***IKM UKE 46***

Får bare skrive her. Har ikm 14 november etter en SA i august og dette er 3 pp.

Trist at du mistet :( mistet i august selv :(

Håper det klaffer fort så vi kan flytte inn til terminforumet ;)
Lykke til :D

Da begynner jeg på Letrozol i dag, CD 4. Skal ta 1 tablett per dag i fem dager nå.

Ja! Men dagene går jo såååå sakte! Når har du ikm?

11. November. Sååå lenge til.
Men forrige syklus bestemte den seg for å komme en uke før, så jeg vet ikke om det kanskje har forandret seg etter SA :)
Og da burde jo EL være rundt hjørnet og jeg egentlig i feil ikm gruppe :confused:

11. November. Sååå lenge til.
Men forrige syklus bestemte den seg for å komme en uke før, så jeg vet ikke om det kanskje har forandret seg etter SA :)
Og da burde jo EL være rundt hjørnet og jeg egentlig i feil ikm gruppe :confused:

Når hadde du sa? Er litt glemsk :p du får være her for det da! :) håpe for oss denne mnd !

Når hadde du sa? Er litt glemsk :p du får være her for det da! :) håpe for oss denne mnd !

Må nesten være med her siden jeg laget tråden :p men hadde ikke gjort noe med tidligere EL :)
Blir uansett samme terminforum da, så litt gøy å følge med :D

Hadde SA i August, og er på pp2 etter det nå. Da regner jeg ikke med mellom SA og første mens ;)

Tr er på besøk og jeg er på tur inn i pp3. Pp1 var på 32 dager og pp2 28 dager - nå satser jeg på at jeg har stabilisert meg og tipper ikm fredag 14.11. Har 2-åring i huset mandag 10.11, så positiv test den uka hadde vært supert :) Vurderer om jeg skal el-teste for første gang denne pp, men har ikke helt bestemt meg enda...

Mandag 10.11
Lille Piken, pp2

Tirsdag 11.11
m&m mini, pp15, pp2 etter SA
cris10na, pp1
Nekinna91, pp1 etter MA

Onsdag 12.11
Trillian87, pp2

Torsdag 13.11

Fredag 14.11
Orkidee, pp4
julibaby 2015, pp3 etter SA
lenamamma90
Miesol, pp3

Lørdag 15.11
1+1
onemoretime, pp3
Siljean, pp6, pp2 etter MA

Søndag 16.11
Lykkeliten_86, pp 15 (pp 9 etter MA)
Ladybird, pp3

♡ GRAVID ♡

:mad: Tante rød :mad:

:confused: Passert IKM :confused:

:confused: Ikke oppdatert :confused:

Husk å gi beskjed i Oppropslisten her på FS dersom du blir gravid og flytter til terminforum. :D

Lista begynner å fylle seg opp greit her nå :)
Håper virkelig dette er en god uke for oss alle ;)

Ikm 10. November - pp3. Håper det blir mange positive tester i uke 46 :D

Tr er på besøk og jeg er på tur inn i pp3. Pp1 var på 32 dager og pp2 28 dager - nå satser jeg på at jeg har stabilisert meg og tipper ikm fredag 14.11. Har 2-åring i huset mandag 10.11, så positiv test den uka hadde vært supert :) Vurderer om jeg skal el-teste for første gang denne pp, men har ikke helt bestemt meg enda...
Gratulerer med 2-åring i hus 10.11, har ei som nettopp ble 2,5 år :) er også på pp3 nå, men har ikke begynt å el-teste enda... Hvorfor har ikke du begynt med el-tester?

Gratulerer med 2-åring i hus 10.11, har ei som nettopp ble 2,5 år :) er også på pp3 nå, men har ikke begynt å el-teste enda... Hvorfor har ikke du begynt med el-tester?
Tja, flere grunner til det egentlig :) For det første så klaffa det fort første gang jeg ble gravid, så jeg hadde håpa det skulle gjøre det den her gangen også. I tillegg så har jeg tydelige el-smerter og som oftest el-slim, men vet ikke når det oppstår ift faktisk eggløsning. Men jeg blir vel ikke særlig klokere av el-tester heller? Kanskje bittelitt siden jeg kan ha el-smerter og slim i ganske mange dager. Er vel egentlig temping jeg burde vurdert, men det vet jeg ærlig talt ikke om jeg gidder.

Beklager kommende detaljer... :p

Hatt en del utflod i dag, men usikker på hvordan jeg skal definere det i FF :confused:
Kunne minne litt om "watery", men det var mer melkeaktig i fargen med spor av blod i... noen erfaringer, om dere skjønner hva jeg mener? :)

Må nesten være med her siden jeg laget tråden :p men hadde ikke gjort noe med tidligere EL :)
Blir uansett samme terminforum da, så litt gøy å følge med :D

Hadde SA i August, og er på pp2 etter det nå. Da regner jeg ikke med mellom SA og første mens ;)

Det blir det :) ok, får håpe det klaffer denne gangen !

Back
Topp