IKM uke 45

Gratulerer til alle gravide denne syklusen.

Her ble skuffelsen ekstra stor i dag når jeg hos gynekolog fikk beskjed om at jeg ikke kunne gjennomføre egglederunddrsøkelsen grunnet jeg enda har blødning. Han skal selvfølgelig bort og hele tidsrommet denne syklusen forsvinner. Må innrømme at jeg er skikkelig på bunn denne runden og veldig sliten. Partner er positiv og mener jeg burde tenke mindre, og ha mer troa. Enklere sagt enn gjort, men mulig jeg må prøve å koble helt av alt som har med prøving å gjøre.

Gratulerer til alle gravide denne syklusen.

Her ble skuffelsen ekstra stor i dag når jeg hos gynekolog fikk beskjed om at jeg ikke kunne gjennomføre egglederunddrsøkelsen grunnet jeg enda har blødning. Han skal selvfølgelig bort og hele tidsrommet denne syklusen forsvinner. Må innrømme at jeg er skikkelig på bunn denne runden og veldig sliten. Partner er positiv og mener jeg burde tenke mindre, og ha mer troa. Enklere sagt enn gjort, men mulig jeg må prøve å koble helt av alt som har med prøving å gjøre.
Så dumt å høre :Heartpink Lykke til, og håper det klaffer snart.

Beklager folkens. Jeg har jo vært ganske pessimistisk denne måneden, og bare ventet på mensen, samt testet negativt 11 DPO.

Igår følte jeg meg slakk og i dag var jeg hjemme fra jobb fordi jeg var syk. For 15 min siden kjente jeg litt ømhet i livmoren. Og det viser seg altså at jeg er gravid. Det er 3. gang på 3 forsøk, så gleden jeg kjenner er delt mellom håp og at hvis jeg mister nå, så vil jeg gå til legen og spørre om det er mulig å få meg sjekket.

Den er ikke sterkere i dag 14 DPO enn de to andre gangene jeg har mistet.

Vedlegg

• IMG_7572.jpeg
    IMG_7572.jpeg
    426,1 KB · Visninger: 59
Back
Topp