***IKM UKE 46***

Ja gjør desverre det. Skal til lege i morgen, så får se hvordan HCG verdiene er da. Har de sunket er det kjemisk, er den økt litt er det nok utenfor livmora. Tiden vil vise. Men noe baby blir det nok ikke i juli alikavell for oss :( kjempetrist, selv om jeg var ganske forberedt på dette... :(

Utrolig trist å høre :(
Får nesten håpe på kjemisk om det er det to alternativene da...
Lykke til hos legen i morgen ♡
 
Takk. Tror jeg pakker vekk håpet og ser realistisk på det. Skulle microsjangsen oppstå tar jeg heller gleden da.

Skjønner at du ser sånn på det ja.
Masse lykke til!
Klem♡
 
15dpo, 1 dag over ikm: negativ test..... Tr har ikke vist seg enda, men har voldsomme magesmerter

Liker ikke smertene dine :(
Krysser fortsatt fingrene her, og håper du tester sent positivt da :)
 
Liker ikke smertene dine :(
Krysser fortsatt fingrene her, og håper du tester sent positivt da :)
Fint at du har troen på meg, selv om jeg av og til mister den litt selv <3
 
Mandag 10.11
Snartmammatil2?, pp3 ♡
shannon, pp3
~Lykkeliten~, pp8
januarbarn88

Tirsdag 11.11
cris10na, pp1
Nekinna91, pp1 etter MA
Trinebeth
Newbie83, pp8
Kernaw, pp1
Alvea, pp6
Lolo, pp10 ♡

Onsdag 12.11
Trillian87, pp2 ♡
Hope90
Orkidee, pp4 ♡
Rosie ♡
ann christin ♡
Klokka16
Pauline83

Torsdag 13.11
Lille Piken, pp2 ♡
m&m mini, pp15, pp2 etter SA ♡
Svirremor

Fredag 14.11
julibaby 2015, pp3 etter SA
lenamamma90
Bubble&Bae
Siljean, pp6, pp2 etter MA
Hjertebarn <3
ønskebarn4

Lørdag 15.11
1+1
onemoretime, pp3 ♡
jente19år
Venessiela

Søndag 16.11
Lykkeliten_86, pp 15 (pp 9 etter MA)♡
Ladybird, pp3
Jubbu85 ♡
Miesol, pp3

Usikker dato
Litenherlighet
Lill ♡

♡ GRAVID ♡
m&m mini
ann christin
Lille Piken
Lolo
Orkidee
Lill
Lykkeliten_86
onemoretime
Jubbu85
Rosie
Trillian87
Snartmammatil2?

:mad: Tante rød :mad:
julibaby 2015
Newbie83
cris10na
januarbarn88
trinebeth
~Lykkeliten~
Alvea
Shannon
Nekinna91
Hope90
Litenherlighet
Klokka16
Siljean
Miesol
Kernaw
ønskebarn4
jente19år

:confused: Passert IKM :confused:
Svirremor
Hjertebarn <3
Pauline83
Venessiela

:confused: Ikke oppdatert :confused:
lenamamma90
Bubble&Bae
1+1
Ladybird

Husk å gi beskjed i Oppropslisten her på FS dersom du blir gravid og flytter til terminforum. :D

Da var siste kvelden i uka vår kommet, og må si jeg er veldig fornøyd med at så mange ble gravide :) Gratulerer alle sammen!!!:D gleder meg til å følge dere i Juli :)

Dessverre gikk det ikke like bra med alle sammen, så til alle dere som har fått TR enten med eller uten positiv test i forkant:
masse lykke til. Håper spirene fester seg fort hos dere♡

Og til dere som har passert datoen med negative tester; krysser alt jeg har for positive tester iløpet av noen dager :)
 
Hei,

Idag fikk jeg besøk av tr med en gang jeg stod opp, dessverre!! Så der kan jeg føres opp :)
Har et spørsmål i forhold til hvilken syklus jeg skal forholde meg til. Begynner på nå pp4.

pp1: 53 dager (første syklus etter pilleslutt)
pp2: 32 dager
pp3: 35 dager

bør jeg bruke 35 som en ca syklus, eller ta gjennomsnitt som for.eks, 33 eller 34? hva pleier dere og gjøre dersom syklusen varierer noen dager? :)
 
Hei,

Idag fikk jeg besøk av tr med en gang jeg stod opp, dessverre!! Så der kan jeg føres opp :)
Har et spørsmål i forhold til hvilken syklus jeg skal forholde meg til. Begynner på nå pp4.

pp1: 53 dager (første syklus etter pilleslutt)
pp2: 32 dager
pp3: 35 dager

bør jeg bruke 35 som en ca syklus, eller ta gjennomsnitt som for.eks, 33 eller 34? hva pleier dere og gjøre dersom syklusen varierer noen dager? :)

Så kjedelig :(
Men greit å kommer igang med ny syklus kanskje, når det først ikke har festet seg noe.

Har selv hatt veldig stabile sykluser, men slik jeg gjorde det nå:
Før SA: 35 dager
Etter SA: pp1 var pp 29 dager

I pp 2 begynte jeg å teste etter EL utfra 29 dager, men satt ikm til 35 dager...
Om du finner ut når EL er, så kan du regne deg frem til ikm ved å legge på ca 14 dager fra EL dato :)
 
Så kjedelig :(
Men greit å kommer igang med ny syklus kanskje, når det først ikke har festet seg noe.

Har selv hatt veldig stabile sykluser, men slik jeg gjorde det nå:
Før SA: 35 dager
Etter SA: pp1 var pp 29 dager

I pp 2 begynte jeg å teste etter EL utfra 29 dager, men satt ikm til 35 dager...
Om du finner ut når EL er, så kan du regne deg frem til ikm ved å legge på ca 14 dager fra EL dato :)

Veldig kjedelig ja, men greit og komme i gang med ny syklus også :)

Da tar jeg og plotter inn 35 dager og forholder meg sånn noenlunde etter det :)
Vurderer å teste etter EL, har ikke gjort det enda. Men jeg vet ikke om det er vits da jeg har en samboer som har reisejobb uten fast rotasjon. Så da kan jeg ende opp flere perioder med EL hvor jeg sitter hjemme og han er på jobb. Føler det er bedre og leve uviten og i spenningen da :p
Kanskje jeg hiver meg på testetrenden dersom det ikke klaffer i løpet av pp4 :)

Tusen takk for svar!
 
Jeg venter fortsatt på tr. Litt spotting etter en fjelltur i går, men ikke mye. Ikke turt å ta flere tester, blir så skuffa over at de er negative. Merkelig, siden mensen er regelmessig som en klokke hos meg, og jeg kjente eggløsninga tydelig denne gangen. Uansett tror jeg helst at det er mensen som er grunnen til magemurringene nå :(
 
Jeg venter fortsatt på tr. Litt spotting etter en fjelltur i går, men ikke mye. Ikke turt å ta flere tester, blir så skuffa over at de er negative. Merkelig, siden mensen er regelmessig som en klokke hos meg, og jeg kjente eggløsninga tydelig denne gangen. Uansett tror jeg helst at det er mensen som er grunnen til magemurringene nå :(

Ta en test! Jeg har hatt masse mensmurringer. Og det er ikke unormalt med litt spotting ;)
 
Jeg bor i ei lita bygd, kan ikke kjøpe flere tester på apoteket nå ;) Hvor er det best å bestille fra på nett? Og er pakkene diskre? Deler postkasse med svigers...
 
Jeg bestilte fra tostreker.no sist :)
De skriker ikke ut at det er tester, men det står vel navnet på pakka. Husker ikke helt...
 
Jeg har et spørsmål: jeg fikk bekrefte at jeg hadde en kjemisk graviditet, og begynte å blø på søndag. Jeg hadde ganske vondt i tillegg. Men så blødde jeg ganske mye ved dobesøk, men nå ser det ut som det holder på å gi seg. Er dette normalt? Ved tidligere kjemisk graviditet har jeg fått en mer kraftig mens, og kanskje vart litt lenge. Noen med erfaring?
 
Jeg har et spørsmål: jeg fikk bekrefte at jeg hadde en kjemisk graviditet, og begynte å blø på søndag. Jeg hadde ganske vondt i tillegg. Men så blødde jeg ganske mye ved dobesøk, men nå ser det ut som det holder på å gi seg. Er dette normalt? Ved tidligere kjemisk graviditet har jeg fått en mer kraftig mens, og kanskje vart litt lenge. Noen med erfaring?

Har ingen erfaringer til deg, men kanskje noen på "generelt" eller "vi som har mistet" kan svare?
 
Tr kom med et brak i dag. Vondt i korsryggen (noe jeg aldri har som "mensplage") og mye gørr. Aldri vært sånn før, så går ut fra at dette var en tidlig sa/kjemisk abort.
 
Back
Topp