***IKM UKE 46***

Tanta har akkurat dratt. Lørdag tenker jeg vi starter humpinga, el er beregnet neste lørdag men man vet jo aldri! Prøver meg på temping nå, bortsett fra det gjør vi ikke noe spesielt.:)

Høres bra ut :)
Bruker du FF eller? Gøy å følge med på temp kurver :)

Høres bra ut :)
Bruker du FF eller? Gøy å følge med på temp kurver :)
Jeg bruker en app som heter ladytimer+ virker som det er nesten det samme som ff :)
Håper spira sitter og holder seg der denne pp! :) om det klaffer så blir terminen faktisk på bryllupsdagen vår :p

Jeg bruker en app som heter ladytimer+ virker som det er nesten det samme som ff :)
Håper spira sitter og holder seg der denne pp! :) om det klaffer så blir terminen faktisk på bryllupsdagen vår :p

Det hadde jo vært perfekt da :) hehe

Litt EL slim her igjen i dag, CD16, så kroppen jobber tydeligvis med et eller annet. Spennende å se de neste dagene :)

Ja det satser vi på at du slipper.. :)
Tenker dere på prøverør etc?

Jeg venter på svar fra legen angående operasjon pga. forverret endometriose. Jeg ble gravid fire ganger de første 6 pp'ene (fra juni 2013 til desember 2013). Den siste gangen jeg ble gravid endte i MA i februar, og etter det har endometriose-smertene mine blitt mye verre, og jeg har ikke blitt gravid på nytt en eneste gang og er nå i pp 9 etter MA'en. Så.. Jeg tror jeg trenger en operasjon for å bli kvitt endometriosen, og at det kan hjelpe meg å bli gravid på nytt. Vi kommer nok til å vente med å be om henvisning til prøverør til endometriose-behandlingen min er fullført, men jeg vil nok få den sendt inn rett etter operasjon - for det er jo lang ventetid. Så da kan vi prøve på egenhånd etter operasjon, mens vi samtidig står i kø for neste trinn i prosessen. Jeg håper egentlig at en operasjon vil gjøre at jeg er tilbake til "normalen" så jeg kan bli gravid på egenhånd igjen.

Jeg venter på svar fra legen angående operasjon pga. forverret endometriose. Jeg ble gravid fire ganger de første 6 pp'ene (fra juni 2013 til desember 2013). Den siste gangen jeg ble gravid endte i MA i februar, og etter det har endometriose-smertene mine blitt mye verre, og jeg har ikke blitt gravid på nytt en eneste gang og er nå i pp 9 etter MA'en. Så.. Jeg tror jeg trenger en operasjon for å bli kvitt endometriosen, og at det kan hjelpe meg å bli gravid på nytt. Vi kommer nok til å vente med å be om henvisning til prøverør til endometriose-behandlingen min er fullført, men jeg vil nok få den sendt inn rett etter operasjon - for det er jo lang ventetid. Så da kan vi prøve på egenhånd etter operasjon, mens vi samtidig står i kø for neste trinn i prosessen. Jeg håper egentlig at en operasjon vil gjøre at jeg er tilbake til "normalen" så jeg kan bli gravid på egenhånd igjen.

Det beste er jo å få det til på egenhånd. Bedre for kropp og sjel. Håper du får operasjon snart og at alt blir normalt igjen :)

Det beste er jo å få det til på egenhånd. Bedre for kropp og sjel. Håper du får operasjon snart og at alt blir normalt igjen :)

Takk. Jeg håper det enn så lenge hvert fall, men hvis ikke så er det heldigvis mange med endometriose som har fått barn ved assistert befruktning. :)

Var det noen av dere som var med i ikm 39 el 42? Synes jeg har sett flere av dere før :) håper på mange positive tester her inne nå :) spennende! Håper jeg klarer å la være denne EL-testingen.. Nå får vi ta det som det kommer :) krysser fingrene for alle sammen ;)
Var med i uke 42 :)

Noen som tror en av disse kunne blitt positive på ettermiddag kvelden?
Har testet på morgenen denne pp, ved siden av temping. Hadde EL slim på CD14 og 16, og i dag har temp hoppet opp litt...
Noen tolkeeksperter her? :)

Vedlegg

• 1414133244130.jpg
    1414133244130.jpg
    37,5 KB · Visninger: 118
  • 1414133261025.jpg
    1414133261025.jpg
    86,4 KB · Visninger: 108
Da er grapefruktjuicen kjøpt og hostesaften klar. Forventer masse el slim og humping i helga. :p:D
Vet ikke om det virkelig har så mye å si, men det er ihvertfall ikke skadelig, så da kjører vi på ;):rolleyes:

Da er grapefruktjuicen kjøpt og hostesaften klar. Forventer masse el slim og humping i helga. :p:D
Vet ikke om det virkelig har så mye å si, men det er ihvertfall ikke skadelig, så da kjører vi på ;):rolleyes:

Krysser fingrene for deg ;)

Tenkte jeg skulle teste ut Solvipect neste pp, om det ikke klaffer nå, siden jeg ikke tåler grapefrukt :)

Den smaker helt jævli den juicen, men det er bare å svelge unna ;)

Haha, hva gjør man ikke for at spira skal sitte? ;)

Tror jeg holder meg unna juicen selv da, så jeg ikke tetner helt i halsen :p

Hadde passa så bra hvis den satt nå før jul ;) Men aksepterer at den sitter når den sitter..
Har vært uten hormonell prevansjon i mange måneder før prøving denne gangen. Tok 5 måneder etter pilleslutt forrige gang, så håper jo det er lettere denne gangen..

Back
Topp