KlokNoob
Flørter med forumet
Har kun hatt murringer, men er bare 4dpo. Ingen andre tegnNoen som kjenner på noe spennende enda?Her er det litt stikkinger av og på fra eggstokker og pupper. Ellers lite altså
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har kun hatt murringer, men er bare 4dpo. Ingen andre tegnNoen som kjenner på noe spennende enda?Her er det litt stikkinger av og på fra eggstokker og pupper. Ellers lite altså
![]()
som jeg sa til søsteren min «3 dager til positiv test med babystrek»
har samme rare følelseSå gøy å høre! Håper så inderlig, hatt en rar følelse på at dette skal bli måneden, men skummelt å håpe for mye. Takk for gode tanker og oppmuntrende ord.
gleder meg til vi får positiv test
Så spennende! Her er jeg bare 4 dpo, men klør etter å teste6dpo i dag og testingen er i gang, tester ut ovitrelle i første omgang så derfor begynner jeg tidligsom jeg sa til søsteren min «3 dager til positiv test med babystrek»
![]()

Krysser fingra for festesmerterStikninger i livmoren idag
Festesmerter eller TR?![]()

Krysser fingre for fedtesmerterStikninger i livmoren idag
Festesmerter eller TR?![]()
Hvor mange dpo er du?4dpoKrysser fingre for fedtesmerterHvor mange dpo er du?
Krysser fingrene for at det ordner seg!!Hei!
Det har vært helt kaos hos meg etter at jeg fikk beskjed om den nye stillingen. Signerte kontrakt i dag, og har vært i kontakt med flyttebyrå, NAV, lege, husbanken... og mer.
Spenningen blir om vi klarer å få til et lån på et hus, men jeg tror sjansene er så. Oppstart er satt til 15 desember.
Ellers er symptomer vondter i livmor/eggstokker, som er på samme område som der jeg har ulcerøs kolitt, vondt i korsrygg og så inn i helsikes trøtt og sliten. Men det er alt. To dager igjen med å vaske dasser nå
Jeg kjenner mye murring og stikk flere dager etter el. Aner ikke hvor tidlig man kan kjenne festesmerter, men håper noe skjer der nede4dpo![]()

Det hørtes hektisk ut. Håper alt ordner seg til sluttHei!
Det har vært helt kaos hos meg etter at jeg fikk beskjed om den nye stillingen. Signerte kontrakt i dag, og har vært i kontakt med flyttebyrå, NAV, lege, husbanken... og mer.
Spenningen blir om vi klarer å få til et lån på et hus, men jeg tror sjansene er så. Oppstart er satt til 15 desember.
Ellers er symptomer vondter i livmor/eggstokker, som er på samme område som der jeg har ulcerøs kolitt, vondt i korsrygg og så inn i helsikes trøtt og sliten. Men det er alt. To dager igjen med å vaske dasser nå

De 2 forrige gangene jeg har blitt gravid har jeg fått festeblødning 6 dpo og hatt litt smerter dagene før, så får krysse fingrene!!Jeg kjenner mye murring og stikk flere dager etter el. Aner ikke hvor tidlig man kan kjenne festesmerter, men håper noe skjer der nede![]()
Aa, Krysser fingrene for at det er detDe 2 forrige gangene jeg har blitt gravid har jeg fått festeblødning 6 dpo og hatt litt smerter dagene før, så får krysse fingrene!!

Velkommen! Vil du settes på lista?Hei på dere! Litt usikker på hvordan det blir med IKM gruppe på meg denne gangen!
Jeg hadde eggløsning i går, så 1 dpo i dag. Når jeg leser på Flo ser det ut som det er forventet mens på syklusdag 31. Jeg får den vanligvis 28/29. Jeg gikk gjennom SA sist, så hvem vet når mensen kommer. Men tror uke 45 er mest riktig for meg. Så om det er greit henger jeg gjerne litt i gruppen her med dere?![]()
Tror jeg kan forvente IKM alt ifra 07/11-10/11.

Tusen takk! Ja jeg må bare somle meg til å skrive ned infoenVelkommen! Vil du settes på lista?![]()