IKM uke 45

Hei!
Det har vært helt kaos hos meg etter at jeg fikk beskjed om den nye stillingen. Signerte kontrakt i dag, og har vært i kontakt med flyttebyrå, NAV, lege, husbanken... og mer.

Spenningen blir om vi klarer å få til et lån på et hus, men jeg tror sjansene er så. Oppstart er satt til 15 desember.

Ellers er symptomer vondter i livmor/eggstokker, som er på samme område som der jeg har ulcerøs kolitt, vondt i korsrygg og så inn i helsikes trøtt og sliten. Men det er alt. To dager igjen med å vaske dasser nå

Hei!
Det har vært helt kaos hos meg etter at jeg fikk beskjed om den nye stillingen. Signerte kontrakt i dag, og har vært i kontakt med flyttebyrå, NAV, lege, husbanken... og mer.

Spenningen blir om vi klarer å få til et lån på et hus, men jeg tror sjansene er så. Oppstart er satt til 15 desember.

Ellers er symptomer vondter i livmor/eggstokker, som er på samme område som der jeg har ulcerøs kolitt, vondt i korsrygg og så inn i helsikes trøtt og sliten. Men det er alt. To dager igjen med å vaske dasser nå
Krysser fingrene for at det ordner seg!!

Hei!

Det hørtes hektisk ut. Håper alt ordner seg til slutt :happy:

Jeg vet jo fremdeles egentlig ikke om/når jeg hadde eggløsning. Tok en graviditetstest for et par dager siden sånn at jeg skulle vite det om jeg hadde eggløsning og ble gravid CD14, som egentlig er det jeg anser som det minst sannsynlige.

Ellers kjenner jeg mye i eggstokkene/livmoren om dagen, så det blir spennende å se om det er spontanaborthormoner eller graviditetshormoner som forårsaker det. Har aldri pleid å ha særlig symptomer før jeg begynte å prøve.

Hei på dere! Litt usikker på hvordan det blir med IKM gruppe på meg denne gangen!
Jeg hadde eggløsning i går, så 1 dpo i dag. Når jeg leser på Flo ser det ut som det er forventet mens på syklusdag 31. Jeg får den vanligvis 28/29. Jeg gikk gjennom SA sist, så hvem vet når mensen kommer. Men tror uke 45 er mest riktig for meg. Så om det er greit henger jeg gjerne litt i gruppen her med dere? :p :)
Tror jeg kan forvente IKM alt ifra 07/11-10/11.

Jeg kjenner mye murring og stikk flere dager etter el. Aner ikke hvor tidlig man kan kjenne festesmerter, men håper noe skjer der nede :smiley-bounce012
De 2 forrige gangene jeg har blitt gravid har jeg fått festeblødning 6 dpo og hatt litt smerter dagene før, så får krysse fingrene!!

Hei på dere! Litt usikker på hvordan det blir med IKM gruppe på meg denne gangen!
Jeg hadde eggløsning i går, så 1 dpo i dag. Når jeg leser på Flo ser det ut som det er forventet mens på syklusdag 31. Jeg får den vanligvis 28/29. Jeg gikk gjennom SA sist, så hvem vet når mensen kommer. Men tror uke 45 er mest riktig for meg. Så om det er greit henger jeg gjerne litt i gruppen her med dere? :p :)
Tror jeg kan forvente IKM alt ifra 07/11-10/11.
Velkommen! Vil du settes på lista? :happy:

Back
Topp