjen. Så det anbefaler å jobbe videre 2 dager etter den positive testen også.
Så hyggelig! Tusen takk! Det håper jeg ogsåSååå spennende!! Håper VIRKELIG du er en av de heldige som ender opp i gravid-listen når uken vår kommer![]()
Da har vi gjort vårt...
Håper det er nok.
Vis vedlegget 144229
Ingen aksjer i dag, da mannen allerede sover godt på sofa.
IKM 20 november, pp3
Ikke ennåEr den posetiv i dag ? Hjelp
Kan den bli det i løpet av dagen burde jeg ta en på kvelden også ?Ikke ennå
EL testen sår ut sterkest rundt kl 17 hos meg.Kan den bli det i løpet av dagen burde jeg ta en på kvelden også ?
EL testen sår ut sterkest rundt kl 17 hos meg.

Da har vi gjort vårt...
Håper det er nok.
Vis vedlegget 144229
Ingen aksjer i dag, da mannen allerede sover godt på sofa.
Får bare forsette og vente i spenning daselv om den blir positiv er det vel sånn at egget kan slippe i morgen også ?
Så lønner seg vel og legge inn aksjer , både i dag , morgen og lørdag![]()