Kine 95
Elsker forumet
Eller nå er jo nesten ene dagen over daOoooo så hvis dette skjedde i natt betyr det at du ikke kan teste positivt før om 2 dager med andre ord? Hahaha

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eller nå er jo nesten ene dagen over daOoooo så hvis dette skjedde i natt betyr det at du ikke kan teste positivt før om 2 dager med andre ord? Hahaha

Haha det har sikkert ikke skjeddOoooo så hvis dette skjedde i natt betyr det at du ikke kan teste positivt før om 2 dager med andre ord? Hahaha
Gratulerer

Gratulerer så mye

Håper det daHaha det har sikkert ikke skjeddhaha. Men tror nok ikke jeg hadde fått positiv før fredag uansett
så kanskje
hahahaaha

Gratulerer![]()
Tusen takk!Gratulerer så mye![]()

Gratulerer

Ja, enig. Jeg har god stigning på mine tester fra jeg testet positivt 9dpo til i dag 12dpo, så alt tyder jo på at det sitter bra, men følelse ikke helt ekte utTusen takk!
Kjennes helt uvirkelig ut, nå håper jeg bare at det sitter![]()
Kanskje det blir mer ekte etter ikm. Krysser hvertfall fingre og håper det sitter helt til termin for oss alle 

Fin stigning på strekene dine allerede, krysser fingrene for at det går veien

Så koselig at det klaffer for mange.

Nei vi tenker at siden vi bor så langt unna nærmeste plass de gjør ivf, å alt av hormoner det medfører, i tillegg til at vi har 2 stk. Så ønsker vi ikke å gjennomføre ivf. Vi får se hva vi lander på. Han har i alle fall bedt om utredning.Så utrolig vond beskjed å få, skal dere henvises til IVF da? Om det er lov å spørre, hvor lavt skal konsentrasjonen være for at de anslår det som tilnærmet null å befrukte naturlig? Sender mange gode tanker
Gratulerer!Har vært litt forsiktig med å juble enda, men nå ser ut som testene mine er stigende, er 15 dpo i dagHar også fått positiv på digital
Så jeg kan settes på gravidHåper det sitter denne gangen
![]()