Kontakt legen din og snakk med han/hun. Svangerskapspenger kan jo være et godt alternativ.
Hva går det ut på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kontakt legen din og snakk med han/hun. Svangerskapspenger kan jo være et godt alternativ.
Går fint med meg. Tok en strimmeltest i dag for å se forskjell fra søndagen, den var rimelig sterkellers går det i kvalme.
Dette var min IKM om jeg skulle regne 14 dager etter EL med litt god margin.
Ingen TR, alt av gravidtegn, men ikke noe utslag..
Skal møte ei venninne i morgen som er lege. Så skal lufte min frustrasjon da..
Hva går det ut på?
Det er vel istedetfor sykepenger, når arbeidsplassen ikke kan tilrettelegge.
Men da må man vel ha en samtale med sjefen og da tror jeg.
Da tar jeg heller sykmeldinghun er ikke snill i det hele tatt! Haha
Krysser fingrene for at ho ikke dukker opp, og at du kun produserer sen hcg
Om tr ikke dukker opp iløpet av dagen, så legger jeg deg på passert ikm
Vet ikke da. Men snakk med legen, så får du nok svar på hvordan det fungerer![]()
Ikm i dag:
Trillian87, pp2
Hope90
Orkidee, pp4 ♡
Rosie
ann christin ♡
Klokka16
Hvordan går det med dere?
Håper alt står bra til med lille spire hos dere to som har fått positiv test♡
Og ikke gi opp håpet selv om tante grusom har dukket opp ♡
Mange som ikke får strek før etter ikm også... når jeg får blenda 11 dpo vet jeg at det ikke er håp her... :/ kjenner på savnet hver gang jeg ser de små krabatene i vognene som passerer. Er glad på de andres vegne at de har fått positiv test, men samtidig er det litt sårt. Ønsker jo så inderlig denne positive testen selv. Lurer på om fødselen forrige gang har ødelagt alt der nede10dpo og blendahvit test i dag - burde droppa testingaLitt skuffa i dag selv om det er tidlig... Virker jo som om de fleste gravide får strek så tidlig.
Ikke arti å jobbe med gravide i dag heller...
10dpo og blendahvit test i dag - burde droppa testingaLitt skuffa i dag selv om det er tidlig... Virker jo som om de fleste gravide får strek så tidlig.
Æsj, kom litt brunt blod i dag når jeg var på do. Så jeg tror nok jeg må melde meg inn i "ikm uke50" :/
Mange som ikke får strek før etter ikm også... når jeg får blenda 11 dpo vet jeg at det ikke er håp her... :/ kjenner på savnet hver gang jeg ser de små krabatene i vognene som passerer. Er glad på de andres vegne at de har fått positiv test, men samtidig er det litt sårt. Ønsker jo så inderlig denne positive testen selv. Lurer på om fødselen forrige gang har ødelagt alt der nede![]()
Håper det. Hadde vært mest kjekt å følge alle dereSkjønner sårheten
Du skal nok få deg en til snart du og. Heier masse![]()
Håper det. Hadde vært mest kjekt å følge alle dereføler jeg blir igjen her alene, med bare mange ukjente navn enn så lenge
![]()
Hehe ja skulle den etterlengta streken dukke opp, blir det nok delt herSå bra!! Kvalme er et godt tegnhihi
Hm...da lar jeg deg stå så lenge da
Regner med vi får vite noe om det brått dukker oppe en strek
Greit å få luftet seg litt innimellom ja. Håper tegnene betyr at det er en spire!!![]()
Da tar jeg heller sykmeldinghun er ikke snill i det hele tatt! Haha
10dpo og blendahvit test i dag - burde droppa testingaLitt skuffa i dag selv om det er tidlig... Virker jo som om de fleste gravide får strek så tidlig.