IKM uke 45

Er ca 10dpo i dag og tok test når jeg sto opp. Kan ikke si jeg ser så mye, men lever i håpet om at det blir sterkere streker etterhvert. Forrige PP fikk jeg svak strek først 13 dpo med Makesure sine vanlige tester, men det endte jo i kjemisk, så får se hvordan det blir de neste dagene. Har ikke særlig symptomer, bare litt murringer her og der :smiley-ashamed004
Ser noe her da :D Krysser fingrene for sterkere strek dagene fremover.

her går det enda nedover, og håper enda at det kan snu :Heartred
IMG_6833.jpeg

Ingenting å melde her.
Sønnen min dro ut på halloweenfest, så jeg fikk testet nå med kveldsurin på billigtestene fra Shein. Alle var negative, på 7dpo, ikke overraskende, men greit å ha en baseline. Men merker ingenting på puppene eller livmora

IMG_6260.jpeg
For de med godt lys på skjermen sin så kaaanskje man kan skimte noe. Den forsvant litt igjen etter hvert da. Mulig det bare er en forsampningslinje? :bag: men jeg håper jo selvsagt det er starten på noe :smiley-angelic001 8dpo i dag. Kjenner jeg er fryktelig utålmodig ja. :laughing002

Vis vedlegget 473530
For de med godt lys på skjermen sin så kaaanskje man kan skimte noe. Den forsvant litt igjen etter hvert da. Mulig det bare er en forsampningslinje? :bag: men jeg håper jo selvsagt det er starten på noe :smiley-angelic001 8dpo i dag. Kjenner jeg er fryktelig utålmodig ja. :laughing002
Skrudde opp lysstyrken på tlf og synes jeg kan skimte noe :love017 Er jo fortsatt tidlig så forhåpentligvis utvikler den seg:Heartred

Var litt utålmodig så klarte ikke la vær å teste en gang til i dag, syns jeg ser noe her :nailbiting:Første bildet er testen jeg tok i kveld, og det andre er i dag tidlig
Jeg ser :nailbiting: Så spennende å se om det blir noe mer ut av antydningene våre :smiley-angelic001 syns dog din på det første bildet synes mer tydelig enn på min test da :Heartred:shy:

Gratulerer så mye :smiley-bounce022 Jeg er sååå misunnelig :bag::Heartred 8 dpo i dag og mister litt håpet for hadde sånn håpet å se begynnelsen på noe. Vi fikk timet det kjempebra mtp aksjer og eggløsning denne måneden, så jeg håper med hele meg :nailbiting::shy:
Tenk å miste håpet 8 dpo, det er jo få som får positiv da :laughing002
Takk for det ❤️ Krysser fingre og tær for at det går veien din i morgen ❤️❤️

Jeg ser :nailbiting: Så spennende å se om det blir noe mer ut av antydningene våre :smiley-angelic001 syns dog din på det første bildet synes mer tydelig enn på min test da :Heartred:shy:
Mine tester var helt hvite 8dpo, er 10dpo i dag og er først nå jeg ser antydning til noe, så krysser fingrene for at dine tester blir sterkere de neste dagene :Heartred

Ååå det var leit! Har du mistet mange ganger? :(
Takk ❤️ jeg gidder ikke teste før hvertfall 7 november tenker jeg. Har lite tro på denne ppen. Men hvilepulsen har faktisk økt etter eggløsning slik som sist jeg var gravid. Det er jo ganske intressant! Haha ellers fåååå symptomer
Så ikke denne før nå, litt noob på forum, hehe. Ja, mistet to ganger (og har to små), så vet at lykken kan snu fort ❤️

Gratulerer :love017 Vil du settes på gravid?
Så er du førstemann i gruppa!:talk017
Takk! ❤️ Måtte ta en ny test i dag og nå er det overhodet ingen tvil, så gjerne det :):happy093… måtte det gå veien, og heia alle dere andre også!! ❤️

Og ps ang symptomer: jeg har kun hatt litt småmurr og et par timer med sliten korsrygg i forkant av positiv test, ellers niks nada (ikke en øm pupp engang) :)

Last edited:
Var litt utålmodig så klarte ikke la vær å teste en gang til i dag, syns jeg ser noe her :nailbiting:Første bildet er testen jeg tok i kveld, og det andre er i dag tidlig
Du har vanlig tester, og ikke tidligtester, sant?

Jeg har de samme med blå skrift - og de er jo ikke så sensitive. Så kan fort ta noen dager ekstra før vi evt ser noe :happy090 i hvert fall mot gjengen her inne som tester på tidligtester :laughing002

Back
Topp