IKM uke 47

Nr.1, 2, 3 = CD 14
Nr.4, 5 = CD 15
Nr. 6 = CD 16
Vis vedlegget 144611
Vis vedlegget 144612
Positiv el-test CD15 og el CD16?

Ville sagt at alle de 3 nederste er positive egentlig:o Tenker selv at første dag med negativ test (etter de positive) er selve el-dagen. Dersom d fortsetter i enda flere dager hadde jeg tatt en g.test:o ;)

Edit: mente alle de 4 nederste:)

Last edited:
3 dpo, og uuutolmodig! Plagsomt å ha alle symptom mellom el og ikm, alltid! Så jeg kan ikke lete etter symptom som murringer og stikkinger, for disse har jeg uansett :/ Dårlig i helga, så jeg slapp unna ro dager med festing og alkohol :D Det må da være godt for noe :P

image.jpeg

Du kan flytte min ikm til lørdag:)

Hatt ingen symptomer, tatt det som et bra tegn. Alle andre ganger har masse symptomer betydd IKKE gravid :o
Men i dag, 4dpo, har jeg plutselig fått ømme bryster. Bittelitt mensmurring også. Er det normalt såpass lenge før IKM? :/

Hatt ingen symptomer, tatt det som et bra tegn. Alle andre ganger har masse symptomer betydd IKKE gravid :o
Men i dag, 4dpo, har jeg plutselig fått ømme bryster. Bittelitt mensmurring også. Er det normalt såpass lenge før IKM? :/

Jeg trodde jeg var gravid når symptomene kom rett etter EL, men så var det visst slik det skulle være, så nå har jeg fullt av sympt fra EL til IKM. Tidligere kun øm mage og pupper fra et par dager før IKM. Dumme kropp som lurer oss!

Jeg trodde jeg var gravid når symptomene kom rett etter EL, men så var det visst slik det skulle være, så nå har jeg fullt av sympt fra EL til IKM. Tidligere kun øm mage og pupper fra et par dager før IKM. Dumme kropp som lurer oss!
Ja, det er helt idiotisk! :o
Må bare la være å kjenne etter. Blir lurt gang på gang ;)

Cd 19. Ingen posetiv el test enda...

I morgen skal jeg ringe å spør om jeg kan få ta en blodprøve på tirsdag. Må sjekke om EL har vært. Kommer til å bli dritskuffet om jeg får beskjed om at den ikke har vært :(

Venter fortsatt på negativ test igjen. IKM enten 22 eller 23. November tenker jeg :)

Siste er tatt idag tidlig:
ImageUploadedByBV Forum1446977345.956285.jpg

Min test har ikke strek i det hele tatt i dag 17 cd men 2 dpo så tror at el har Vært.

IMG_2924.jpg

Cd 13 i dag, og en del el smerter….I går var det nesten ingen strek, og i dag mye sterkere, så håper el er rett rundt svingen :)

Liste oppdatert.

Ikm 17. pp 3 :-)

Back
Topp