IKM uke 45

Screenshot_20251024_090248_Premom.jpg

Blir ikke klok på disse testene her gitt..
Hadde utskrapning den 8.okt, så har valgt og sette det som syklusdag 1.
Men synes liksom ikke at testene har blitt sterke nok her, så at jeg hadde EL på CD9 kan umulig stemme..
Får bare fortsette og teste og håpe på at man blir klokere :hilarious:

Vis vedlegget 473085
Men synes liksom ikke at testene har blitt sterke nok her, så at jeg hadde EL på CD9 kan umulig stemme..
Velkommen! Synd med aborten, håper den sitter raskt igjen :Heartred
Testet du mer mellom cd 14 og 16? Kan jo se litt ut som at noe kan ha skjedd da:)

IMG_5151.jpeg

Melder meg inn her, endelig! Usikker om ikm blir uke 44 eller 45. Var redd jeg ikke skulle få eggløsning denne måneden siden jeg hadde en sa, men idag var testen veeldig sterk, og slet med og sove i går pga eggløsningssmerter.
Har veldig kort lutealfase, i teorien skal ikm være 1.November, men skal prøve meg på litt diverse som gjør at denne fasen blir litt lenger. Så håper den blir på 10 dager minst. Da blir ikm uke 45, så tenker jeg ligger litt mellom begge gruppene hvis det går fint :love017

Isabells44 - 25 -B1 -PP1 etter sa - ikm 1/11

Last edited:
Melder meg inn :happy:

Maxi4 - 37 - B3 - PP5 - EL 26/10 - IKM 8/11

Andre prøveperiode etter SA i sommer. Forrige måned følte jeg ikke slimet kom skikkelig og eggløsning var et par dager senere enn vanlig, men nå er slimet på plass og har troen på eggløsning i helgen :joyful:

Fyller 38 år 3. nov, men tviholder på at jeg er 37 enn så lenge :hilarious:

Vis vedlegget 473085
Gjerne litt krøll i starten etter SA! Begynte å lure selv forrige måned om jeg hadde hatt EL CD8 eller noe fordi strekene bare ble svakere når jeg begynte å teste CD10, men så ble streken til plutselig maks på CD18 :happy: Men ser det denne mnd også, at streken var sterkere CD10 enn nå CD16. Håper den kommer snart!

NÅ snakker vi, for fanken. Og herregud så dårlig jeg har vært i dag. Har verking i hele kroppen og klarte så vidt å gå i trappene på jobb. Kjenner meg ikke igjen slikt fra tidligere, så jeg innbiller meg at alle vitaminene jeg tar har hatt en eller annen effekt.
I dag blir det pizza til middag, jeg orker ikke annet :knegg:

Vedlegg

• Screenshot_20251024_155909_Premom.jpg
    Screenshot_20251024_155909_Premom.jpg
    157 KB · Visninger: 53
NÅ snakker vi, for fanken. Og herregud så dårlig jeg har vært i dag. Har verking i hele kroppen og klarte så vidt å gå i trappene på jobb. Kjenner meg ikke igjen slikt fra tidligere, så jeg innbiller meg at alle vitaminene jeg tar har hatt en eller annen effekt.
Se der ja!:hello2 Nei uff, er så leit når kroppen ikke samarbeider, håper du føler deg bedre snart:Heartred Tenker det er en velfortjent pizza:laughing002

Jippi :smiley-bounce012 Kjedelig å være dårlig da, men det positive er jo at det sikkert er kroppens tegn på eggløsning :D

Positiv test + digital cd11 kveld, sterkere cd12 kveld og synkende cd13 morgen og mer synkende sånn 15.15. Og utfra symptomer kroppen gir med murringer, ryggverk og stikk/press nede i høyre side. Så har jeg med hjelp fra chatgpt kommet frem til at el sannsynligvis har vært i natt eller i dag tidlig :smiley-bounce012 Så da begynner jeg vell å telle 1 dpo i morgen tror jeg :laughing002

Vedlegg

• IMG_8918.png
    IMG_8918.png
    1 MB · Visninger: 31
Positiv test + digital cd11 kveld, sterkere cd12 kveld og synkende cd13 morgen og mer synkende sånn 15.15. Og utfra symptomer kroppen gir med murringer, ryggverk og stikk/press nede i høyre side. Så har jeg med hjelp fra chatgpt kommet frem til at el sannsynligvis har vært i natt eller i dag tidlig :smiley-bounce012 Så da begynner jeg vell å telle 1 dpo i morgen tror jeg :laughing002
Da er det mulig vi tester IKM samme dag også. Så moro! Heia oss! :dance011

Jeg har hatt det likt i dag :D begynner på 1 dpo i morgen jeg og. Og IKM blir 7. november :D

Jeg har hatt det likt i dag :D begynner på 1 dpo i morgen jeg og. Og IKM blir 7. november :D
Jeg fikk en økning igjen på testen sånn i 22 tiden, men leste det kunne være normalt at den svinger litt når LH skyldes ut i urinen. Så velger å stole på de tydeligere tegnene kroppen ga meg fra i dag tidlig og ut på dagen :D IKM 7. november her også.
Når tenker du å begynne å teste?

Gjerne litt krøll i starten etter SA! Begynte å lure selv forrige måned om jeg hadde hatt EL CD8 eller noe fordi strekene bare ble svakere når jeg begynte å teste CD10, men så ble streken til plutselig maks på CD18 :happy: Men ser det denne mnd også, at streken var sterkere CD10 enn nå CD16. Håper den kommer snart!
Ja, var heldigvis forberedt på den. Men lengter sånn etter å prøve skikkelig igjen nå. Hadde MA i starten av august. 13+2, men fosteret hadde sluttet å utvikle seg uke 8. Så hadde en medikamentell abort da, og trodde at alt var ferdig, men ble oppdaget nå i starten av oktober at det lå igjen rester :dead:
Så ble satt tilbake til start igjen med prøvingen..

Får bare fortsette å teste så får vi håpe at det klaffer, selv om det kanskje er smartest å vente til etter en vanlig syklus slik at man har en dato og gå ut i fra mtp beregning av termin :angelic::hilarious:

Back
Topp