***IKM UKE 46***

Dagens el test. Greide ikke holde meg til i morgen med å teste. Kanskje den kommer mandag istede for tirsdag?

Er jo ganske sterk den der, så ikke umulig ;)

Jeg har heller ingen erfaring med bidronninggele eller WY. Men jeg har brukt slimløsende hostesaft. Når vi prøvde med datterskatten, så ble jeg gravid på pp 3. Da hadde jeg kjemisk de to første pp. Nå har jeg også prøvd med slimløsende hostesaft, og det ble kjemisk i forige pp. Nå skal vi ikke prøve på samme måte som før, prøve å slappe mer av. Men det skader vell ikke å prøve med slimløsende hostesaft? ;) masse lykke til!

Kjedelig med så mange kjemiske da :( men ja, jeg tenker at det ikke skader å prøve.
Krysser fingrene for deg denne pp ;)

Aaah!!! Blir litt frustrert av disse testene om dagen :p
De er jo sterke, men blir det ikke med en gang. Tok et bilde før all urin var trekt helt inn, og et rett etter. Stooor forskjell. Men tempen har gått litt opp :confused:
Disse bildene er tatt med kanskje 30 sek mellomrom... :confused:
Har lest eller sett bilde et sted at når det vises sånn så er det fortsatt positivt

Aaah!!! Blir litt frustrert av disse testene om dagen :p
De er jo sterke, men blir det ikke med en gang. Tok et bilde før all urin var trekt helt inn, og et rett etter. Stooor forskjell. Men tempen har gått litt opp :confused:
Disse bildene er tatt med kanskje 30 sek mellomrom... :confused:

Men begge disse testene er negative? Du kan ha hatt EL selv om du ikke får positiv test.

Har lest eller sett bilde et sted at når det vises sånn så er det fortsatt positivt

Dette er EL-tester og ikke g-tester. De er ikke positive før streken er like sterk som kontrollstreken.

Oh hellige el-slim ;) ;p har mest lyst til å peise på i dag og i mårra. Men det er kanskje dumt å ikke ha "oppfylling"-i-pungen dag? Aner jo ikke kvaliteten på svømmerne. Og vi hadde sex i går. El på mandag!

Sorry detaljer. Mye el slim i dag, kan stekkes langt. Tror ikke det er lenge til el ;) må vel få lagt inn noen aksjeer i kveld :D

Men begge disse testene er negative? Du kan ha hatt EL selv om du ikke får positiv test.

Alle mine tester har vært negative, og temp har gått opp litt. Så det er en mulighet for at EL har lurt seg inn ;)

Last edited:
Alle mine tester har værr positive, og temp har gått opp litt. Så det er en mulighet for at EL har lurt seg inn ;)

Mente du at alle har vært positive eller negative?

Back
Topp