IKM uke 47

Selv føler jeg at jeg er mye roligere nå i DPO. Tviler på at det klaffet denne gangen, selv om vi bombarterte egget godt før og etter =)

Har en time hos privat gyn, så skal spøre hva mer vi kan gjøre etter 1 års prøving. Er ferdig utredet før og begge er friske, men jeg håper det er noe mer før IVF er aktuelt.

Er det sånn at når den blir svakere har el hvert eller er den da
Forstod det slik at EL er 12-36 dager etter den sterkeste testen. Det vil si 0-24 timer etter testen er negativ igjen. Så det anbefaler å jobbe videre 2 dager etter den positive testen også.

Forstod det slik at EL er 12-36 dager etter den sterkeste testen. Det vil si 0-24 timer etter testen er negativ igjen. Så det anbefaler å jobbe videre 2 dager etter den positive testen også.
Haha ja da er det bare og jobbe videre da :P Glad mamma ikke skulle sove her til fredagen allikevel jeg, haha ikke lett og legge inn aksjer med mamma besøk :P

ImageUploadedByBV Forum1446670700.669707.jpg
Jeg har fått eggløsning noen dager for tidlig, tror jeg? Skal egentlig ha på fredag. Øverste test er søndag, så mandag, tirsdag og i dag nederst. Hadde eggløsningsmerter i dag tidlig. Fikk lagt inn aksjer sent i går kveld og nå nettopp. Så får vi bare krysse fingrene på at jeg ruger på en liten spire.

Årh..føler vi gjorde for liten innsats denne gang :( Mannen alt for seint hjemme fra jobb, begge slitne og sure. Var ikke lett å få lagt inn aksjer. Ble bare 1, 3 og. 4 dager før EL. Fikk ikke sjansen på EL-dagen :o
Er jo heller ikke sikkert jeg har hatt EL, så får prøve å ikke tenke så mye på det....
Dagen før EL hadde jeg en del EL-slim, så da må det vell være lurt å få lagt inn aksjer??

Er den posetiv i dag ? Hjelp

Vedlegg

• Snapchat-2012958722157092083.jpg
    Snapchat-2012958722157092083.jpg
    498,6 KB · Visninger: 72
:sign17
EL testen sår ut sterkest rundt kl 17 hos meg.

Får bare forsette og vente i spenning da :) selv om den blir positiv er det vel sånn at egget kan slippe i morgen også ?
Så lønner seg vel og legge inn aksjer , både i dag , morgen og lørdag :sign17

Back
Topp