***IKM UKE 46***

Spira skal sitte til Juli den :)

Helt utrolig denne uka da. 9 stk på gravidlista allerede :o
Ja, det har tatt helt av!! Håper alle julispirene holder seg der dem skal. Sitter friskt i minnet enda hvor mange som mistet inne på mai forumet. Den ene etter den andre kom tilbake på fs:(

MASSE folk så tok sin tid men veldig fornøyd!:-) ble en Brio happy duovogn istedenfor en Mountain jogger som hadde kjempe liten bag.. Hehe... Drømmen var en emmaljunga skinn vogn, men bare den koster 10 000!!!!

Så nå satser jeg på den sitter!! Hehe..

Den vognen vil jeg ha! ❤️

Testet negativt igjen i dag :(

MASSE folk så tok sin tid men veldig fornøyd!:-) ble en Brio happy duovogn istedenfor en Mountain jogger som hadde kjempe liten bag.. Hehe... Drømmen var en emmaljunga skinn vogn, men bare den koster 10 000!!!!

Så nå satser jeg på den sitter!! Hehe..

Nå har den jo bare å sitte :)
Blir nok ingen 10000 kroners vogn her heller, med mindre noen kjøper den til meg :p hehe

Ja, det har tatt helt av!! Håper alle julispirene holder seg der dem skal. Sitter friskt i minnet enda hvor mange som mistet inne på mai forumet. Den ene etter den andre kom tilbake på fs:(

Huff, samme på marsforumet følte jeg :(
Er dessverre noen som har forsvunnet fra Juli allerede og, men håper ikke det blir fler!!!

Gratulere alle med positiv test!! Så kjekt! :D
Her er de ingen forandring,ingen tr enda...men har ikkje tatt test idag. Prøøøøveeeee å vente til i mårra.. :P

Flink er med å vente ;)
krysser fingrene her!!♡

Helt enig. Alt for mange som måtte forlate håper vi alle med positive tester blir der!!

Da har jeg vært hos lege... Der fant de ingen tegn til noen ting enda på UL.. Det kan hende det er for tidlig å se enda, eller at det ligger i den ene egglederen igjen sa legen. Tok HCG blodprøve, og skal ta ny på mandag. Hvis prøvene ikke er normale så må jeg på sykehuset igjen for å finne hvor det ligger. Og så eventuelt prøve med cellegift for å ta knekken på det som er på feil plass..

Kjempekjedelig.. Men det er fortsatt håp at spira satte seg veldig sent, så krysser fingrene for at den sitter på rett plass denne gangen :) :) :)

Da har jeg vært hos lege... Der fant de ingen tegn til noen ting enda på UL.. Det kan hende det er for tidlig å se enda, eller at det ligger i den ene egglederen igjen sa legen. Tok HCG blodprøve, og skal ta ny på mandag. Hvis prøvene ikke er normale så må jeg på sykehuset igjen for å finne hvor det ligger. Og så eventuelt prøve med cellegift for å ta knekken på det som er på feil plass..

Kjempekjedelig.. Men det er fortsatt håp at spira satte seg veldig sent, så krysser fingrene for at den sitter på rett plass denne gangen :) :) :)

Greit med litt svar da, og så bra du fikk ul selv om de ikke kunne se noe.
Håper spira ligger på rett plass, og trives :)

Om den ikke gjør det, så er det ihvertfall greit at du får sjekket det så tidlig så du kan unngå operasjon :)

La merke til nå at du ikke har kommet med på lista mi :o
Når er ikm? Må jo ha deg oppført et sted, så jeg husker å spørre hvordan det går :)

Trodde den var i går. Men mulig den er i morgen også. Ut ifra syklus så skulle den være onsdag, ut ifra el blir den vell i morgen.

Har vel ikke så mye å si hvor man står sånn sett heller. Men da setter jeg deg opp i morgen, så er du iallefall et sted ;)

Hvorfor tok de UL når IKM er i morgen? Du kan jo ikke se noe på UL før om ca. 2 uker. :) Det er derfor standard første UL for oss som har opplevd habituell abort skal være i uke 6-7, jeg har fått time når jeg er 6+6. Det er også derfor det heter "kjemisk graviditet" dersom man mister før 5+0, fordi graviditeten kun kan påvises kjemisk (hcg i blod eller urin) før 5+0. Etter 5+0 regnes et svangerskap for klinisk fordi det kan være mulig å se "noe" på UL. Likevel vil de gjerne være sikre på å se noe, så de vil helst vente til 6+0.

Back
Topp