***IKM UKE 46***

Svakere test i dag.. Tror jeg gir opp snart! Skal iallefall ikke kjøpe flere tester, og ta en pause fra forum. Gratulerer til alle gravide, måtte spirene deres klore seg fast til i juli! ❤️

Svakere test i dag.. Tror jeg gir opp snart! Skal iallefall ikke kjøpe flere tester, og ta en pause fra forum. Gratulerer til alle gravide, måtte spirene deres klore seg fast til i juli! ❤️

Sender deg en klem ♥

Sender deg en stor klem :) håper du får positiv test snart ❤️

Sender deg en stor klem :) håper du får positiv test snart ❤️
Vi får håpe det. ❤️ Nå kan den dumme tanta bare komme så jeg blir ferdig med den fortest mulig. Håper dere alle som er blitt gravide holder dere på juli❤️ Klem ❤️

Vi får håpe det. ❤️ Nå kan den dumme tanta bare komme så jeg blir ferdig med den fortest mulig. Håper dere alle som er blitt gravide holder dere på juli❤️ Klem ❤️

Eller så blir testen din sterkere? Ta en pause fra testing i noen dager? Det håper virkelig jeg også :)

Eller så blir testen din sterkere? Ta en pause fra testing i noen dager? Det håper virkelig jeg også :)
Har faktisk ikke flere tester igjen men om jeg ikke har fått noen blødning til lørdag så går jeg nok på dagligvaren å kjøper en da. Har ikke troa på at den skal bli sterkere igjen. Men det vil vell tiden vise. Ikm i morgen.

Sender deg en klem ♥
For å prøve å ha ett ørelite håp så har jeg fundert på: den dagen jeg fikk sterk test hadde jeg drukket lite på kvelden før jeg la meg, og jeg hadde ikke tissa på 12 timer siden jeg sov lenge pga at jeg var syk. Mens i dag hadde jeg drukker en del vann på kvelden i går, og hadde tissa sist for 8timer siden. Kan det ha noe å si? :| spør deg som vet alt! :p den er ikke svak men svakere. Fortsatt godt synlig.

Back
Topp