IKM uke 47

Oh yeah! Har pr nå 1 CBD og sikkert 20 billigtester (både "vanlige" og ebay). I tillegg har jeg bestilt 2 stk CB+ og 2 stk CBD når d var 40% på Vitus apotek, men de har ikke kommet ennå:p Har du et lager da?:D

Som eg skrev over, bare 1 ;) :P hehe! Heldigvis ikkje så langt til apoteket om eg skulle trenge flere :D

Som eg skrev over, bare 1 ;) :P hehe! Heldigvis ikkje så langt til apoteket om eg skulle trenge flere :D

Hehe, d var ikke mange nei:) Men d kan jo fort holde og d, hvertfall hvis du venter helt til etter ikm;)
D lageret mitt fylles bare på etterhvert som mnd går:p Håper å snart få noe positivt ut av dem da!!

Hehe, d var ikke mange nei:) Men d kan jo fort holde og d, hvertfall hvis du venter helt til etter ikm;)
D lageret mitt fylles bare på etterhvert som mnd går:p Håper å snart få noe positivt ut av dem da!!

Ja eg hadde et svært lager eg og siden vi prøvde i 3 år på første, men ga de vekk til lillesøster når eg ble gravid med nr2 for vi skulle jo ikkje ha flere :P og så går de jo ut på dato ;) :P

Ja eg hadde et svært lager eg og siden vi prøvde i 3 år på første, men ga de vekk til lillesøster når eg ble gravid med nr2 for vi skulle jo ikkje ha flere :P og så går de jo ut på dato ;) :P

Da har du virkelig vært gjennom karusellen selv også ser jeg! Nr.3 nå da? Håper dere slippet at d tar lang tid og at den testen du har blir nok;)
Ja, de går jo ut på dato, om d plutseli skulle gå denne mnd tror jeg ikke at jeg klarer å bruke opp alle:p Da blir de nok gitt bort til noen som prøver!

Da har du virkelig vært gjennom karusellen selv også ser jeg! Nr.3 nå da? Håper dere slippet at d tar lang tid og at den testen du har blir nok;)
Ja, de går jo ut på dato, om d plutseli skulle gå denne mnd tror jeg ikke at jeg klarer å bruke opp alle:p Da blir de nok gitt bort til noen som prøver!

Ja vi prøver på nr. 3 ;) :D lillebror satt på første forsøk så eg har nok litt høye forventninger, og kommer til å bli kjempeskuffa hvis tr kommer :p hehe

Jeg har begynt å teste allerede. 9 dpo i dag og negativ test.

Liste oppdatert.

Jeg tror kanskje min ikm ikke er før 18, kanskje den 17?
El kom senere enn jeg først trodde. Og jeg har ikke testet skikkelig etter El da jeg gikk tom for tester. Så er noe usikker :-P

Har 3-4 tidligtester fra ebay.
1 CBD med ukeindikator.
4 CBD uten uke.
Bestiller fra ebay, så blir det mye billigere enn å gå på apotek.
Kjøpte 5 pk CBD uten uke, betalte 300kr :)

Lange og spennende dager i dpo-land nå. Jeg er 4 dpo i dag, og våknet opp med sår hals og tett nese. Er det noen som vet om dette har noe å si for sjansene? Huff. Merker at jeg føler på alt mulig, og det er ganske slitsomt. Forrige pp tok jeg meg selv i å google om det kunne minske sjansene ved å se skrekkfilm i dpo-land. :excited001 Er helt koko :gen014

Hmm...d ser ikke ut som jeg har hatt el enda, men jeg holder meg her til jeg vet mer om denne drittsyklusen:o :p

Back
Topp