IKM UKE 46

Vis vedlegget 279597 Synest denne testen var skummelt nært positiv, selvom APP’er viser jeg ikke skal ha eggløsning før søndag/mandag med 30dagers syklus. Hva tenker dere? (Mannen er ikke hjemme i morgen :nailbiting:)
Jeg tror du når det. Når begge streke er like sterke er vel testen positiv. Og da sies det at du får eggløsning innen de neste 48 timene.
Tar gjerne lenger tid i ditt tilfelle da ;) Tvi, Tvi;)
 
Joda, det er jo egentlig veldig sant det du sier
Er veeeldig stresset for tiden pga alt mulig annet i tillegg så er nok redd for at dette fortsatt kommer til å ta lang tid. Sover vanvittig dårlig, emosjonell og sliten... ingen gode levevilkår for egg i kroppen da sikkert.

Vil ikke dra alene til legen

Kanskje du kan ta med mannen eller en søster/nær venninne/mor?

Jeg forstår kjempegodt at du er engstelig. Jeg er sånn når det gjelder alt med min helse, skulle gjerne sjekket alt, men tør ikke i frykt for at det faktisk skal være noe :smiley-ashamed008
Forsøk å trøst deg med at det mest sannsynlig er noe du kan gjøre noe med, og da vinner du på en måte om du går til legen og får hjelp. Kan også være mannen din som trenger hjelp, må ikke nødvendigvis være deg. Og så må dere ikke gi opp da :Heartred
 
I dag var den dagen jeg selv trodde jeg skulle få eggløsning. NC har kalkulert med at jeg har EL i morgen...

Tempereturen var 36.66 i dag, så rett over coverline. Jeg er usikker på om jeg har hatt EL, selv om jeg har hatt masse symptomer siste døgnet. Hadde håpet på at tempen skulle være enda høyere i dag...

Hadde planer om å prøve litt i dag også, men så er vi på helgetur til mine foreldre og ikke nok med det, men 5-åringen ble akutt febersyk i går kveld. Over 40 i feber, stakkar, så da måtte han ligge inne hos oss.

Ble med andre ord ingen aksjer i går kveld, så håper egget allerede er befruktet

Kan visst ikke planlegge alt...
 

Vedlegg

  • Screenshot_20181102-090031.png
    Screenshot_20181102-090031.png
    162,5 KB · Visninger: 28
Last edited:
Har prøvd meg på å teste etter EL, men tror jeg har bommet eller noe... De er fryktelig svake og blir ikke spesielt mye sterkere heller (testet siden mandag). I dag er jeg skikkelig øm i puppene og. Blir ikke helt klok jeg

Jeg har aldri hatt svakere EL-tester enn jeg har nå! Men har hatt litt EL-slim og ømme pupper denne uken, så blir ikke klok. Ser jo så vidt streken :( Er CD 17 i dag, så ser ut som jeg har lengre syklus enn jeg trodde denne mnd. Håper bare den kommer de neste dagene!
 
Jeg har aldri hatt svakere EL-tester enn jeg har nå! Men har hatt litt EL-slim og ømme pupper denne uken, så blir ikke klok. Ser jo så vidt streken :( Er CD 17 i dag, så ser ut som jeg har lengre syklus enn jeg trodde denne mnd. Håper bare den kommer de neste dagene!
Kanskje du ha hatt den?
 
Kanskje du ha hatt den?
Tror ikke det, for tok første EL-test på CD10 for å være tidlig ute. Men hadde en abort i september. Fikk deretter mensen etter 28 dager, og det er 17 dager siden. Så tror kanskje det kan være med på tulle litt med syklusen. Har også hatt syklus mellom 28-33 dager før. Så er syklusen 33 dager nå også, så bør EL i løpet av et par dager. Irriterende å gå å vente på hvertfall:rolleyes:
 
5 dpo i dag. Tempen går litt opp og ned, men er i allefall over coverline enn så lenge. Håper jeg har fått tilbake min formale lutealfase på 14 dager, sist (etter MA) var den på 9 :(
Ingen teste trang enda, men heller ingen store forventninger lenger...
Er egentlig overrasket over hvor rolig jeg føler meg i forhold til hele greia nå de siste dagene...
Jaja, galskapen dukker vel opp igjen før jeg minst aner det

Capture+_2018-11-02-09-42-57~2.png
 
Jeg har aldri hatt svakere EL-tester enn jeg har nå! Men har hatt litt EL-slim og ømme pupper denne uken, så blir ikke klok. Ser jo så vidt streken :( Er CD 17 i dag, så ser ut som jeg har lengre syklus enn jeg trodde denne mnd. Håper bare den kommer de neste dagene!

Du også!?! Huff. Vi får krysse fingrene for at vi det har vært eller straks kommer...:smiley-angelic001Er CD13 selv på en 25-dagers syklus. Heia gode svømmere og full klaff! :talk017
 
5 dpo i dag. Tempen går litt opp og ned, men er i allefall over coverline enn så lenge. Håper jeg har fått tilbake min formale lutealfase på 14 dager, sist (etter MA) var den på 9 :(
Ingen teste trang enda, men heller ingen store forventninger lenger...
Er egentlig overrasket over hvor rolig jeg føler meg i forhold til hele greia nå de siste dagene...
Jaja, galskapen dukker vel opp igjen før jeg minst aner det

Vis vedlegget 279604

All aksjeleggingen må io ha gitt uttelling! Har trua! :happy093.:hug007
 
Syntes at babyplantestene var svake, men A1 var ikke noe bedre akkurat. Dritt når EL er forsinket:shifty::shifty:
 

Vedlegg

  • 0C8994C2-BA4F-4704-8B7D-44327E7D0619.jpeg
    0C8994C2-BA4F-4704-8B7D-44327E7D0619.jpeg
    165,4 KB · Visninger: 36
  • F87026E6-6EEB-4DE5-9B80-48547800E59B.jpeg
    F87026E6-6EEB-4DE5-9B80-48547800E59B.jpeg
    98,2 KB · Visninger: 43
Tror ikke det, for tok første EL-test på CD10 for å være tidlig ute. Men hadde en abort i september. Fikk deretter mensen etter 28 dager, og det er 17 dager siden. Så tror kanskje det kan være med på tulle litt med syklusen. Har også hatt syklus mellom 28-33 dager før. Så er syklusen 33 dager nå også, så bør EL i løpet av et par dager. Irriterende å gå å vente på hvertfall:rolleyes:

Så kjedelig å gå og vente. :( Når det er sagt, tror jeg ikke de testene alltid er helt pålitelige. Kan kanskje ha EL uten at det slår ut på strimlene. :)
 
Flere som blir oppblåst under eggløsning? :wtf:Har hatt helt sinnsykt med luft i magen de siste dagene. Skikkelig beleilig når man skal gjøre framstøt mot mannen og by seg fram :laughing025
 
Nå har jeg endelig fått coverline på ff! Er idag 4 dpo, de siste 4 tempene er tatt mellom kl 13-16 pga nattevakter. Håper de stemmer, og at tempen holder seg der :)
Vis vedlegget 279639
 
Kanskje du kan ta med mannen eller en søster/nær venninne/mor?

Jeg forstår kjempegodt at du er engstelig. Jeg er sånn når det gjelder alt med min helse, skulle gjerne sjekket alt, men tør ikke i frykt for at det faktisk skal være noe :smiley-ashamed008
Forsøk å trøst deg med at det mest sannsynlig er noe du kan gjøre noe med, og da vinner du på en måte om du går til legen og får hjelp. Kan også være mannen din som trenger hjelp, må ikke nødvendigvis være deg. Og så må dere ikke gi opp da :Heartred

Jeg og mannen jobber på samme sted, så vet ikke hvor lett det er å dra begge to
Bor ikke i nærheten av foreldre eller søsken, og har bare to venninner her i byen som jobber på dagtid

Sånn er jeg også, når det kommer til alt. Slet veldig med angst før, og var ofte redd for ting som hadde med helsen min å gjøre.
Enig i alt du skriver, må få en boost til å tørre
 
Jeg og mannen jobber på samme sted, så vet ikke hvor lett det er å dra begge to
Bor ikke i nærheten av foreldre eller søsken, og har bare to venninner her i byen som jobber på dagtid

Sånn er jeg også, når det kommer til alt. Slet veldig med angst før, og var ofte redd for ting som hadde med helsen min å gjøre.
Enig i alt du skriver, må få en boost til å tørre

Spør en av venninnene dine om hun kunne vært med og støttet deg da vel! Jeg vet at jeg uten tvil hadde prioritert noen timer fri for å bistå som psykisk støtte. Det er sånt man har venner for! :love7
 
Jeg har eggløsning i dag,men vi har svigerforeldrene våre her og er midt i flyttekaos.. Så siste aksjer ble lagt inn torsdag. Er det for tidlig til at det kan feste seg noe tro?
 
Jeg har eggløsning i dag,men vi har svigerforeldrene våre her og er midt i flyttekaos.. Så siste aksjer ble lagt inn torsdag. Er det for tidlig til at det kan feste seg noe tro?

Friske og raske sædceller skal kunne leve 3-5døgn, så skal sånn sett være greit innafor det :)
 
Back
Topp