***IKM UKE 46***

CD 8, ikke fått EL testene i posten enda, brukte ikke så lang tid sist gang.. hmmm

Det er forresten avgjort nå. Vi tar ikke prøvepause, mannen var ikke så begeistret for tanken på pause. Så da skal jeg ta Letrozol fra søndag i fem dager sammenhengende.

Det er forresten avgjort nå. Vi tar ikke prøvepause, mannen var ikke så begeistret for tanken på pause. Så da skal jeg ta Letrozol fra søndag i fem dager sammenhengende.

Ok.koselig at du blir med oss videre da ;)
Krysser alt som er for en god pp :)

MErkelige kropp. Har plutselig ømme pupper nå, så lenge før jeg bruker å få det. Merkelig! Fikk også et sykt stikk i magen i dag. Hadde mensen for 5 dager siden.

MErkelige kropp. Har plutselig ømme pupper nå, så lenge før jeg bruker å få det. Merkelig! Fikk også et sykt stikk i magen i dag. Hadde mensen for 5 dager siden.

Har du tatt noen EL tester enda?

Vel, nå har jeg tørket mine tårer og går inn i ny prøveperiode. Lever litt on the wild side og setter meg opp med IKM 16.11 pp3. De andre syklusene (hehe, eller syklistene som iPaden foreslår) har vært uendelig lange, da spesielt den første pp, men da de ser ut til å bli kortere satser jeg på uke 46. Får heller bytte.

Vel, nå har jeg tørket mine tårer og går inn i ny prøveperiode. Lever litt on the wild side og setter meg opp med IKM 16.11 pp3. De andre syklusene (hehe, eller syklistene som iPaden foreslår) har vært uendelig lange, da spesielt den første pp, men da de ser ut til å bli kortere satser jeg på uke 46. Får heller bytte.

Håper det klaffer for dere denne pp ;)
Lange sykluser er frustrerende når man vil bli gravid, men håper for deg at de blir kortere :)
Håper på at Juli forumet blir fylt opp fort :D

Passer på å gjøre alt det jeg ikke kan gjøre når jeg blir gravid. I dag blir det byen;) Merker jeg gleder meg. Ikke vært ute siden før sommeren. Hva med dere, hva gjør dere mellom mensen og EL? Fra EL og IKM lever jeg som jeg skulle vært gravid.

Passer på å gjøre alt det jeg ikke kan gjøre når jeg blir gravid. I dag blir det byen;) Merker jeg gleder meg. Ikke vært ute siden før sommeren. Hva med dere, hva gjør dere mellom mensen og EL? Fra EL og IKM lever jeg som jeg skulle vært gravid.
Jeg lever generelt et rolig liv, gravid eller ikke gravid. Men denne pp får jeg hvertfall med meg firmafest uten å komme med unnskyldninger :) ellers er det veldig ok å kunne slå seg løs med nesespray og snus mellom mens og el. Kos deg på byen!

Lever som normalt. Har ingen problemer med å ta meg et par øl på kvelden i helgen.
I går ble det øl og kortspill med gutta her hjemme :) (er brått en av gutta sammen med kompisene til mannen ;) )
Kos deg på byen i kveld ;)

Hvilken da forventer vi EL her da? :) flere som har begynt testing???

Back
Topp