***IKM UKE 46***

Går fint med meg. Tok en strimmeltest i dag for å se forskjell fra søndagen, den var rimelig sterk :) ellers går det i kvalme.

Så bra!! Kvalme er et godt tegn ;) hihi

Dette var min IKM om jeg skulle regne 14 dager etter EL med litt god margin.
Ingen TR, alt av gravidtegn, men ikke noe utslag..
Skal møte ei venninne i morgen som er lege. Så skal lufte min frustrasjon da..

Hm...da lar jeg deg stå så lenge da :)
Regner med vi får vite noe om det brått dukker oppe en strek ;)

Greit å få luftet seg litt innimellom ja. Håper tegnene betyr at det er en spire!! :)

Ikm i dag:
Trillian87, pp2
Hope90
Orkidee, pp4 ♡
Rosie
ann christin ♡
Klokka16

Hvordan går det med dere?
Håper alt står bra til med lille spire hos dere to som har fått positiv test♡
Og ikke gi opp håpet selv om tante grusom har dukket opp ♡

Ingen mensen enda.. Men tror ikke den kommer før til helgen evt.. Så får vente å se:-):-)

10dpo og blendahvit test i dag - burde droppa testinga :( Litt skuffa i dag selv om det er tidlig... Virker jo som om de fleste gravide får strek så tidlig.
Ikke arti å jobbe med gravide i dag heller...

Æsj, kom litt brunt blod i dag når jeg var på do. Så jeg tror nok jeg må melde meg inn i "ikm uke50" :/

10dpo og blendahvit test i dag - burde droppa testinga :( Litt skuffa i dag selv om det er tidlig... Virker jo som om de fleste gravide får strek så tidlig.
Mange som ikke får strek før etter ikm også... når jeg får blenda 11 dpo vet jeg at det ikke er håp her... :/ kjenner på savnet hver gang jeg ser de små krabatene i vognene som passerer. Er glad på de andres vegne at de har fått positiv test, men samtidig er det litt sårt. Ønsker jo så inderlig denne positive testen selv. Lurer på om fødselen forrige gang har ødelagt alt der nede :(

Mange som ikke får strek så tidlig og. Vet ikke om du så den oversikten som Lykkeliten_86 la ut jeg? veldig fin å se på.
Krysser fingrene for deg:)

Æsj, kom litt brunt blod i dag når jeg var på do. Så jeg tror nok jeg må melde meg inn i "ikm uke50" :/

Brunt trenger ikke ha noe å si ;)
Håper for deg :)

Mange som ikke får strek før etter ikm også... når jeg får blenda 11 dpo vet jeg at det ikke er håp her... :/ kjenner på savnet hver gang jeg ser de små krabatene i vognene som passerer. Er glad på de andres vegne at de har fått positiv test, men samtidig er det litt sårt. Ønsker jo så inderlig denne positive testen selv. Lurer på om fødselen forrige gang har ødelagt alt der nede :(

Skjønner sårheten :(
Du skal nok få deg en til snart du og. Heier masse :)

Håper det. Hadde vært mest kjekt å følge alle dere :) føler jeg blir igjen her alene, med bare mange ukjente navn enn så lenge :)

Vi forsvinner ikke helt da, men det hadde jo selvfølgelig vært best om dy hadde blitt med over ;)

Så bra!! Kvalme er et godt tegn ;) hihi

Hm...da lar jeg deg stå så lenge da :)
Regner med vi får vite noe om det brått dukker oppe en strek ;)

Greit å få luftet seg litt innimellom ja. Håper tegnene betyr at det er en spire!! :)
Hehe ja skulle den etterlengta streken dukke opp, blir det nok delt her :-)

Da tar jeg heller sykmelding :p hun er ikke snill i det hele tatt! Haha

Sniker litt fra uke 47. Må bare kommentere dette, for all del ikke sykemeld deg fremfor svangerskapspenger!! Da bruker du opp sykemeldingsmulighetene dine. Tenk hvis noe skjer med deg etter fødsel og du må være sykemeldt videre? Svangerskapspenger er til for akkuratt ditt tilfelle, der hvor arbeid utgjør en risiko og arb.giver ikke kan tilrettelegge. Veldig mye brukt i helsevesenet :) og snakke med sjefen må du gjøre en eller gang uansett! ;)

Back
Topp