Det ser jo lovende ut daHar vi troen på at den øker i morgen?krysser, håper og tror at dagens (8dpo) er rundens svakeste test
Vis vedlegget 473449

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ser jo lovende ut daHar vi troen på at den øker i morgen?krysser, håper og tror at dagens (8dpo) er rundens svakeste test
Vis vedlegget 473449

Åh så kjedelig! Masse lykke til i ny rundeBare å sette meg på TR
Ble en kort syklus på 21 dager, men er kanskje ikke så rart heller da, for satte utskrapningen som dag 1
Da krysser vi fingrene for neste pp istede![]()

Så spennende!!Har vi troen på at den øker i morgen?krysser, håper og tror at dagens (8dpo) er rundens svakeste test
Vis vedlegget 473449
1 dpo er jo første dag etter EL. Jeg tenker likt som deg. Jeg er også 6 dpo i dagHappy Friday!!
Jeg syntes dpo har vært forvirrende, da jeg har sett noen plasser si at 1 dpo er dagen man har eggløsning. Logisk sett er det dagen etter, så spørsmålet er: hva bruker dere?
Om jeg hadde el på lørdag, antar jeg at jeg er 6 dpo i dag.
Syntes jeg har vært litt pjusk i to dager, og våknet i dag med forkjølelse. Blæh. Siste arbeidsdag som renholder gjennom Adecco i dag, som er bra, da hendene mine verker med senebetennelser.
Har dere planer for helgen da?

Skimter ogsåVis vedlegget 473477
8/9 dop (vet egentlig ikke), men skimter søren meg ett eller annet etter at testen har tørket litt, dog det kan også bare være oppi hodet mittEr det noen som har vært borti skygge på babyplan nå nylig? Orker ikke bli optimistisk her
![]()
Synes det har vært lite skygger på de nå i det siste egentligVis vedlegget 473477
8/9 dop (vet egentlig ikke), men skimter søren meg ett eller annet etter at testen har tørket litt, dog det kan også bare være oppi hodet mittEr det noen som har vært borti skygge på babyplan nå nylig? Orker ikke bli optimistisk her
![]()
Jeg ser streken godt 
Jeg ser noeVis vedlegget 473477
![]()

Er jo uansett ugyldig flere timer etter test (selvom jeg har erfaring med at det gjerne har startet på den måten iiiSynes det har vært lite skygger på de nå i det siste egentligJeg ser streken godt
![]()
) Håper din blir sånn etter hvert den også, 7dpo er jo for tidlig til å se noe som helst! Ser noe derVis vedlegget 473477
![]()
Krysser fingrene. Ikke vært borti skygger, de jeg tok sist syklus var helt hvite. Men fikk litt skygger på babyplan sine tidlig staver.Ja, dpo dagene kunne godt gått litt fortere4 dpo og dagene snegler seg av gårde.
Kjenner jeg er klar for å nå 9 dpo og begynne å teste.
Klarer ikke omstille meg helt til en eventuell ny graviditet, men det endrer seg nok dersom jeg faktisk blir gravid igjen. Er også litt bekymret for at termin blir på sommeren dersom det klaffer nå. Fødte minstemann i fellesferien, og vi følte oss ikke ivaretatt på barsel.![]()

Jeg har forstått det sånn at man teller dagen etter el som 1 dpo, så selve el dagen er 0 dpo. Jeg har forholdt meg til detHappy Friday!!
Jeg syntes dpo har vært forvirrende, da jeg har sett noen plasser si at 1 dpo er dagen man har eggløsning. Logisk sett er det dagen etter, så spørsmålet er: hva bruker dere?
Om jeg hadde el på lørdag, antar jeg at jeg er 6 dpo i dag.
Syntes jeg har vært litt pjusk i to dager, og våknet i dag med forkjølelse. Blæh. Siste arbeidsdag som renholder gjennom Adecco i dag, som er bra, da hendene mine verker med senebetennelser.
Har dere planer for helgen da?

Det er veldig lovende tegn!Er 7 dpo i dag, kan være 8 hvis el skjedde kvelden og ikke natten eller morgningen, men tror 7 blir mest riktig å tenke
Uansett, i går kveld fikk jeg en litt dragende følelse helt nede i magen, mer mot lysk på ene siden.
I dag på morgen fikk jeg en liten brun prikk/tråd i utfloden og litt murringer nede i magen og rygg. Dette økte ut over dagen, litt sånn av og på. Senere på formiddag fikk jeg litt lysebrunt i utfloden når jeg tørket meg.
Pleier å ha litt stikk innimellom før mens, ikm er om 7 dager. Men nå var det mer murringer i mage og sliten følelse i rygg.
Andre som kjenner på noe i dpo land?![]()