Haha ja. Har 5 tidligtester og 10 vanlige liggendehva med deg?
Har 1 liggende
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha ja. Har 5 tidligtester og 10 vanlige liggendehva med deg?
Oh yeah! Har pr nå 1 CBD og sikkert 20 billigtester (både "vanlige" og ebay). I tillegg har jeg bestilt 2 stk CB+ og 2 stk CBD når d var 40% på Vitus apotek, men de har ikke kommet ennåHar du et lager da?
![]()
Denne gangen skal jeg prøve å ikke være det.
Ikke en eneste test i hus :-O
Som eg skrev over, bare 1![]()
hehe! Heldigvis ikkje så langt til apoteket om eg skulle trenge flere
![]()
Hehe, d var ikke mange neiMen d kan jo fort holde og d, hvertfall hvis du venter helt til etter ikm
D lageret mitt fylles bare på etterhvert som mnd gårHåper å snart få noe positivt ut av dem da!!
Ja eg hadde et svært lager eg og siden vi prøvde i 3 år på første, men ga de vekk til lillesøster når eg ble gravid med nr2 for vi skulle jo ikkje ha flereog så går de jo ut på dato
![]()
![]()
Da har du virkelig vært gjennom karusellen selv også ser jeg! Nr.3 nå da? Håper dere slippet at d tar lang tid og at den testen du har blir nok
Ja, de går jo ut på dato, om d plutseli skulle gå denne mnd tror jeg ikke at jeg klarer å bruke opp alleDa blir de nok gitt bort til noen som prøver!
HeheTror du at du klarer å holde det?![]()
Er fire dpo idag, tror jeg. Gikk tom for tester, men skal jeg dømme etter kroppslige tegn, så var el på onsdag.Hvor mange dpo er du ?
Slik er det her også, men har ikke hatt el enda.Min og. Høøyt oppe, stein hard og lukket. Og skolelim.
Har dere graviditetstester liggende klare?mange testomaner her?
![]()
hehe
Kan du føre meg opp på listen og? Har lagt inn dato 3 ganger i denne tråden, men de har sikkert ikke vært så lett å se siden vi er mange som skriverListe oppdatert.
ikm 20 novemberJeg også har lagt inn ikm flere ganger uten å bli sett. Prøver en gang tilListe oppdatert.
Er helt koko