IKM UKE 46

Jeg har nesten alltid menssmurringer rundt eggløsning. Har opplevd spotting noen ganger også. ;) Masse lykke til :)
Oioioi!

Har opplevd spotting utenfor TR selv, i håp om at det var et lite tegn på festning eller EL. Men etter så mange PP uten en eneste positiv test, så er all tro på alt mistet.

Har kjøpt min første flaske med grapefrukt juice, og fyfader det smakte styyygt
 
EL lar vente på seg:rolleyes: CD 15 i dag, så burde komme snart! Også liker jeg ikke de nye EL-testene til babyplan:wacky:

Ingen liker de! Meg og flere opplever at det er mindre fargestoff i disse enn de gode, gamle blå. Jeg sendte en mail til billige-tester, og de påsto at de skulle fungere likt. De sa derimot at de grønne de har sendt ut nå er en midlertidig batch da produsenten hadde glemt å lage fler av de blå. Så de blå skulle visst komme tilbake går det grønne var solgt bort :rolleyes:
 
Oioioi!

Har opplevd spotting utenfor TR selv, i håp om at det var et lite tegn på festning eller EL. Men etter så mange PP uten en eneste positiv test, så er all tro på alt mistet.

Har kjøpt min første flaske med grapefrukt juice, og fyfader det smakte styyygt

Forståelig at du føler deg motløs når det ikke klaffer. :( Har dere vært på utredning hos legen?

Jeg vet om flere tilfeller med par som har prøvd lenge og likevel lykkes med å få barn. Så du må ha troa! ;) En venninne og mannen prøvde i lang tid, mener hun gikk på pergo (?). De ble gravide, og har nå fått sitt 6. barn. :gen014
 
Melder meg på her da jeg fikk positiv el test nå :shy:første aksjerunde innlagt.. satse på morgen dans og får håpe det holder... litt trist da vi ikke hadde mulighet tidligere da..

LilleMy2019 PP3 - B1- el ca 1.11 - ikm ca 16.11 - 30år
 
Ingen positiv EL-test i sikte, så da kommer den tydeligvis senere enn normalt:rolleyes: og pulsen er helt stabil fortsatt. Aksjer søndag, mandag og i går. Men nå får vi ikke lagt inn noe mer før lørdag. Samboer er borte i hele dag på et arrangement med jobb og i morgen skal vi rett på middag og fest fra etter jobb. Så enten håper jeg EL kommer i dag eller i morgen, eller at den lar vente på seg litt til så det holder meg aksjeleggingen:wideyed: Irriterende når den er forsinket!!
 
Ingen positiv EL-test i sikte, så da kommer den tydeligvis senere enn normalt:rolleyes: og pulsen er helt stabil fortsatt. Aksjer søndag, mandag og i går. Men nå får vi ikke lagt inn noe mer før lørdag. Samboer er borte i hele dag på et arrangement med jobb og i morgen skal vi rett på middag og fest fra etter jobb. Så enten håper jeg EL kommer i dag eller i morgen, eller at den lar vente på seg litt til så det holder meg aksjeleggingen:wideyed: Irriterende når den er forsinket!!
Åh, det er kjedelig!!! Men da satser vi vel på at du har eggløsning lørdag eller søndagnår han er tilbake? ;)
 
Veldig høy fruktbarhet i dag i følge NC.:biggrin Tipper egentlig eggløsningen er før lørdag da. Har vært skikkelig murrete i magen, og hatt eggløsningsslim nå. Heldigvis har vi også lagt inn aksjer :thumleft
Screenshot_20181101-092655.png
 
Ja, tror jeg får satse på det, selv om det er irriterende at syklusen blir lengre:rolleyes:
Hvor ligger du i løypa? Har du hatt EL?
Tror jeg har eller har hatt Fortsatt bare 36.35 i dag, så kan jo ikke bekrefte noe med det, men hvis ikke jeg har nå tror jeg den nærmer seg. Har ikke tester denne måneden... dårlig planlegging det da. :smile Spennende å se de neste dagene...
 
Forståelig at du føler deg motløs når det ikke klaffer. :( Har dere vært på utredning hos legen?

Jeg vet om flere tilfeller med par som har prøvd lenge og likevel lykkes med å få barn. Så du må ha troa! ;) En venninne og mannen prøvde i lang tid, mener hun gikk på pergo (?). De ble gravide, og har nå fått sitt 6. barn. :gen014

Vi har ikke blitt utredet enda, jeg har så sykt legeskrekk så moter meg opp til å komme meg nedover. Vet det er ganske hull i hodet å klage på at vi ikke klarer det, og så går jeg ikke til legen men nå måå jeg! Er jo så tullette å gå å være redd for å få beskjeden om å aldri kunne få barn, og så er det kanskje bare hormoner som skal til

Denne syklusen har vi hatt sex annenhver dag i over en uke nå, så håååper vi har klaffet
 
Vi har ikke blitt utredet enda, jeg har så sykt legeskrekk så moter meg opp til å komme meg nedover. Vet det er ganske hull i hodet å klage på at vi ikke klarer det, og så går jeg ikke til legen men nå måå jeg! Er jo så tullette å gå å være redd for å få beskjeden om å aldri kunne få barn, og så er det kanskje bare hormoner som skal til

Denne syklusen har vi hatt sex annenhver dag i over en uke nå, så håååper vi har klaffet

Skjønner deg kjempegodt. :( Jeg har tro på at de fleste par får det til med litt hjelp da. Men helt klart best uten :) Krysser fingre og tær for at det klaffer for dere denne måneden :Heartred
 
Har prøvd meg på å teste etter EL, men tror jeg har bommet eller noe... De er fryktelig svake og blir ikke spesielt mye sterkere heller (testet siden mandag). I dag er jeg skikkelig øm i puppene og. Blir ikke helt klok jeg
 
Vi har ikke blitt utredet enda, jeg har så sykt legeskrekk så moter meg opp til å komme meg nedover. Vet det er ganske hull i hodet å klage på at vi ikke klarer det, og så går jeg ikke til legen men nå måå jeg! Er jo så tullette å gå å være redd for å få beskjeden om å aldri kunne få barn, og så er det kanskje bare hormoner som skal til

Denne syklusen har vi hatt sex annenhver dag i over en uke nå, så håååper vi har klaffet

Frykt og angst er sjelden rasjonelt dessverre... :happy090 Hva om det er så enkelt som du sier? Kan det også være at frykten for en negativ beskjed stresser deg? Ta deg en tur til legen og få ett svar du, så slipper du å bekymre deg videre :gen014
 
Frykt og angst er sjelden rasjonelt dessverre... :happy090 Hva om det er så enkelt som du sier? Kan det også være at frykten for en negativ beskjed stresser deg? Ta deg en tur til legen og få ett svar du, så slipper du å bekymre deg videre :gen014
Joda, det er jo egentlig veldig sant det du sier
Er veeeldig stresset for tiden pga alt mulig annet i tillegg så er nok redd for at dette fortsatt kommer til å ta lang tid. Sover vanvittig dårlig, emosjonell og sliten... ingen gode levevilkår for egg i kroppen da sikkert.

Vil ikke dra alene til legen
 
5E21535A-6117-468B-AFB4-4118709C311C.jpeg
Synest denne testen var skummelt nært positiv, selvom APP’er viser jeg ikke skal ha eggløsning før søndag/mandag med 30dagers syklus. Hva tenker dere? (Mannen er ikke hjemme i morgen :nailbiting:)
 
Vis vedlegget 279597 Synest denne testen var skummelt nært positiv, selvom APP’er viser jeg ikke skal ha eggløsning før søndag/mandag med 30dagers syklus. Hva tenker dere? (Mannen er ikke hjemme i morgen :nailbiting:)

Er hvertfall sterkere enn mine streker har vært, men mulig sånt er individuelt hvor tidlig og tydelig nivåene blir høye.. :confused005
 
Back
Topp