TakkDet hadde jeg også en dag, men så ble den sterkere igjen.. Så ikke mist håpet før tr kommet for fullt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkDet hadde jeg også en dag, men så ble den sterkere igjen.. Så ikke mist håpet før tr kommet for fullt
Den var sterk og fin. Gratulerer så mye... og du som tvilte på at det klaffet denne pp![]()
TakkLykke til på juli! Skal heie på deg i tankene mine!
Og håper du er i juli forumet når jeg er tilbake!
For å prøve å ha ett ørelite håp så har jeg fundert på: den dagen jeg fikk sterk test hadde jeg drukket lite på kvelden før jeg la meg, og jeg hadde ikke tissa på 12 timer siden jeg sov lenge pga at jeg var syk. Mens i dag hadde jeg drukker en del vann på kvelden i går, og hadde tissa sist for 8timer siden. Kan det ha noe å si? :| spør deg som vet alt!den er ikke svak men svakere. Fortsatt godt synlig.
Gratulerer så mye!!
TRE dager, det er jo såå lenge?!Det kan absolutt ha noe å si, men også kan testene være laget med litt ulik mengde fargestoff. Egentlig burde man vente tre dager mellom hver test i starten.
Siden streken fortsatt synes godt så krysser jeg fingrene for deg. ♡
Jeg hadde el 31. Så termin er ca 27 juli[/QUOT
Da får vi termin samme dag hvis jeg forholder meg gravid på riktig sted![]()
Svakere test i dag.. Tror jeg gir opp snart! Skal iallefall ikke kjøpe flere tester, og ta en pause fra forum. Gratulerer til alle gravide, måtte spirene deres klore seg fast til i juli!![]()
Har faktisk ikke flere tester igjen men om jeg ikke har fått noen blødning til lørdag så går jeg nok på dagligvaren å kjøper en da. Har ikke troa på at den skal bli sterkere igjen. Men det vil vell tiden vise. Ikm i morgen.
Jeg har fått positiv test i dag og er gravid, måtte den klamre seg fast helt til juli![]()
Gullskatt juli12![]()
Jeg fikk en ganske tydelig strek til å bare være 11 dpo, så tror du kan sette meg på listaJippi!!!Gratulerer ♡♡♡
Skal jeg sette deg på lista nå, eller vil du vente?
Her skjer det lite...vært å kjøpt alt til det ubefruktede egget da;-) nyåpnet senter med masse tilbud på babyshop! Så kjøpt vogn, seng, bilsete, bæresele, vippe/hvile stol/seng og vognpose for under 10000så nå kan bare egget befruktes!!
Jeg fikk en ganske tydelig strek til å bare være 11 dpo, så tror du kan sette meg på listaI værste fall får du jo bare ta det bort igjen om jeg skulle vær uheldig..
Har det klart du da ja
Nå er det bare for lille spire å feste seg. Våge den om den ikke gjør dethehe
Hørtes ut som veldig bra priser da![]()
Ja den må bare klamre seg fast!Lykke til!!! Håper ikke tr brått dukker opp nå. Den spira skal sitte ♡
TRE dager, det er jo såå lenge?!testetøser kan ikke vente såå lenge
huff godt å le litt. Skulle ønske jeg kunne sove helt til søndag! For da kunne jeg stått opp å sett om jeg blør å tatt en ny test. Vell måtte kanskje kjøpt en på lørdag da.