***IKM UKE 46***

Hvorfor tok de UL når IKM er i morgen? Du kan jo ikke se noe på UL før om ca. 2 uker. :) Det er derfor standard første UL for oss som har opplevd habituell abort skal være i uke 6-7, jeg har fått time når jeg er 6+6. Det er også derfor det heter "kjemisk graviditet" dersom man mister før 5+0, fordi graviditeten kun kan påvises kjemisk (hcg i blod eller urin) før 5+0. Etter 5+0 regnes et svangerskap for klinisk fordi det kan være mulig å se "noe" på UL. Likevel vil de gjerne være sikre på å se noe, så de vil helst vente til 6+0.

Jeg vet det... Men Sist svangerskap så de noe i slutten av uke 4.. Grunnen til at de tok UL var vell for å se på egglederen om de kunne finne noe der... Som legen også sa så var det veldig tidlig til å se noe tydelig i livmoren, men d kan kanskje sees på eggleder hvis de har mye erfaring med dette..

Jeg vet det... Men Sist svangerskap så de noe i slutten av uke 4.. Grunnen til at de tok UL var vell for å se på egglederen om de kunne finne noe der... Som legen også sa så var det veldig tidlig til å se noe tydelig i livmoren, men d kan kanskje sees på eggleder hvis de har mye erfaring med dette..

Håper spiren din sitter på riktig plass. :)

ImageUploadedByBV Forum1415896307.298969.jpg

Da skal den kommende far får seg en overraskelse i morgen ❤️

Her ser dere mine tester:
Øverst: 9 dpo
2 og 3: 10 dpo
4: 11 DPO, da slo også digital ut med 1-2 uker
5: IKM dagen i går 12.11.

Litt usikker på DPO ene kan ha hatt EL en eller to dager før.
Gratulerer :D

Ser den, men ikke mist håpet ;)
Skygge kan være fint det og, så lenge den blir sterkere :)
Skal du vente med å teste eller?
Tenker å vente til ikm som er på lørdag :)

Ikke noe tegn til Svirremor og hvordan det går med henne i dag?

Da har jeg kost meg med ett glass rødvin og rått kjøtt for å feire at jeg er ferdigutdannet.. Begynte å få brun utflod ikveld så da kommer nok mensen til helgen... :-(

Da har jeg kost meg med ett glass rødvin og rått kjøtt for å feire at jeg er ferdigutdannet.. Begynte å få brun utflod ikveld så da kommer nok mensen til helgen... :-(
Liker ikke at tr kommer hos deg, men liker at du utnytter de små positive tingene ved å ikke være gravid :) Jeg skal teste på lørdag (dagen for ikm), og er det blendahvit da blir det vinkveld hos ei venninne! Har fått sterk positiv test dagen før ikm før så regner med alt håp er ute da isåfall (og sannsynligvis er jeg allerede i gang med spotting da å).

Liker ikke at tr kommer hos deg, men liker at du utnytter de små positive tingene ved å ikke være gravid :) Jeg skal teste på lørdag (dagen for ikm), og er det blendahvit da blir det vinkveld hos ei venninne! Har fått sterk positiv test dagen før ikm før så regner med alt håp er ute da isåfall (og sannsynligvis er jeg allerede i gang med spotting da å).
Håper den blir positiv :D

Håper den blir positiv :D
Håper jeg å, men magefølelsen er dessverre ikke der :) Så nå legger jeg ikke-gravide planer og så fort teitetanta er her
skal jeg bestille en haug el-tester og muligens et termometer! Og mens jeg venter spiser jeg cupcakes så jeg kan få litt bollemage allikevel :p

Fant akkurat pakkelista mi til sykehusbagen forrige gang og det føles som en eeeeevighet siden!

Håper jeg å, men magefølelsen er dessverre ikke der :) Så nå legger jeg ikke-gravide planer og så fort teitetanta er her
skal jeg bestille en haug el-tester og muligens et termometer! Og mens jeg venter spiser jeg cupcakes så jeg kan få litt bollemage allikevel :p

Fant akkurat pakkelista mi til sykehusbagen forrige gang og det føles som en eeeeevighet siden!
Er det ikke en evighet siden? ;) vurderer også å kjøpe meg termometer. Kan jo være likt med deg og andre her som ikke har hatt troa som testet positivt nå :) ønsker jo du skal få positivt, men samtidig håper jeg vi skal gå samtidig igjen :)

Back
Topp