***IKM UKE 46***

Takk ❤️ Lykke til på juli! Skal heie på deg i tankene mine! ❤️ Og håper du er i juli forumet når jeg er tilbake!

Tusen takk. ♡ Jeg håper du følger like etter. :)

For å prøve å ha ett ørelite håp så har jeg fundert på: den dagen jeg fikk sterk test hadde jeg drukket lite på kvelden før jeg la meg, og jeg hadde ikke tissa på 12 timer siden jeg sov lenge pga at jeg var syk. Mens i dag hadde jeg drukker en del vann på kvelden i går, og hadde tissa sist for 8timer siden. Kan det ha noe å si? :| spør deg som vet alt! :p den er ikke svak men svakere. Fortsatt godt synlig.

Det kan absolutt ha noe å si, men også kan testene være laget med litt ulik mengde fargestoff. Egentlig burde man vente tre dager mellom hver test i starten. :p

Siden streken fortsatt synes godt så krysser jeg fingrene for deg. ♡

Det kan absolutt ha noe å si, men også kan testene være laget med litt ulik mengde fargestoff. Egentlig burde man vente tre dager mellom hver test i starten. :p

Siden streken fortsatt synes godt så krysser jeg fingrene for deg. ♡
TRE dager, det er jo såå lenge?! :p testetøser kan ikke vente såå lenge :p huff godt å le litt. Skulle ønske jeg kunne sove helt til søndag! For da kunne jeg stått opp å sett om jeg blør å tatt en ny test. Vell måtte kanskje kjøpt en på lørdag da.

Svakere test i dag.. Tror jeg gir opp snart! Skal iallefall ikke kjøpe flere tester, og ta en pause fra forum. Gratulerer til alle gravide, måtte spirene deres klore seg fast til i juli! ❤️

Klem til deg. Håper testen blir sterk snart, og spira sitter godt ♡♡

Har faktisk ikke flere tester igjen men om jeg ikke har fått noen blødning til lørdag så går jeg nok på dagligvaren å kjøper en da. Har ikke troa på at den skal bli sterkere igjen. Men det vil vell tiden vise. Ikm i morgen.

Lykke til!!! Håper ikke tr brått dukker opp nå. Den spira skal sitte ♡

Jeg har fått positiv test i dag og er gravid, måtte den klamre seg fast helt til juli:)

Gullskatt juli12:)

Jippi!!! :) Gratulerer ♡♡♡
Skal jeg sette deg på lista nå, eller vil du vente?

Ikm i dag:
Lille Piken, pp2 ♡
m&m mini, pp15, pp2 etter SA ♡
Svirremor

Hvordan går det med dere?
For min del går det bra, og jeg har bestilt tidlig UL som jeg har tenkt å bruke som julegave til Svigerfamilien:)

Har det skjedd noe mer hos dere som har passert IKM?
Snartmammatil2?
Kernaw
Trillian87
Rosie
Klokka16

Her skjer det lite...vært å kjøpt alt til det ubefruktede egget da;-) nyåpnet senter med masse tilbud på babyshop! Så kjøpt vogn, seng, bilsete, bæresele, vippe/hvile stol/seng og vognpose for under 10000:-) så nå kan bare egget befruktes!!

Her skjer det lite...vært å kjøpt alt til det ubefruktede egget da;-) nyåpnet senter med masse tilbud på babyshop! Så kjøpt vogn, seng, bilsete, bæresele, vippe/hvile stol/seng og vognpose for under 10000:-) så nå kan bare egget befruktes!!

Har det klart du da ja ;)
Nå er det bare for lille spire å feste seg. Våge den om den ikke gjør det :p hehe
Hørtes ut som veldig bra priser da :)

Jeg fikk en ganske tydelig strek til å bare være 11 dpo, så tror du kan sette meg på lista:) I værste fall får du jo bare ta det bort igjen om jeg skulle vær uheldig..

Spira skal sitte til Juli den :)

Helt utrolig denne uka da. 9 stk på gravidlista allerede :o

Har det klart du da ja ;)
Nå er det bare for lille spire å feste seg. Våge den om den ikke gjør det :p hehe
Hørtes ut som veldig bra priser da :)

MASSE folk så tok sin tid men veldig fornøyd!:-) ble en Brio happy duovogn istedenfor en Mountain jogger som hadde kjempe liten bag.. Hehe... Drømmen var en emmaljunga skinn vogn, men bare den koster 10 000!!!!

Så nå satser jeg på den sitter!! Hehe..

TRE dager, det er jo såå lenge?! :p testetøser kan ikke vente såå lenge :p huff godt å le litt. Skulle ønske jeg kunne sove helt til søndag! For da kunne jeg stått opp å sett om jeg blør å tatt en ny test. Vell måtte kanskje kjøpt en på lørdag da.

Jeg tester jo to ganger om dagen når jeg får strek, men for svak for CBD. Så jeg har ingen sjanse på å være fornuftig. :p

Back
Topp