Fikk helt sjokk da jeg smakte den selv! Kan ikkje skjønne at vanlige folk klarer å drikke detDen smaker helt jævli den juicen, men det er bare å svelge unna![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk helt sjokk da jeg smakte den selv! Kan ikkje skjønne at vanlige folk klarer å drikke detDen smaker helt jævli den juicen, men det er bare å svelge unna![]()
De sier vel at Tempen er oppe 3 dager før el? Ser ut som den er på tur til å bli positiv. I morgen eller overmorgen kanskjeNoen som tror en av disse kunne blitt positive på ettermiddag kvelden?
Har testet på morgenen denne pp, ved siden av temping. Hadde EL slim på CD14 og 16, og i dag har temp hoppet opp litt...
Noen tolkeeksperter her?![]()
De sier vel at Tempen er oppe 3 dager før el? Ser ut som den er på tur til å bli positiv. I morgen eller overmorgen kanskje![]()
Ok.. ikke helt inne på det tempe greiaTemp skal stige dagen etter EL. FF setter kryss etter tre dager forhøyet temp. Så når temp øker, har EL allerede vært
Så vi får se om et par dager om det blir satt noe kryss![]()
Ok.. ikke helt inne på det tempe greiahar aldri tempet.
blir nok ikke denne pp. men vurderer å bli kjent med tappenOk.. ikke helt inne på det tempe greiahar aldri tempet.
blir nok ikke denne pp. men vurderer å bli kjent med tappengrei måte å vite hvordan kroppen oppfører seg
![]()
ja kanskje det, men det skal ikke bli en neste. skal det vel?Har tenkt tanken selvmen drøyer den til neste mnd og ta det fra starten
![]()
ja kanskje det, men det skal ikke bli en neste. skal det vel?kan jo være greit å vite hvordan det kjennes ut rundt el. tenkte å begynne med test i morgen, men må nok google litt om tappen før jeg starter den testingen
![]()
satt og leste litt her nå. http://www.snartgravid.com/Egglosning/Livmortappen-Pernilles-erfaringer.html enkelt forklart. helt grei lesing. og skjema man kan følgeNeste syklus da...hihi
Det kan jo være lenge til
Kommer nok til å lese litt mer jeg og, men Lillefrø15 har forklart meg litt og![]()
satt og leste litt her nå. http://www.snartgravid.com/Egglosning/Livmortappen-Pernilles-erfaringer.html enkelt forklart. helt grei lesing. og skjema man kan følge![]()
Bare at man virkelig ikke burde tafse på tappen etter EL!
Det der har jeg lurt litt på egentlig. De sier man ikle skal tafse etter EL, mem man kan ha sex...hva er egentlig forskjellen der? Vil jo tenke at det er verre med en penis som dunker hardt borti enn en forsiktig finger???
Når du har sex så trekker livmortappen seg oppover og bakover, slik at åpningen gjemmes mot bakre vegg i skjeden. Det hadde for de fleste av oss gjort vondt om penis stanget i livmortappen.
Stimulering av åpningen gir stimulering av livmoren og økt risiko for tidlig abort.
Fingeren kommer til åpningen og da øker også risikoen for infeksjon. Det vil man heller ikke ha om man er gravid.
Også frem til EL er det risiko for infeksjon; så kortklipt, ren negl og ren finger.
Jeg tafset hele syklusen i starten, men lærte etter noen kjemiske at det anbefales ikke. Så nå har jeg sluttet helt etter EL.
Ok. Har ikke tafset noe særlig selv enda, bare nysgjerrigman lærer av å spørre
![]()
Man lærer av å spørre ja.
Det er også noen av de som opplever habituell abort som anbefales å ikke ha sex første trimester når legen har vurdert at det kan være en påkjenning.
Håper jeg slipper å oppleve det, men jeg skal ha det i bakhodet
Jeg håper jeg kan få noen svar hos legen til onsdag, da jeg nå utredes videre innen autoimmun sykdom som visstnok også kan være årsak til abort![]()
El har ikke vært enda.Bare at man virkelig ikke burde tafse på tappen etter EL!