R_28
Glad i forumet
Ah, takkVil gjerne ha deg med her, men med ikm den 8. hører du nok mer hjemme i uke 45
Håper det klaffer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah, takkVil gjerne ha deg med her, men med ikm den 8. hører du nok mer hjemme i uke 45
Håper det klaffer![]()
Tusen takkVelkommen til oss
Håper det klaffer fort for dere da![]()
Det er forresten avgjort nå. Vi tar ikke prøvepause, mannen var ikke så begeistret for tanken på pause. Så da skal jeg ta Letrozol fra søndag i fem dager sammenhengende.
CD 8, ikke fått EL testene i posten enda, brukte ikke så lang tid sist gang.. hmmm
JA, ble nesten litt utålmodig her.Bra de kom da![]()
MErkelige kropp. Har plutselig ømme pupper nå, så lenge før jeg bruker å få det. Merkelig! Fikk også et sykt stikk i magen i dag. Hadde mensen for 5 dager siden.
ja, tok en i dag, da jeg fikk testene i går. Er negativ.Har du tatt noen EL tester enda?
Vel, nå har jeg tørket mine tårer og går inn i ny prøveperiode. Lever litt on the wild side og setter meg opp med IKM 16.11 pp3. De andre syklusene (hehe, eller syklistene som iPaden foreslår) har vært uendelig lange, da spesielt den første pp, men da de ser ut til å bli kortere satser jeg på uke 46. Får heller bytte.
Jeg lever generelt et rolig liv, gravid eller ikke gravid. Men denne pp får jeg hvertfall med meg firmafest uten å komme med unnskyldningerPasser på å gjøre alt det jeg ikke kan gjøre når jeg blir gravid. I dag blir det byenMerker jeg gleder meg. Ikke vært ute siden før sommeren. Hva med dere, hva gjør dere mellom mensen og EL? Fra EL og IKM lever jeg som jeg skulle vært gravid.
Passer på å gjøre alt det jeg ikke kan gjøre når jeg blir gravid. I dag blir det byenMerker jeg gleder meg. Ikke vært ute siden før sommeren. Hva med dere, hva gjør dere mellom mensen og EL? Fra EL og IKM lever jeg som jeg skulle vært gravid.
Får bare skrive her. Har ikm 14 november etter en SA i august og dette er 3 pp.Da har vi en tråd for uke 46 og
Dette er første IKM tråd jeg lager, så hjelp meg gjerne
Håper på mange spirer i denne perioden
Lykke til alle sammen![]()