IKM uke 45

Negativ test i dag, på X (kanskje 10) DPO

Synes jo nesten det ut fra grafen nå ligner mest på eggløsning 28. oktober, men ikke vet jeg.

Kjenner det faktisk ikke hadde gjort noe å bare fått mensen snart og begynt på ny og forhåpentligvis mer stabil PP :laughing002

Vedlegg

• IMG_7499.jpeg
    IMG_7499.jpeg
    248,1 KB · Visninger: 39
IMG_6282.jpeg
Ikke noe tydeligere i kveld syns jeg, så forsvinner den litt mer når den er tørket syns jeg. Flere som har opplevd det?
Usikker på om det blir til noe mer, er bare 9 dpo da, så skal prøve å ikke miste motet allerede.
Helt tydelig at jeg har hatt godt med økende mensenmurringer i dag hvertfall, pluss den neseblødningen ifbm pussing av nesa tidligere i dag (jeg blør aldri neseblod) :smiley-angelic001

Negativ test i dag, på X (kanskje 10) DPO

Synes jo nesten det ut fra grafen nå ligner mest på eggløsning 28. oktober, men ikke vet jeg.

Kjenner det faktisk ikke hadde gjort noe å bare fått mensen snart og begynt på ny og forhåpentligvis mer stabil PP :laughing002
Vanskelig å si! Men den kurven din likner vel neeeesten på såkalt triphasic? Min går aldri høyere opp senere, maks er alltid de første dagene etter el. Men der er vi alle forskjellige! Handler kanskje mest om hva som er vanlig for deg :)

Kanskje det bare fungerer nå på siste forsøk før ivf da? :nailbiting:

Jeg sa til samboer den prøveperioden som var nå der spermen måtte leve nesten 5 dager pga reise, at han måtte droppe snusen helt dagen føre, men helst 4 dager føre. Da skaffet han seg nikotinfri snus, og endte bare med å slutte denne måneden her. Jeg er utrolig imponert, for det var veldig uventet! Har gått 3 uker nå. Uansett tror jeg det som fungerte der var å sette et veldig enkelt mål i utgangspunktet, og videre at jeg ikke sa at han måtte slutte, bare redusere noen dager og kutte en dag helt. Nå var det helt og fullt hans idé å slutte :happy:

Det med de dagene uten nikotin har ikke med kvaliteten på selve spermen å gjøre, siden de blir laget flere måneder i forveien. Man kan derimot øke svømmeferdighetene noe leste jeg. Hjelper jo ikke nødvendigvis hvis kvaliteten er dårlig da.
Takk! Det var et godt tips, hvis det ikke klaffer nå skal jeg prøve meg på den metoden.

Vanskelig å si! Men den kurven din likner vel neeeesten på såkalt triphasic? Min går aldri høyere opp senere, maks er alltid de første dagene etter el. Men der er vi alle forskjellige! Handler kanskje mest om hva som er vanlig for deg :)
Tidligere sykluser har det vært veldig tydelig når EL har vært, men det er nok fordi jeg hadde SA forrige syklus at hormonene er på tivoli :confused005 Forrige syklus var de opp og ned før EL grunnet kjemisk runden før der igjen, men ble ganske stabile EL (vedlagt bilde). Så tror jeg bare må akseptere at tiden vil vise :schocked028
IMG_7500.jpeg

Wow! Så mange tester som tar form her inne nå. Selv tørr jeg ikke før jeg er minst 11DPO kjenner jeg. Er så redd for skuffelsen.
Kjenner på mye murringer og har noen rare sensasjoner i skjeden i dag. Så en del av meg liker å tro kroppen jobber aktivt med implantasjon. Hatt mye luft i magen også, følt meg øm i hele mage,rygg og bryst regionen, så progesteron tror jeg ikke det er mangle på denne runden.
Startet å fylle ut egenerklæringsskjema til IVF i dag. Er så mange følelser det setter i gang, skal skrive inn helse historikk og økonomiske forhold, er noe med å bli vurdert og frykten for at ikke ting skal fungere. Blæh! Samtidig er jeg ekstremt håpefull og kjenner at i denne prosessen det siste året med prøving, har kroppen min en mye bedre hormonbalanse og kroppen føles mye mer klar. Så det er da noe, nå må jeg bare få samboer til å forstå at han burde slutte å snuse. Noen råd ? Hehe
Krysser fingrene for at murringene du kjenner er positivt tegn og det klaffer denne runden :Heartpink

Vis vedlegget 473591
Ikke noe tydeligere i kveld syns jeg, så forsvinner den litt mer når den er tørket syns jeg. Flere som har opplevd det?
Usikker på om det blir til noe mer, er bare 9 dpo da, så skal prøve å ikke miste motet allerede.
Helt tydelig at jeg har hatt godt med økende mensenmurringer i dag hvertfall, pluss den neseblødningen ifbm pussing av nesa tidligere i dag (jeg blør aldri neseblod) :smiley-angelic001
Ser noe hvertfall :D Jeg opplevde også på mine at de ble enda svakere når de tørket og jeg så på de igjen etter en stund. Så måtte søke det opp, og det er vist vanlig at de kan bli svakere når urinen tørker.

Pleier du å ha veldig jevnt stigende temp? Finnes jo såå mange eksempler med temper som har ledet til graviditet uten at de holder seg jevnt oppe. For all del kan jo dippen til den 7. ha vært en festedip, og nå tar hcg over på en måte? :nailbiting:
Nei, bruker kanskje ikke det. Hadde mye høyere temp forrige runde uten å være gravid.
Men det er kanskje sant at det ikke trenger å være så høyt. Tok fram denne som var når jeg var gravis med 2019 barnet. Den holdt seg å såvidt over linja.

Hvis det ikke går denne runden, kanskje jeg bare slutter å tempe etter bekreftet el. Det skaper bare forvirring :bag:

Screenshot_20251103_094210_FF App.jpg

Dagens. Fikk svak svak strek på tidlig stav, men kan ikke se noe særlig på tidlig strimmel. Har fått sterke skygger på tidlig stav før, så tipper det er det nå og. :confused004 8/9 dpo

Vedlegg

• 20251103_105953.jpg
    20251103_105953.jpg
    522 KB · Visninger: 51
Nei, bruker kanskje ikke det. Hadde mye høyere temp forrige runde uten å være gravid.
Men det er kanskje sant at det ikke trenger å være så høyt. Tok fram denne som var når jeg var gravis med 2019 barnet. Den holdt seg å såvidt over linja.

Hvis det ikke går denne runden, kanskje jeg bare slutter å tempe etter bekreftet el. Det skaper bare forvirring :bag:

Vis vedlegget 473624
Du ser jo uansett at den beveger seg oppover da, så progesteronet gjør jo jobben sin :happy:

Dagens. Fikk svak svak strek på tidlig stav, men kan ikke se noe særlig på tidlig strimmel. Har fått sterke skygger på tidlig stav før, så tipper det er det nå og. :confused004 8/9 dpo
Hadde den ikke veldig rødfarge til å være en skygge?? Men rart å få en så sterk strek og ingenting på strimmelen også da :confused005 Krysser fingrene for at det er noe !! :nailbiting:

Back
Topp