IKM uke 45

Jeg kan settes på gravid :shy:

1000005991.jpg

Tusen takk! :love017
Kjennes helt uvirkelig ut, nå håper jeg bare at det sitter :smiley-angelic001
Ja, enig. Jeg har god stigning på mine tester fra jeg testet positivt 9dpo til i dag 12dpo, så alt tyder jo på at det sitter bra, men følelse ikke helt ekte ut :laughing002 Kanskje det blir mer ekte etter ikm. Krysser hvertfall fingre og håper det sitter helt til termin for oss alle :Heartpink

Så gøy å se flere få positive tester!

Hos meg klusser det fremdeles og jeg har identifisert en fjerne mulig dato for eggløsning, der tempen ligner litt mer på tidligere eggløsninger :laughing002

Tror nok uansett ikke jeg er/blir gravid, da jeg etter siste mulighet er 8 DPO, og ikke har kjent noen symptomer, som jeg har gjort så tidlig to andre gangene. Men vi får se :flower:dance008:gen045

Vedlegg

• IMG_7514.jpeg
    IMG_7514.jpeg
    238,2 KB · Visninger: 28
Gratulerer til dere med positiv!

Blendahvit så langt, men veldig mye murring. Mer enn ved mens. Ny pakke med tidligtest er kjøpt. Så får vi se. Har ikke trua egt.

:Heartred Så koselig at det klaffer for mange.
Jeg blir såå misunnelig og ønsker meg det samme så inderlig, men her er det 13 dpo og negative tidligtester, vet jo at det er riktig ifht eggløsning. Så jeg regner med at løpet er kjørt for vår del denne runden.
Tempen holder seg høy enda da.. :shy:

Så utrolig vond beskjed å få, skal dere henvises til IVF da? Om det er lov å spørre, hvor lavt skal konsentrasjonen være for at de anslår det som tilnærmet null å befrukte naturlig? Sender mange gode tanker
Nei vi tenker at siden vi bor så langt unna nærmeste plass de gjør ivf, å alt av hormoner det medfører, i tillegg til at vi har 2 stk. Så ønsker vi ikke å gjennomføre ivf. Vi får se hva vi lander på. Han har i alle fall bedt om utredning.

Slik jeg forstår det så er det klassifisert som for lavt når det er under 15mill per ml. Hans var på 5,4 mill, som er klassifisert som alvorlig lavt.

Back
Topp