IKM uke 45

4 dpo og dagene snegler seg av gårde. :happy090
Kjenner jeg er klar for å nå 9 dpo og begynne å teste. :hilarious:
Klarer ikke omstille meg helt til en eventuell ny graviditet, men det endrer seg nok dersom jeg faktisk blir gravid igjen. Er også litt bekymret for at termin blir på sommeren dersom det klaffer nå. Fødte minstemann i fellesferien, og vi følte oss ikke ivaretatt på barsel. :sorry:

Jeg testet negativt i dag også, så da står jeg igjen med den mulige eggløsningsdagen som jeg selv har vurdert som mest sannsynlig, hvis jeg blir gravid. Har mest troen på den på grunn av høye LH-tester, smerter i livmor og at det er vanlig sykluslengde for meg. Hvis den stemmer er jeg 7 DPO.

I går hadde jeg kramper i livmoren når jeg skulle legge meg. Det har jeg aldri opplevd før, heller ikke de to gangene jeg har blitt gravid.

Happy Friday!!

Jeg syntes dpo har vært forvirrende, da jeg har sett noen plasser si at 1 dpo er dagen man har eggløsning. Logisk sett er det dagen etter, så spørsmålet er: hva bruker dere?

Om jeg hadde el på lørdag, antar jeg at jeg er 6 dpo i dag.
Syntes jeg har vært litt pjusk i to dager, og våknet i dag med forkjølelse. Blæh. Siste arbeidsdag som renholder gjennom Adecco i dag, som er bra, da hendene mine verker med senebetennelser.

Har dere planer for helgen da?

Jeg holder meg inn alkohol, ellers lever jeg vanlig. Men har ikke havnet i situasjoner med spekeskinke og upasteuriserte oster enda!

Happy Friday!!

Jeg syntes dpo har vært forvirrende, da jeg har sett noen plasser si at 1 dpo er dagen man har eggløsning. Logisk sett er det dagen etter, så spørsmålet er: hva bruker dere?

Syntes jeg har vært litt pjusk i to dager, og våknet i dag med forkjølelse. Blæh. Siste arbeidsdag som renholder gjennom Adecco i dag, som er bra, da hendene mine verker med senebetennelser.

1 dpo er jo første dag etter EL. Jeg tenker likt som deg. Jeg er også 6 dpo i dag :happy:

7 dpo, blenda foreløpig :smiley-ashamed004
IMG_6228.jpeg

Synes det har vært lite skygger på de nå i det siste egentlig :smiley-ashamed004 Jeg ser streken godt :smiley-bounce022
Er jo uansett ugyldig flere timer etter test (selvom jeg har erfaring med at det gjerne har startet på den måten iii :nailbiting: ) Håper din blir sånn etter hvert den også, 7dpo er jo for tidlig til å se noe som helst! :)

Vis vedlegget 473477
8/9 dop (vet egentlig ikke), men skimter søren meg ett eller annet etter at testen har tørket litt, dog det kan også bare være oppi hodet mitt :eek: Er det noen som har vært borti skygge på babyplan nå nylig? Orker ikke bli optimistisk her :hungover:
Ser noe der :happy: Krysser fingrene. Ikke vært borti skygger, de jeg tok sist syklus var helt hvite. Men fikk litt skygger på babyplan sine tidlig staver.

4 dpo og dagene snegler seg av gårde. :happy090
Kjenner jeg er klar for å nå 9 dpo og begynne å teste. :hilarious:
Klarer ikke omstille meg helt til en eventuell ny graviditet, men det endrer seg nok dersom jeg faktisk blir gravid igjen. Er også litt bekymret for at termin blir på sommeren dersom det klaffer nå. Fødte minstemann i fellesferien, og vi følte oss ikke ivaretatt på barsel. :sorry:
Ja, dpo dagene kunne godt gått litt fortere :laughing002
Åå, jeg har ikke født før, så ingen erfaring med barsel, men skjønner bekymringen din :Heartpink

Happy Friday!!

Jeg har forstått det sånn at man teller dagen etter el som 1 dpo, så selve el dagen er 0 dpo. Jeg har forholdt meg til det :happy:
Lite planer for helgen her, annet enn å slappe av :laughing002

Er 7 dpo i dag, kan være 8 hvis el skjedde kvelden og ikke natten eller morgningen, men tror 7 blir mest riktig å tenke :smiley-bounce012

Uansett, i går kveld fikk jeg en litt dragende følelse helt nede i magen, mer mot lysk på ene siden.
I dag på morgen fikk jeg en liten brun prikk/tråd i utfloden og litt murringer nede i magen og rygg. Dette økte ut over dagen, litt sånn av og på. Senere på formiddag fikk jeg litt lysebrunt i utfloden når jeg tørket meg.

Pleier å ha litt stikk innimellom før mens, ikm er om 7 dager. Men nå var det mer murringer i mage og sliten følelse i rygg.

Andre som kjenner på noe i dpo land? :love7

Er 7 dpo i dag, kan være 8 hvis el skjedde kvelden og ikke natten eller morgningen, men tror 7 blir mest riktig å tenke :smiley-bounce012

Uansett, i går kveld fikk jeg en litt dragende følelse helt nede i magen, mer mot lysk på ene siden.
I dag på morgen fikk jeg en liten brun prikk/tråd i utfloden og litt murringer nede i magen og rygg. Dette økte ut over dagen, litt sånn av og på. Senere på formiddag fikk jeg litt lysebrunt i utfloden når jeg tørket meg.

Pleier å ha litt stikk innimellom før mens, ikm er om 7 dager. Men nå var det mer murringer i mage og sliten følelse i rygg.

Andre som kjenner på noe i dpo land? :love7
Det er veldig lovende tegn! :D

Back
Topp