IKM uke 45

Er 7 dpo i dag, kan være 8 hvis el skjedde kvelden og ikke natten eller morgningen, men tror 7 blir mest riktig å tenke :smiley-bounce012

Uansett, i går kveld fikk jeg en litt dragende følelse helt nede i magen, mer mot lysk på ene siden.
I dag på morgen fikk jeg en liten brun prikk/tråd i utfloden og litt murringer nede i magen og rygg. Dette økte ut over dagen, litt sånn av og på. Senere på formiddag fikk jeg litt lysebrunt i utfloden når jeg tørket meg.

Pleier å ha litt stikk innimellom før mens, ikm er om 7 dager. Men nå var det mer murringer i mage og sliten følelse i rygg.

Andre som kjenner på noe i dpo land? :love7
Så spennende, dette er jo kjempelovende

IMG_1274.jpeg

God morgen og god lørdag! Jeg må nok ha vært 9 dpo i går og 10dpo i dag, for nå fikk jeg denne:woot: fortalte det nettopp til mannen, vi er litt i sjokk. Håper det er flere som kommer etter i dag ❤️

Last edited:
Er 7 dpo i dag, kan være 8 hvis el skjedde kvelden og ikke natten eller morgningen, men tror 7 blir mest riktig å tenke :smiley-bounce012

Uansett, i går kveld fikk jeg en litt dragende følelse helt nede i magen, mer mot lysk på ene siden.
I dag på morgen fikk jeg en liten brun prikk/tråd i utfloden og litt murringer nede i magen og rygg. Dette økte ut over dagen, litt sånn av og på. Senere på formiddag fikk jeg litt lysebrunt i utfloden når jeg tørket meg.

Pleier å ha litt stikk innimellom før mens, ikm er om 7 dager. Men nå var det mer murringer i mage og sliten følelse i rygg.

Andre som kjenner på noe i dpo land? :love7
Det høres veldig lovende ut :cat:

Takk for det ❤️❤️ Klarer ikke å la være å ta det med en lite klype salt siden det er maaange milepæler som skal krysses (og jeg har hatt noen kjipe opplevelser tidligere), men per nå er det jo gode nyheter :love017

Håper for deg også! Når skal du teste?
Ååå det var leit! Har du mistet mange ganger? :(
Takk ❤️ jeg gidder ikke teste før hvertfall 7 november tenker jeg. Har lite tro på denne ppen. Men hvilepulsen har faktisk økt etter eggløsning slik som sist jeg var gravid. Det er jo ganske intressant! Haha ellers fåååå symptomer

Deler her også jeg :p :)
Så positiv test søndag forrige uke. Eggløsning mandagen eller tirsdagen. Eggløsningsblødning tirsdagen. Den har vært rar helt siden. Nå tørket jeg netopp slimete rosa/rødt :p mulig tidlig tidlig implantasjon eller rester på eggløsningsblødning. Evt rester fra SA men det tror jeg ikke. Merkelig er det usnsettt.. hvilepulsen har økt mye siden eggløsning. Samme som forrige pp når jeg ble gravid og sover dårlig igjen.. også tett og rennende nese. Som sist :phaha: blir spennende dette.. kroppen er underlig

Så positiv test søndag forrige uke. Eggløsning mandagen eller tirsdagen. Eggløsningsblødning tirsdagen. Den har vært rar helt siden. Nå tørket jeg netopp slimete rosa/rødt :p mulig tidlig tidlig implantasjon eller rester på eggløsningsblødning. Evt rester fra SA men det tror jeg ikke. Merkelig er det usnsettt.. hvilepulsen har økt mye siden eggløsning. Samme som forrige pp når jeg ble gravid og sover dårlig igjen.. også tett og rennende nese. Som sist :phaha: blir spennende dette.. kroppen er underlig
Høres jo veldig lovende ut dette:smiley-angelic001

Vis vedlegget 473502
God morgen og god lørdag! Jeg må nok ha vært 9 dpo i går og 10dpo i dag, for nå fikk jeg denne:woot: fortalte det nettopp til mannen, vi er litt i sjokk. Håper det er flere som kommer etter i dag ❤️
Gratulerer så mye :smiley-bounce022 Jeg er sååå misunnelig :bag::Heartred 8 dpo i dag og mister litt håpet for hadde sånn håpet å se begynnelsen på noe. Vi fikk timet det kjempebra mtp aksjer og eggløsning denne måneden, så jeg håper med hele meg :nailbiting::shy:
Tenk å miste håpet 8 dpo, det er jo få som får positiv da :laughing002

Høres jo veldig lovende ut dette:smiley-angelic001
Ja, men det er sikkert ingenting. Tror ikke på at jeg kan være så heldig! :p haha. Men veldig rart er det. Skulle tro den blødningen skulle gi seg snart og ikke komme med «ny» :p men det slimet tar jeg som det er noe annet om du skjønner og siden det var rosa/rødt. I dag tidlig var det jo blitt brunt igjen :p jaja.

Er ca 10dpo i dag og tok test når jeg sto opp. Kan ikke si jeg ser så mye, men lever i håpet om at det blir sterkere streker etterhvert. Forrige PP fikk jeg svak strek først 13 dpo med Makesure sine vanlige tester, men det endte jo i kjemisk, så får se hvordan det blir de neste dagene. Har ikke særlig symptomer, bare litt murringer her og der :smiley-ashamed004

Vedlegg

• 20251101_092333.jpg
    20251101_092333.jpg
    134,3 KB · Visninger: 73
Blir spennende å se de neste dagene:smiley-angelic001

Er ca 10dpo i dag og tok test når jeg sto opp. Kan ikke si jeg ser så mye, men lever i håpet om at det blir sterkere streker etterhvert. Forrige PP fikk jeg svak strek først 13 dpo med Makesure sine vanlige tester, men det endte jo i kjemisk, så får se hvordan det blir de neste dagene. Har ikke særlig symptomer, bare litt murringer her og der :smiley-ashamed004
Jeg ser strek på denne jeg :nailbiting: :smiley-bounce022 Blir spennende å se om den blir sterkere :D:smiley-angelic001

Back
Topp