***IKM UKE 46***

Da bare skriver jeg på oppropslisten og blir Med i juli?:)

Du må si fra i oppropslisten om du fører deg opp på terminlisten, siden du ikke kan stå på beggen listene :)
Bare å slenge seg med :D

Da er den tatt og ingen tvil lengre:-) da håper vi bare spiren sitter og trives inni der:-)

Vedlegg

• 1416058532012.jpg
    1416058532012.jpg
    17,7 KB · Visninger: 153
Hvordan er magen deres?? Jeg har knipesmerter, og sånne slags trykksmerter ned mot underlivet.. gøy å kjenne at noe skjer inni der;-) men blir jo bekymret og i tilfelle det er noe gærnt.. Gleder meg sånn til nyåret når jeg er over de 12 ukene:-)

Hvordan er magen deres?? Jeg har knipesmerter, og sånne slags trykksmerter ned mot underlivet.. gøy å kjenne at noe skjer inni der;-) men blir jo bekymret og i tilfelle det er noe gærnt.. Gleder meg sånn til nyåret når jeg er over de 12 ukene:)

Murringene har roet seg litt ned. Og ikke like mye stikkinger som forrige svangerskap.. Så magen er helt grei.. Kikker på papiret HVER gang jeg tisser, men like hvitt hver gang. Heldigvis. Kun litt ekstra utflod ;)

Murringene har roet seg litt ned. Og ikke like mye stikkinger som forrige svangerskap.. Så magen er helt grei.. Kikker på papiret HVER gang jeg tisser, men like hvitt hver gang. Heldigvis. Kun litt ekstra utflod ;)

Samme er det her :p kjenner jeg er mere nervøs denne gangen for sa/ma... Men det kan man vell ikke gjøre noe med.

Hvordan er magen deres?? Jeg har knipesmerter, og sånne slags trykksmerter ned mot underlivet.. gøy å kjenne at noe skjer inni der;-) men blir jo bekymret og i tilfelle det er noe gærnt.. Gleder meg sånn til nyåret når jeg er over de 12 ukene:-)

Ikke så mye murringer lengre, men gått mer over til strekksmerter her og :)
Syns det bare er gøy å kjenne på :D

Har brått blitt veldig stille her...
Lurer på hvordan det går med de som har ikm idag ? :)

Snart ferdig med uka nå. Har vært ekstremt mye aktivitet denne uka :) 196 sider på app :) normalt er det mellom 35 og 60. :D

Har vært veldig aktivt ja. Hehe.
Det ble jo en babyboom som vi spådde :) synd du ikke ble med og :(

Ja, ikke så mye å gjøre med det dessverre. Blir sikkert en aktiv gjeng i juli da håper jeg. :) satser på å bli med inn i august.

Ja, tar seg vel opp der inne etterhvert håper jeg :)
Krysser fingrene for at du hopper inn som nabo :)

Klar for å feire bryllup, innflytting og ferdigutdannet førskolelærer ikveld med alkoholfri vin!;-) det skulle eksistert alkoholfri Baileys og! Blir vanskelig å holde det hemmelig ikveld kjenner jeg!! Lyst å rope ut samtidig som jeg vil holde det for meg selv i redsel for at det ikke går bra..

Håper jeg består første utfordring!!

Håper alle har en flott kveld:-):-)

Klar for å feire bryllup, innflytting og ferdigutdannet førskolelærer ikveld med alkoholfri vin!;-) det skulle eksistert alkoholfri Baileys og! Blir vanskelig å holde det hemmelig ikveld kjenner jeg!! Lyst å rope ut samtidig som jeg vil holde det for meg selv i redsel for at det ikke går bra..

Håper jeg består første utfordring!!

Håper alle har en flott kveld:-):-)
Kos deg masse i kveld :) du skal se du greier å holde det hemmelig.

Back
Topp