Spennende... gleder meg til å seTestedag i morgen. Grugleder meg. Føler jeg har en haug av symptomer. La det bli min tur nå da!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende... gleder meg til å seTestedag i morgen. Grugleder meg. Føler jeg har en haug av symptomer. La det bli min tur nå da!![]()
Testedag i morgen. Grugleder meg. Føler jeg har en haug av symptomer. La det bli min tur nå da!![]()
Fortsatt ingen tegn til mensenbare stikkesmerter og mye utflod...
Ingen tegn til tr her heller.. Fortsatt murringer, men hatt de over ei uke. Tar de som et godt tegn til tross for neg testhadde masse murringer sist!
Tusen takkHeier på deg![]()
Fortsatt ingen tegn til mensenbare stikkesmerter og mye utflod...
Ingen tegn til tr her heller.. Fortsatt murringer, men hatt de over ei uke. Tar de som et godt tegn til tross for neg testhadde masse murringer sist!
Testedag i morgen. Grugleder meg. Føler jeg har en haug av symptomer. La det bli min tur nå da!![]()
Har time hos lege i dag, så jeg måtte bare svi av en test i dag. Den er fortsatt litt for svak for at jeg skal tro på det, men faktisk sterkere enn for to dager siden. Men usikker på om HCG stiger normalt. Får sikkert ta blodprøve for å sjekke stigning i dag og over helga. Vis vedlegget 88351
Har time hos lege i dag, så jeg måtte bare svi av en test i dag. Den er fortsatt litt for svak for at jeg skal tro på det, men faktisk sterkere enn for to dager siden. Men usikker på om HCG stiger normalt. Får sikkert ta blodprøve for å sjekke stigning i dag og over helga. Vis vedlegget 88351
Jeg har også murringer. Hatt det fra 9dpo, men er litt annerledes enn ved mensen. Det er liksom ømt over hele.Høres positivt ut
Mine murringer startet 4 dager før ikm, og er der fortsatt
Håper det er noe hos dere begge♡♡
Se der jaHar time hos lege i dag, så jeg måtte bare svi av en test i dag. Den er fortsatt litt for svak for at jeg skal tro på det, men faktisk sterkere enn for to dager siden. Men usikker på om HCG stiger normalt. Får sikkert ta blodprøve for å sjekke stigning i dag og over helga. Vis vedlegget 88351
Det er du!! Hvor mange dpo?

Gratulerer!Dpo 12/13 i dag![]()
Her ser dere mine tester:
Øverst: 9 dpo
2 og 3: 10 dpo
4: 11 DPO, da slo også digital ut med 1-2 uker
5: IKM dagen i går 12.11.
Litt usikker på DPO ene kan ha hatt EL en eller to dager før.
Etter kalkulatoren har jeg 24 juli(Quote bare en)
Når har du termin?