***IKM UKE 46***

Beklager kommende detaljer... :p

Hatt en del utflod i dag, men usikker på hvordan jeg skal definere det i FF :confused:
Kunne minne litt om "watery", men det var mer melkeaktig i fargen med spor av blod i... noen erfaringer, om dere skjønner hva jeg mener? :)

Raden lengst til høyre er fruktbar utflod, det nederste bildet er watery. Alle bildene i de andre radene er ikke-fruktbar. :)

1413752862315.jpg

Følte liksom at jeg ikke fikk noen av de til å stemme :p haha

CD 11, tiden ruller og går. Begynner snrat å teste etter EL. Kan forvente EL et sted mellom CD 18-22 tenker jeg :)

CD 11, tiden ruller og går. Begynner snrat å teste etter EL. Kan forvente EL et sted mellom CD 18-22 tenker jeg :)

Når har du tenkt å begynne?
Jeg begynte på CD15 i forrige syklus.aaaltfor sent da EL bestemte seg for å komme en uke tidligere enn vanlig:confused:

Tenkte p starte på fredag. CD 15. Da jeg har hatt mellom 32-35 dagers syklus

Vil anbefale deg å starte litt tidligere. Jeg og har alltid hatt sykluser på rundt 35 dager, og begynte å teste på CD15. Akkurat da bestemte syklusen seg å være kortere :confused: så nå startet jeg på CD9, selv om jeg regner ut fra 35 dagers syklus, så er jeg sikker på at jeg får den med meg :)

Skal snart begynne å teste og er første gang jeg tester.. Hvordan tester jeg? Ikke med morgenurin har jeg skjønt..

De sier vel at man helst ikke skal teste med morgenurin ja, men jeg har gjort det nå så jeg er 100% sikker på at jeg ikke har drukket eller tisset.
Siden jeg temper også, så tror jeg ikke det har så mye å si egentlig.

tester du med strimler? Jeg tisser litt i en kopp, og holder strimelen der i 15sek(det som står på pakka) ;)

Blir spennende fremover nå :D

De sier vel at man helst ikke skal teste med morgenurin ja, men jeg har gjort det nå så jeg er 100% sikker på at jeg ikke har drukket eller tisset.

tester du med strimler? Jeg tisser litt i en kopp, og holder strimelen der i 15sek(det som står på pakka) ;)

Ja bruker strimler fra to streker;) ja blir super spennende!!:) hehe.. Eneste som bekymrer meg er en 3 uker reise til Asia i januar:-S så om vi skal reise må jeg helst være i andre trimester..

Ja bruker strimler fra to streker;) ja blir super spennende!!:) hehe.. Eneste som bekymrer meg er en 3 uker reise til Asia i januar:-S så om vi skal reise må jeg helst være i andre trimester..

Så gøy med reise da :)
Hvor skal dere?
Kan jo være betryggende å ha bikka de 12 første ja, men det skal nok gå bra allikevel ;)
Hvilken uke kommer du til å være når dere drar da?

Om det klaffer denne pp så vil jeg være 14 uker tror jeg;) hehe..

Planen er Thailand, Singapore og vietnam.. Blir jeg gravid så må vi kanskje forandre litt.. Men må få satt vaksiner fort, i og med at man ikke skal ta vaksiner som gravid. :-P

Teller ned til el. Tanta holder på å avta. Forventer el cd13. Hvis syklusen følger de siste mnd. Eneste hindring for tida er en syk 3 åring som sover lite og helst ikke i egen seng. Så han burde sove i egen seng den neste uka fra til el ;)

Teller ned til el. Tanta holder på å avta. Forventer el cd13. Hvis syklusen følger de siste mnd. Eneste hindring for tida er en syk 3 åring som sover lite og helst ikke i egen seng. Så han burde sove i egen seng den neste uka fra til el ;)

God bedring til lillegutt ;)

Kanskje jeg bør begynne å teste litt før da. HAdde du veldig varierende sykluser?

Kanskje jeg bør begynne å teste litt før da. HAdde du veldig varierende sykluser?

Nei, de har vært veldig stabile. Maks 1 dag +/-, men ikke mer enn det ;)

Tok en EL test idag som er svak positiv, hva vil det si? At jeg snart kan teste positivt?

Vedlegg

• 1413870418722.jpg
    1413870418722.jpg
    19,5 KB · Visninger: 124
Tok en EL test idag som er svak positiv, hva vil det si? At jeg snart kan teste positivt?

Vanskelig å si. LH verdiene kan vel stige plutselig, og er ikke som hcg, som stiger gradvis. Så plutselig så er den der :) spennende å følge med :)

Jeg har testet noen dager nå, og det er ikke veldig stor forskjell på de syns jeg. Men litt sterkere har de blitt :) Samlebilde her da, så de er tørket.

Opp ned bilde jo :(

Vedlegg

• 1413871155546.jpg
    1413871155546.jpg
    33,7 KB · Visninger: 134

Det heter negativ på EL-testene når teststreken er svak. Du har alltid LH i kroppen, og det er det hormonet EL-testene skal måle. Så testen er først positiv når teststreken er like sterk som eller sterkere enn kontrollstreken. "Svak positiv" EL-test går ikke an. Din negative test her er såpass svak at det er umulig å si noe om hvor lenge det er til EL. Noen går rett fra en negativ test med svak strek til positiv dagen etter, men hos mange av oss bygger det seg gradvis opp.

På g-tester kan man få svak positiv, siden vi egentlig ikke har hcg om vi ikke er gravide.

Back
Topp