***IKM UKE 46***

Jeg skal til legen på mandag, bestilte timen for 3 uker siden så da var det for å snakke om at vi prøvde og reiser vår på nyåret.. Nå blir jo det litt annerledes;-) hva gjør man hos legen når man først har blitt gravid? Tar prøve? Noe mer?:p

Ta med deg en urinprøve ;)
De tar vel blodprøver for å sjekke diverse sykdommer osv, men tror det er noen leger som venter til rundt uke 12 med disse.
Skal til legen selv i morgen ang sykemeldingen min :)
 
Ta med deg en urinprøve ;)
De tar vel blodprøver for å sjekke diverse sykdommer osv, men tror det er noen leger som venter til rundt uke 12 med disse.
Skal til legen selv i morgen ang sykemeldingen min :)

Skal jeg ta m hjemmefra? Uhm.. Kan jeg ikke ta der?:p litt lang reisevei med buss:p

Hvor tidlig sier dere ifra til jobben da? Jobber på sykehjem blant annet,så mye tunge løft.
 
Skal jeg ta m hjemmefra? Uhm.. Kan jeg ikke ta der?:p litt lang reisevei med buss:p

Hvor tidlig sier dere ifra til jobben da? Jobber på sykehjem blant annet,så mye tunge løft.

Du kan sikkert ta der og;)


Vet ikke når jeg skal si det. Kvier meg litt får å si det til sjefen når jeg så hvordan han reagerte på SA'en min i sommer :(
Har også tunge løft. Tenkte jeg skulle snakke med legen om det i morgen :)
 
Klarte ikke å la være og teste i dag morges, og den var som forventet negativ.... Innstiller meg på å vente på tr i løpet av de nærmeste dagene. Det er sikkert syklusen som er litt ute og vandre, tross at jeg håpet og trodde den hadde stabilisert seg nå, grunnet 32 dager mellom sept-okt(pp2). Har fremdeles et lite snev av håp om at EL var senere enn mine og BV sine beregninger, og at jeg kanskje kan teste positiv utover i uka :)

Gratulerer så utrolig mye til alle dere som har fått positiv denne uka! :D
 
Klarte ikke å la være og teste i dag morges, og den var som forventet negativ.... Innstiller meg på å vente på tr i løpet av de nærmeste dagene. Det er sikkert syklusen som er litt ute og vandre, tross at jeg håpet og trodde den hadde stabilisert seg nå, grunnet 32 dager mellom sept-okt(pp2). Har fremdeles et lite snev av håp om at EL var senere enn mine og BV sine beregninger, og at jeg kanskje kan teste positiv utover i uka :)

Gratulerer så utrolig mye til alle dere som har fått positiv denne uka! :D


Krysser fingrene for deg:)
 
Klarte ikke å la være og teste i dag morges, og den var som forventet negativ.... Innstiller meg på å vente på tr i løpet av de nærmeste dagene. Det er sikkert syklusen som er litt ute og vandre, tross at jeg håpet og trodde den hadde stabilisert seg nå, grunnet 32 dager mellom sept-okt(pp2). Har fremdeles et lite snev av håp om at EL var senere enn mine og BV sine beregninger, og at jeg kanskje kan teste positiv utover i uka :)

Gratulerer så utrolig mye til alle dere som har fått positiv denne uka! :D

Krysser fingrene for positiv test om noen dager :)
 
Klarte nesten utfordringen igår!!:) mange som spurte og skjønte at noe var i gjære.. Men drakk jo "vin" så gikk forsåvidt greit.. Men jeg var ikke i tipp topp humør for var så trøtt, så var derfor de stilte spørsmål.. Sa det til en venninne som også var edru igår og som er sykepleier og 3 barns mor;-) så det ble noen gledes hopp:) nå har jeg en å lene meg litt til og dele gleden med utenom med mannen Da;)
 
Blør du ? :(
Så utrolig leit :(
Klem til deg ♡

Ja gjør desverre det. Skal til lege i morgen, så får se hvordan HCG verdiene er da. Har de sunket er det kjemisk, er den økt litt er det nok utenfor livmora. Tiden vil vise. Men noe baby blir det nok ikke i juli alikavell for oss :( kjempetrist, selv om jeg var ganske forberedt på dette... :(
 
15dpo, 1 dag over ikm: negativ test..... Tr har ikke vist seg enda, men har voldsomme magesmerter
 
Redd lykken ble kortvarig for meg.. i dag testa jeg negativt med strimel og CB+. Etter å ha hatt 3 positive strimler på 2 dager.. :'( Så kan vel bare vente på TR nå..

Nei!!! Sender deg en klem <3 Det var jo ikke slik det skulle gå :(
 
Back
Topp