IKM uke 47

Absolutt ikke :-) Hos meg river det i eggstokkene, og det blir ømt i området rundt. Jeg vet når el er på grunn av smertene. Har du kjent det tidligere? Jeg kjenner det ikke når jeg har spiral eller går på p-piller (helt naturlig), men ellers kjenner jeg det spesielt godt på ene siden.
Jeg har ikke kjent slik før
Har alltid brukt p-piller.
Tusen takk for svar Fjellrose :-*

Uff, ja! 2 dpo og venter til neste helg, da svir jeg første test :D om jeg klare å vente :p glad jeg er i full jobb, så har jeg noe å ta meg til :)

Eg tror eg må vente lenger, sist eg ble gravid testet eg fra 9 dpo men testene ble ikkje postive før 11 eller 12 dpo så må nok smøre meg med tålmodighet der ja! hehe :P men er heldigvis veldig opptatt med de to småtrollene mine som er sjuke for øyeblikket og mye håndarbeid som skal bli jule og bursdagsgaver :D

Usikker på når jeg skal begynne på dpo ? Er de første dpo i dag eller begynner jeg fra i morgen ?
NEGATIV EL test i dag iallefall
Snapchat-4007218111709835814.jpg

6 dpo og ingen symptomer. Tror ikke jeg kommer til kjenne igjen symptomene heller.

Noen av dere som har opplevd ømme pupper (som tegn på el) to dager etter positiv el-test men uten tempstigning enda? Er det fortsatt håp?

Hva tror dere? Positiv el-test i går på morgenen(cd15)? Da er vel el i dag? :happy:

Vedlegg

• image.jpeg
    image.jpeg
    586,4 KB · Visninger: 59
Jeg tror 3 dpo.. og har littegrann av de samme murringene som da jeg ble gravid sist. Håper det betyr noe denne gangen. Eller har el-kvalmen i hvert fall gitt seg, og formen er bra :) Blir bare litt koko i dpo-land, heldigvis har jeg masse å finne på mens vi venter.

Back
Topp