***IKM UKE 46***

Sniker litt fra uke 47. Må bare kommentere dette, for all del ikke sykemeld deg fremfor svangerskapspenger!! Da bruker du opp sykemeldingsmulighetene dine. Tenk hvis noe skjer med deg etter fødsel og du må være sykemeldt videre? Svangerskapspenger er til for akkuratt ditt tilfelle, der hvor arbeid utgjør en risiko og arb.giver ikke kan tilrettelegge. Veldig mye brukt i helsevesenet :) og snakke med sjefen må du gjøre en eller gang uansett! ;)

Sant det ja... Vi får se :) det er andre avd her også! Men jeg må bestandig være her, eller så blir jeg flyttet hit. Men kommer ikke til å snakke med sjefen nå. Får vente til våren :)

Det ser ut som om vi får prøve en pp til sammen da :) Er ikm uke 50 opprettet?
Skulle akurat til å sjekke, men det lager vi fort ;)
Edit. da er den opprettet ;)

Last edited:
Hadde ikke du psitive g-tester for noen dager siden?? eller blander jeg deg med noen andre?
Jo :/ ikke noe mere blod foreløpig! *klor deg fast lille spire* er veldig lite religiøs, men nå har jeg bedd en bønn om at spira må klore seg fast :(

Pp4 da jeg hadde ma startet det med brunt blod.. Derfor veldig nervøs nå! Takk for det ❤️

Skjønner at du blir nervøs, men vi må krysse fingrene for at den klorer seg fast :)

Jeg kan settes på gravid. :) ♡♥♡♥♡♥

Testet etter jobb i dag, streken på CB+ kom etter 3 minutter (synes ikke så godt på bildet her, men var tydelig allerede her i virkeligheten og hvert fall nå som den er tørr):

1415814296519.jpg

1415814313083.jpg

Jo :/ ikke noe mere blod foreløpig! *klor deg fast lille spire* er veldig lite religiøs, men nå har jeg bedd en bønn om at spira må klore seg fast :(

Jeg synes du hadde en veldig fin strek jeg da :) så jeg håper det gir seg fort! :)
Jeg har ikke oppdaget noe blod selv, men har kun rosa streker, eller lyseblå på CB. De vil ikke bli helt positiv. Hadde det slik både med kjemisk og med EX.U. Men samtidig så har jeg blødd i tre mnd i strekk med førstemann. Ble innlagt for observasjon to ganger, men den lille hadde det veldig bra! Krysser fingerene for deg :)

Last edited:
Jeg kan settes på gravid. :) ♡♥♡♥♡♥

Testet etter jobb i dag, streken på CB+ kom etter 3 minutter (synes ikke så godt på bildet her, men var tydelig allerede her i virkeligheten og hvert fall nå som den er tørr):

Vis vedlegget 88284

Vis vedlegget 88285

Gratulerer såååååå mye!! Unner deg dette veldig! Det var virkelig din tur nå ❤️ håååper den klamrer seg fast til slutten av svangerskapet, og at du får en frisk liten baby i armene dine :)

Var den helt positiv eller rosa strek? Jeg har ikke oppdaget noe blod selv, men har kun rosa streker, eller lyseblå på CB. De vil ikke bli helt positiv. Hadde det slik både med kjemisk og med EX.U. Men samtidig så har jeg blødd i tre mnd i strekk med førstemann. Ble innlagt for observasjon to ganger, men den lille hadde det veldig bra! Krysser fingerene for deg :)

Den er jo uansett positiv selv om streken ikke er sterk. Det kan ta lang tid for strimlene, og før IKM vil de nok uansett ikke være veldig sterke uansett ;)

Har TR kommet til deg og? :(
Nei, men er 15 eller 16 DPO og skikkelige menssmerter så den kommer i natt tenker jeg negativ test fortsatt. Håper den kommer i natt så jeg kan bli El-testetøs for første gang. :) Tror nemlig jeg ikke har EL når jeg tror jeg har det, så har handlet inn EL tester og temp. Wish me luck :D

Back
Topp