IKM UKE 46

For et svar å få??? Dårlige tester. Skal slutte og bruke dem! Takk for tilbakemelding ! <3
Jeg vet. Ble skikkelig lei meg, for måten de svarte på.
Veldig kynisk svar, når de vet folk er i en sårbar periode. Og jeg kunne ikke vite hvordan jeg skulle tolke de.
Helt enig. Skal aldri kjøpe det merket mer selv. Får gå for clearblue. De gir hvertfall oppriktig svar. Så håper jeg for både deg og meg at vi sitter med ei spire i magen snart ♡
 
Jeg vet. Ble skikkelig lei meg, for måten de svarte på.
Veldig kynisk svar, når de vet folk er i en sårbar periode. Og jeg kunne ikke vite hvordan jeg skulle tolke de.
Helt enig. Skal aldri kjøpe det merket mer selv. Får gå for clearblue. De gir hvertfall oppriktig svar. Så håper jeg for både deg og meg at vi sitter med ei spire i magen snart ♡
Takk! Ja CB er nok best! Hvor i syklusen er du nå???
 
Sendte de også en mail før jeg ringte.
Tilsvarende lik tilbakemelding der også

Nå har tanterød kommet.
Sist mnd var jeg 1 uke forsinket. Hva med deg?
 

Vedlegg

  • Screenshot_20181118-184609_Snapchat.jpg
    Screenshot_20181118-184609_Snapchat.jpg
    202,1 KB · Visninger: 55
Sendte de også en mail før jeg ringte.
Tilsvarende lik tilbakemelding der også

Nå har tanterød kommet.
Sist mnd var jeg 1 uke forsinket. Hva med deg?
Så bra du har fått igjen tanta, selvom du heller skulle fått en positiv test! Jeg er 11 dager over IKM. Aldri hatt så lang syklus. 45 dager nå ....
 
Jeg skulle hatt mensen 7 November.... må ha hatt EL senere enn jeg trodde.... på syklus dag 45 i dag. Aldri hatt så lang syklus... :( :anyone



Ja jeg! Er på dag 40(!) Kjenner veldig godt når jeg har hatt eggløsning og har ikke kjent det denne pp.. Alltid såre nipler 1dpo. Men har ikke hatt det.

Syklusen min er som regel mellom 28-35 dager.

Hadde kjemisk forrige pp, derfor jeg tror jeg har syklustull.

Ring legen i morgen og få henvisning til gyn!
 
Ja jeg! Er på dag 40(!) Kjenner veldig godt når jeg har hatt eggløsning og har ikke kjent det denne pp.. Alltid såre nipler 1dpo. Men har ikke hatt det.

Syklusen min er som regel mellom 28-35 dager.

Hadde kjemisk forrige pp, derfor jeg tror jeg har syklustull.

Ring legen i morgen og få henvisning til gyn!
Den kroppen altså! Kunne det bare vært enkelt :p så trist med kjemisk! Men er det ikke sånn at man kan bli lettere gravid syklusen etter kjemisk?? Mener å ha lest det. Men hvis du ikke merker noen ting til at du har hatt EL ennå så..... temper du og tester etter EL?
 
Den kroppen altså! Kunne det bare vært enkelt :p så trist med kjemisk! Men er det ikke sånn at man kan bli lettere gravid syklusen etter kjemisk?? Mener å ha lest det. Men hvis du ikke merker noen ting til at du har hatt EL ennå så..... temper du og tester etter EL?

Takk♡ Det går fint nå! Ja har å lest det :)
Jeg har nå gått etter "magefølelsen" og visse "symptomer" så nå har jeg kommet frem til at jeg er 9 dpo.

begynte å tempe for 6 dager siden.
Tempet en periode i 2015, og ff charten sier jeg er over coverlinen. Så jeg har nok kanskje hatt eggløsning likevel men er usikker.

Har derimot fått veldig fint ømme bryst! (ikke såre nipler) 5dpo.. Det hadde jeg forrige pp som endte i kjemisk! Så jeg trooor kanskje jeg kan være gravid men tørr ikke teste før 15dpo. Testet i går men den var negativ ..
 
Takk♡ Det går fint nå! Ja har å lest det :)
Jeg har nå gått etter "magefølelsen" og visse "symptomer" så nå har jeg kommet frem til at jeg er 9 dpo.

begynte å tempe for 6 dager siden.
Tempet en periode i 2015, og ff charten sier jeg er over coverlinen. Så jeg har nok kanskje hatt eggløsning likevel men er usikker.

Har derimot fått veldig fint ømme bryst! (ikke såre nipler) 5dpo.. Det hadde jeg forrige pp som endte i kjemisk! Så jeg trooor kanskje jeg kan være gravid men tørr ikke teste før 15dpo. Testet i går men den var negativ ..
Krysser fingre og slår salto :p for at du er gravid !!! Den spennende dpo tiden!!!! Heier på deg!!!
 
Krysser fingre og slår salto :p for at du er gravid !!! Den spennende dpo tiden!!!! Heier på deg!!!


Takk for støtten! Hvert mange tårer de her 40 dagene! ♡
Ikke bare bare ha kjemisk, men å ha "ustabil" syklus i tillegg rett etter har vært helt grusomt!

Så gleder meg til jeg enten får tante rød(så vi kan starte på "nytt") eller kanskje er gravid♡♡
 
Back
Topp