IKM uke 47

:sign17Venter spent på positiv El tester den er veldig negativ, noen som vet hvorfor den var mer kraftig strek rett etter tr cd6 enn DN var CD 11 , men i dag CD 12 begynner man og skimte strek igjen :P håper på positiv en av dagene nå :sign19

EL i dag? Håper bare jeg gikk glipp av LH-toppen i går, og at EL virkelig har vært denne gangen. Gjorde så vondt i går kveld når vi hadde sex at det var helt grusomt :o
Står dato på bildene...
ImageUploadedByBV Forum1446561568.663975.jpg
ImageUploadedByBV Forum1446561593.494570.jpg

Her er mine de ser man nesten ikke strek på engang men mer på cd 6 enn cd 11 , begynner litt strek i dag.

Blir gal jeg . Noen flere med så uklare streker :(

Vedlegg

• Snapchat-5159250631127623771.jpg
    Snapchat-5159250631127623771.jpg
    430,8 KB · Visninger: 79
Ikm 17.november, 3 pp. Eggløsning i dag, positiv el-test og dropp på temperaturen. Vi hadde håpet at den ventet til fredag, da mannen min er ute på jobb, men dengang ei. Krysser fingrene for at svømmerne har overlevd fra søndag ;-) Det er jo mulig :-)

Ikm 17.november, 3 pp. Eggløsning i dag, positiv el-test og dropp på temperaturen. Vi hadde håpet at den ventet til fredag, da mannen min er ute på jobb, men dengang ei. Krysser fingrene for at svømmerne har overlevd fra søndag ;-) Det er jo mulig :-)

De ligger nok på lur og venter skal du se :)

Hadde mest sannsynlig positiv test i går, svak i dag morges. Holder det da med aksjer som er lagt inn i går?? Mannen kommer SEINT hjem ifra jobb i dag, så tviler på han er gira på nok en runde ;)

Er tom for tester
Regnet meg frem til El på søndag/mandag
Men tror den er nå. Har smerter på venstre side nå ved egglederen.
Da blir vel min ikm flyttet til 17.november?

Er tom for tester
Regnet meg frem til El på søndag/mandag
Men tror den er nå. Har smerter på venstre side nå ved egglederen.
Da blir vel min ikm flyttet til 17.november?
Med el i dag får du ikm den 17., ja :-)

Her er EL i dag (det kjennes). Så jeg kan flyttes fra 18. til 17.
Fikk lagt inn aksjer i helga og i går. Tenker det blir flere i dag og i morgen :)

Hadde mest sannsynlig positiv test i går, svak i dag morges. Holder det da med aksjer som er lagt inn i går?? Mannen kommer SEINT hjem ifra jobb i dag, så tviler på han er gira på nok en runde ;)

Jeg hadde også el i går (positiv eltest søndag), så i kveld blir det en siste innspurtsrunde :D Bare for sikkerhetsskyld :P Du får tatt på deg største del av jobbe i kveld, så er'n sikkert med :P

ImageUploadedByBV Forum1446575612.441568.jpg
nederste er i dag tidlig, midten er ca midt på dagen(utvannet urin) og øverste er nå i kveld. Har jeg hatt eggløsning???

Back
Topp