IKM UKE 46

6 dpo i dag og overrasket over at jeg ikke har noen testetrangen enda, til tross for at jeg har sikkert 40 tidlig-tester liggende i skuffen :wideyed:
Vet ikke om det er fordi jeg ikke er veldig optimistisk denne gangen eller hva det er. Kurven er fortsatt litt opp og ned.

Capture+_2018-11-03-08-15-25~2.png
 
Her er jeg jo overbevist om at jeg har hatt eggløsning. Men tempen var ikke mer enn 36.61 i dag tidlig.

Vi fikk lurt oss til en omgang i går kveld også, så da håper jeg vi har oddsene på vår side.
 
Fortsatt tidlig, vet du! ;)

Vet det er tidlig :). Et egg vil jo ikke feste seg før rundt i disse dager.
Er bare at tidligere pp'er har det klødd i testefringrene rundt 6-7dpo, selv om jeg har visst at det er for tidlig å teste. Denne gangen har jeg ikke kjent noen som helst testetrang. Er både godt og rart, blir spennende å se om det begynner å melde seg noen symptomer eller testetrang om 3-4 dager :rolleyes:
 
Her er jeg jo overbevist om at jeg har hatt eggløsning. Men tempen var ikke mer enn 36.61 i dag tidlig.

Vi fikk lurt oss til en omgang i går kveld også, så da håper jeg vi har oddsene på vår side.

Er ikke alle som får veldig høy temp etter EL, kommer jo også ann på hva tempen din var før EL :) Hvis du ser på kurven min, så ligger jeg på mellom 36.5-36.6 etter EL.
Tempen siger med 0.20-0.50 etter EL.
 
Rimelig sikker på at EL har vært nå. Morgenens test var ikke langt unna blendahvit. Problemet er jo da at jeg ikke vet når... Jaja, vi får vente og se til IKM da :wtf::)
 
Er ikke alle som får veldig høy temp etter EL, kommer jo også ann på hva tempen din var før EL :) Hvis du ser på kurven min, så ligger jeg på mellom 36.5-36.6 etter EL.
Tempen siger med 0.20-0.50 etter EL.
Savner den høye økningen fra en dag til den neste. Denne gangen har jeg generelt hatt lavere temperaturer enn tidligere, men siste par dagene har tempen bare steget med ca 0.10 hvert døgn. Det synes jeg er litt lite da. I såkalt kan jeg ha hatt eggløsning tidligere i uken. Håper ikke det er noe galt med meg:wideyed:
Screenshot_20181103-091245.png
 
Når er forventet EL?

Egentlig onsdag og har testet siden forrige fredag:shifty:
Hadde en abort i september og fikk mensen etter 28 dager, så trodde jeg var i vanlig syklus, men ser ikke sånn ut lenger:rolleyes: pleier også å se på pulsen min når EL har vært for da faller den veldig, men den har vært helt stabil siste uken også. Var akkurat på do, og var litt rødt/farget utflod:rolleyes:
 
Savner den høye økningen fra en dag til den neste. Denne gangen har jeg generelt hatt lavere temperaturer enn tidligere, men siste par dagene har tempen bare steget med ca 0.10 hvert døgn. Det synes jeg er litt lite da. I såkalt kan jeg ha hatt eggløsning tidligere i uken. Håper ikke det er noe galt med meg:wideyed:Vis vedlegget 279679

Skjønner det, man begynner jo alltid å lure og tvile litt når en syklus plutselig blir annerledes enn man er vandt til. Ut i fra tempen din, så ville jeg vært enig med appen om når EL var. Er nok ikke noe galt med deg, kroppen er jo finurlig og gjør som den selv vil.
Tempen min er også lavere enn hva den har pleid å være etter EL, ikke det store hoppet jeg har vært vandt til og ikke samme stigningen utover i dpo land heller.
Hvem vet, kanskje det er et godt tegn for oss? :)
 
Er ca 4 dpo i dag(tror jeg) og i dag har jeg hatt veldig mye utflod(sorry detalj) men er nesten så jeg kjenner når det renner ut på en måte(igjen..sorry detalj) litt uvanlig for meg så håper jo det kan være et tegn på at noe er på gang nedi der...selvom «magefølelsen» av en eller annen grunn forteller meg at det ikke har klaffet denne pp...årh disse dagene og all symptomjaging er pain altså
 
Jeg har eggløsning i dag,men vi har svigerforeldrene våre her og er midt i flyttekaos.. Så siste aksjer ble lagt inn torsdag. Er det for tidlig til at det kan feste seg noe tro?

Samme her.. trodde EL skulle være søndag eller mandag, men plutselig så det ut som den kom i går(fredag).. mannen var vekke, så fikk lagt inn aksjer på onsdag og i dag.. har ikke troen her hos meg :-/
 
Hvordan er dette med EL igjen? (2år siden jeg drev med el tester).. Når man får positiv test (like sterk strek eller sterkerek)... da kommer el i løpet av 24-48t? Hvordan vet man at EL har vært uten å tempe? Er det når testen ikke er positiv lengre eller? :anyone
 
Hvordan er dette med EL igjen? (2år siden jeg drev med el tester).. Når man får positiv test (like sterk strek eller sterkerek)... da kommer el i løpet av 24-48t? Hvordan vet man at EL har vært uten å tempe? Er det når testen ikke er positiv lengre eller? :anyone

EL finner gjerne sted ca 24t etter positiv test. Mange regner seg som 1dpo dagen etter at testen er negativ. Man kan ikke være helt sikker på at man har EL hvis man ikke temper (så sant du ikke kjenner kroppen din godt, har symptomer på EL og vet hvordan symptomer du har etter EL, altså reaksjon på progesteron). Man kan få positiv EL test, egget prøver å slippe, klarer ikke, og prøver så igjen noen dager senere.
Jeg, f.eks. har veldig lite symptomer på EL og merker i grunn svært liten forskjell på kroppen før og etter EL, så den eneste måten jeg kan være sikker på at EL har vært er å tempe :)
 
Skjønner det, man begynner jo alltid å lure og tvile litt når en syklus plutselig blir annerledes enn man er vandt til. Ut i fra tempen din, så ville jeg vært enig med appen om når EL var. Er nok ikke noe galt med deg, kroppen er jo finurlig og gjør som den selv vil.
Tempen min er også lavere enn hva den har pleid å være etter EL, ikke det store hoppet jeg har vært vandt til og ikke samme stigningen utover i dpo land heller.
Hvem vet, kanskje det er et godt tegn for oss? :)

Åh, det hadde vært fint! :D
Nei, vet du, jeg blir ikke klok på syklusene. Men tidligere i uka hadde jeg typisk "eggløsningsutflod", følte sekretet var blankt og glatt, pluss at jeg kjente mye murring nederst i magen. Nå er det mer kremet igjen.
Tenker også på at jeg ble gravid med eldstemann på dag 12/13, og da var syklusen også på omtrent 28 dager. Men den gang tempet jeg ikke og var ikke klar over at jeg hadde eggløsning. :p
Uansett er det spennende å måle hver morgen nå for å sjekke om temperaturen er høyere :D

Jeg tror nok temperaturene dine begynner å stige mer når egget har festet seg i livmoren :D Nå er det vel naturlig at det svinger litt?!
 
Åh, det hadde vært fint! :D
Nei, vet du, jeg blir ikke klok på syklusene. Men tidligere i uka hadde jeg typisk "eggløsningsutflod", følte sekretet var blankt og glatt, pluss at jeg kjente mye murring nederst i magen. Nå er det mer kremet igjen.
Tenker også på at jeg ble gravid med eldstemann på dag 12/13, og da var syklusen også på omtrent 28 dager. Men den gang tempet jeg ikke og var ikke klar over at jeg hadde eggløsning. :p
Uansett er det spennende å måle hver morgen nå for å sjekke om temperaturen er høyere :D

Jeg tror nok temperaturene dine begynner å stige mer når egget har festet seg i livmoren :D Nå er det vel naturlig at det svinger litt?!

Det er nok det. Får bare krysse fingrene og vente og se :)
Når begynner du å teste?
 
Tester den dagen jeg forventer mensen hvis det ikke kommer. Kan hende jeg tester før også hvis tempen er veldig høy i lutealfasen. Kanskje 10dpo?! Du da?

Litt usikker. Tidligere har jeg begynt så tidlig som 7-8 dpo fordi det har klødd så sykt i fingrene og testetøsa har vært utenfor kontroll. Enn så lenge har jeg ikke noe testebehov. Kan hende jeg venter til IKM. Får jeg symptomer før, så kan det hende at jeg begynner rundt 10-11 dpo. Hvis testetøsa plutselig skulle dukke opp og finner ut at hun vil svi av flere tester daglig, så går det også bra, for lageret er fullt :smiley-ashamed005Men enn så lenge virker det som at hun er på ferie i utlandet :hilarious:
 
Litt usikker. Tidligere har jeg begynt så tidlig som 7-8 dpo fordi det har klødd så sykt i fingrene og testetøsa har vært utenfor kontroll. Enn så lenge har jeg ikke noe testebehov. Kan hende jeg venter til IKM. Får jeg symptomer før, så kan det hende at jeg begynner rundt 10-11 dpo. Hvis testetøsa plutselig skulle dukke opp og finner ut at hun vil svi av flere tester daglig, så går det også bra, for lageret er fullt :smiley-ashamed005Men enn så lenge virker det som at hun er på ferie i utlandet :hilarious:
Testebehovet vil nok melde seg tidligere her også. Pleier jo alltid å ha alle graviditetssymptomene lenge før forventet mens. Slår ikke feil, det der :D Men enn så lenge virker det fornuftig å vente til minst 10dpo.:D
 
Etter dagens temp ble jeg faktisk litt mer spent..
Har ikke hatt så høy temp etter 5dpo før, selv ikke da jeg ble gravid (MA/BO). Håper tempen holder seg stabil der oppe eller at den fortsetter å stige.

Capture+_2018-11-04-06-27-31~2.png

Capture+_2018-11-04-06-27-42~2.png
 
Back
Topp