***IKM UKE 46***

Klar for å feire bryllup, innflytting og ferdigutdannet førskolelærer ikveld med alkoholfri vin!;-) det skulle eksistert alkoholfri Baileys og! Blir vanskelig å holde det hemmelig ikveld kjenner jeg!! Lyst å rope ut samtidig som jeg vil holde det for meg selv i redsel for at det ikke går bra..

Håper jeg består første utfordring!!

Håper alle har en flott kveld:-):-)

Kos dere masse og lykke til ;)

Hvordan går det med dere som har passert ikm da?
Tatt noen flere tester? :)

Snartmammatil2?
Kernaw
Svirremor
Hjertebarn <3
Pauline83
Tok en test på fredag = Negativ, og fortsatt ingen tr, nå er jeg virkelig forvirret...

Fremdeles ingen tegn til tr her! Hatt menssmerter/murringer i hele dag, kraftigere i perioder og kjennes godt på h/side. samt øm og vond i korsryggen i hele dag, kjennes av og til ut som om magesmertene "stråler" bak til ryggen. Vanlig hvit utflod. Tester igjen på mandag:) krysser fingrer og tær!!:)

Fortsatt ingen oppdatering fra disse
Håper på en snart :)

lenamamma90
Bubble&Bae
1+1
jente19år

Fremdeles ingen tegn til tr her! Hatt menssmerter/murringer i hele dag, kraftigere i perioder og kjennes godt på h/side. samt øm og vond i korsryggen i hele dag, kjennes av og til ut som om magesmertene "stråler" bak til ryggen. Vanlig hvit utflod. Tester igjen på mandag:) krysser fingrer og tær!!:)

Høres ut som du har mange positive tegn her da:)
Har du testet i dag?

Snart en uke på overtid da...pleier du å ha regelmessige sykluser?
Ja, har korte sykluser da, ca 23 dager +/- en dag de siste mndene etter jeg tok ut spiralen. Hadde jo disse blødningene etter tr nå sist så er sikkert det som forstyrret syklusen min. Jaja, får bare ta tiden til hjelp... Vil egentlig bare at tr skal komme nå så vi kan begynne på ny PP. Har funnet ut vi tar en pause etter neste PP hvis det ikke klaffer. Må konsentrer oss om ho lille vi allerede har nå i jula :) Så starte med temping og el-tester i januar/februar igjen :)

Nei testet sist i går morges. Ønsker å vente til mandag dersom tr ikke dukker opp i morgen :)

Ok. Krysser fingrene for deg :)
Er allerede et par stk som har testet sent positivt, så hvorfor ikke fler. Og du har jo mange fine tegn :)

Ja, har korte sykluser da, ca 23 dager +/- en dag de siste mndene etter jeg tok ut spiralen. Hadde jo disse blødningene etter tr nå sist så er sikkert det som forstyrret syklusen min. Jaja, får bare ta tiden til hjelp... Vil egentlig bare at tr skal komme nå så vi kan begynne på ny PP. Har funnet ut vi tar en pause etter neste PP hvis det ikke klaffer. Må konsentrer oss om ho lille vi allerede har nå i jula :) Så starte med temping og el-tester i januar/februar igjen :)

Rart at den skal være så forsinket nå da, men som du sier så kan vel kanskje de blødningene ha forstyrret noe ja.
Greit å ha litt tid til lille i jula når mye annet skjer osv, så skjønner den :) håper dere slipper å tenke på det da, og at det fester seg en spire før den tiden kommer ;)

Ok. Krysser fingrene for deg :)
Er allerede et par stk som har testet sent positivt, så hvorfor ikke fler. Og du har jo mange fine tegn :)
Takk skal du ha :) :)
Ja har sett det, håper det er tilfelle for meg også! Har blitt skuffa et par ganger nå, så jeg våger nesten ikke å håpe på noenting. Men man vet aldri :) Har heller aldri gått med menssmerter så lenge før, håper virkelig det er ei spire inni der :)

Rart at den skal være så forsinket nå da, men som du sier så kan vel kanskje de blødningene ha forstyrret noe ja.
Greit å ha litt tid til lille i jula når mye annet skjer osv, så skjønner den :) håper dere slipper å tenke på det da, og at det fester seg en spire før den tiden kommer ;)
Har bare vært surr denne syklusen, satser på at neste syklus går etter skjema. Håper på august-spire <3 Ellers skal vi bare nyte jula og håpe at spiren sitter iløpet av 2015 ;)

Har bare vært surr denne syklusen, satser på at neste syklus går etter skjema. Håper på august-spire <3 Ellers skal vi bare nyte jula og håpe at spiren sitter iløpet av 2015 ;)

Kroppene våre lever sitt eget liv innimellom dessverre :(
Krysser fingrene for en augustspire hos deg ;)

Da var siste dagen i uka vår kommet, og listen har blitt lang :)
Ikm i dag er:
Lykkeliten_86, pp 15 (pp 9 etter MA)♡
Ladybird, pp3
Jubbu85 ♡
Miesol, pp3

Hvordan går det med dere?
Spesiell klem til Lykkeliten_86 ♡

Back
Topp