***IKM UKE 46***

slenger meg inn for å følge dere andre :) har egentlig avsluttet prøvingen her i huset, men kan jo hende vi nå endelig får positiv test i november nå som vi ikke skal teste etter EL og ingen pliktsex :P har prøvd i 6mnd tidligere. ikm 12.nov.

masse lykke til med positive el-tester og g-tester etter hvert! blir spennende å følge dere :)

ikm søndag 16 november pp1 !! :)

slenger meg inn for å følge dere andre :) har egentlig avsluttet prøvingen her i huset, men kan jo hende vi nå endelig får positiv test i november nå som vi ikke skal teste etter EL og ingen pliktsex :P har prøvd i 6mnd tidligere. ikm 12.nov.

masse lykke til med positive el-tester og g-tester etter hvert! blir spennende å følge dere :)

Koselig at du henger deg på allikevel ;)
Skrev pp7 jeg da ;)

Utifra EL-slim i går, har jeg en følelse av at EL kommer iløpet av uka. Og da vil jeg visst høre til ikm uke 45... fortsatt ingen pos test da, så jeg avventer med flyttingen til FF viser at jeg har hatt EL :)
Uansett så vil jeg jo bli her å følge med, og oppdatere ;)

Hvordan går det med dere jenter?

Testet etter EL i dag CD 13, negativ som bare det :) Ingen andre symptomer. Venter ikke EL før om en ukes tid, så får bare fortsette og teste litt innimellom.

Nest siste Letrozol-pille er tatt. CD 7. Tr har reist, og det er klart for nedtelling til EL og aksjeinnlegg.

Var det noen av dere som var med i ikm 39 el 42? Synes jeg har sett flere av dere før :) håper på mange positive tester her inne nå :) spennende! Håper jeg klarer å la være denne EL-testingen.. Nå får vi ta det som det kommer :) krysser fingrene for alle sammen ;)

Jeg var i uke 42, men flyttet over til 41 fordi jeg fikk EL en uke tidligere enn forventet ;)
Krysser fingre jeg og :D

CD 14 i dag, fremdeles ingen symptomer på EL. Tipper vel de begynner å komme til uka på CA 17 og fremover.

Fortsatt ingen positiv test her, til tross for klare tegn :(
Håper kroppen klarer å slippe egget mitt da...:confused:
CD16 i dag..

Tanta har akkurat dratt. Lørdag tenker jeg vi starter humpinga, el er beregnet neste lørdag men man vet jo aldri! Prøver meg på temping nå, bortsett fra det gjør vi ikke noe spesielt.:)

Back
Topp