Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Velkommen! Synd med aborten, håper den sitter raskt igjenVis vedlegget 473085
Blir ikke klok på disse testene her gitt..
Hadde utskrapning den 8.okt, så har valgt og sette det som syklusdag 1.
Men synes liksom ikke at testene har blitt sterke nok her, så at jeg hadde EL på CD9 kan umulig stemme..
Får bare fortsette og teste og håpe på at man blir klokere![]()

Gjerne litt krøll i starten etter SA! Begynte å lure selv forrige måned om jeg hadde hatt EL CD8 eller noe fordi strekene bare ble svakere når jeg begynte å teste CD10, men så ble streken til plutselig maks på CD18Vis vedlegget 473085
Blir ikke klok på disse testene her gitt..
Hadde utskrapning den 8.okt, så har valgt og sette det som syklusdag 1.
Men synes liksom ikke at testene har blitt sterke nok her, så at jeg hadde EL på CD9 kan umulig stemme..
Får bare fortsette og teste og håpe på at man blir klokere![]()
Men ser det denne mnd også, at streken var sterkere CD10 enn nå CD16. Håper den kommer snart!
Se der ja!NÅ snakker vi, for fanken. Og herregud så dårlig jeg har vært i dag. Har verking i hele kroppen og klarte så vidt å gå i trappene på jobb. Kjenner meg ikke igjen slikt fra tidligere, så jeg innbiller meg at alle vitaminene jeg tar har hatt en eller annen effekt.
I dag blir det pizza til middag, jeg orker ikke annet![]()
Nei uff, er så leit når kroppen ikke samarbeider, håper du føler deg bedre snart
Tenker det er en velfortjent pizza
JippiNÅ snakker vi, for fanken. Og herregud så dårlig jeg har vært i dag. Har verking i hele kroppen og klarte så vidt å gå i trappene på jobb. Kjenner meg ikke igjen slikt fra tidligere, så jeg innbiller meg at alle vitaminene jeg tar har hatt en eller annen effekt.
I dag blir det pizza til middag, jeg orker ikke annet![]()
Kjedelig å være dårlig da, men det positive er jo at det sikkert er kroppens tegn på eggløsning
Så da begynner jeg vell å telle 1 dpo i morgen tror jeg 
Da er det mulig vi tester IKM samme dag også. Så moro! Heia oss!Positiv test + digital cd11 kveld, sterkere cd12 kveld og synkende cd13 morgen og mer synkende sånn 15.15. Og utfra symptomer kroppen gir med murringer, ryggverk og stikk/press nede i høyre side. Så har jeg med hjelp fra chatgpt kommet frem til at el sannsynligvis har vært i natt eller i dag tidligSå da begynner jeg vell å telle 1 dpo i morgen tror jeg
![]()

Blir spennende, vi får håpe de neste ukene går fortDa er det mulig vi tester IKM samme dag også. Så moro! Heia oss!![]()

Jeg har hatt det likt i dagPositiv test + digital cd11 kveld, sterkere cd12 kveld og synkende cd13 morgen og mer synkende sånn 15.15. Og utfra symptomer kroppen gir med murringer, ryggverk og stikk/press nede i høyre side. Så har jeg med hjelp fra chatgpt kommet frem til at el sannsynligvis har vært i natt eller i dag tidligSå da begynner jeg vell å telle 1 dpo i morgen tror jeg
![]()
Jeg og, jeg ogDa er det mulig vi tester IKM samme dag også. Så moro! Heia oss!![]()

Whoop whoopJeg og, jeg og![]()
satser på at jeg får et hopp i temp i morgen, og så starter DPO på søndag?Hm, litt usikker på det der. Jeg hadde temp-hopp i dag, så da er man kanskje 1 dpo dagen etter da jaWhoop whoopsatser på at jeg får et hopp i temp i morgen, og så starter DPO på søndag?

Jeg fikk en økning igjen på testen sånn i 22 tiden, men leste det kunne være normalt at den svinger litt når LH skyldes ut i urinen. Så velger å stole på de tydeligere tegnene kroppen ga meg fra i dag tidlig og ut på dagenJeg har hatt det likt i dagbegynner på 1 dpo i morgen jeg og. Og IKM blir 7. november
![]()
TakkVelkommen! Synd med aborten, håper den sitter raskt igjen
Testet du mer mellom cd 14 og 16? Kan jo se litt ut som at noe kan ha skjedd da![]()

Ja, var heldigvis forberedt på den. Men lengter sånn etter å prøve skikkelig igjen nå. Hadde MA i starten av august. 13+2, men fosteret hadde sluttet å utvikle seg uke 8. Så hadde en medikamentell abort da, og trodde at alt var ferdig, men ble oppdaget nå i starten av oktober at det lå igjen resterGjerne litt krøll i starten etter SA! Begynte å lure selv forrige måned om jeg hadde hatt EL CD8 eller noe fordi strekene bare ble svakere når jeg begynte å teste CD10, men så ble streken til plutselig maks på CD18Men ser det denne mnd også, at streken var sterkere CD10 enn nå CD16. Håper den kommer snart!