Gøy, snart dpo-land på flere i gruppaVis vedlegget 473052
Jeg har hatt peak i dag jasånn ble kurven seende ut. På vei ned nå ser det ut til
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gøy, snart dpo-land på flere i gruppaVis vedlegget 473052
Jeg har hatt peak i dag jasånn ble kurven seende ut. På vei ned nå ser det ut til
![]()

Jaa det er gøyGøy, snart dpo-land på flere i gruppa![]()

Haha ja det er sant!Jaa det er gøyDPO-land der hver dag føles ut som et helt år
![]()

Ja, chatgpt mener el skjer innen 12-36 timer etter første positiv test. Men å dekke begge dager med aksjer skader hvertfall ikkeOi, det var rart. Tror jeg hadde tolket peaken i dag jeg da, og lagt inn aksjer uansett for å være helt sikker![]()

De så veldig positiv ut da, krysser fingreneAmmer fortsatt førstemann, så har bare hatt mens én gang etter fødsel, og det er 8 uker siden. Så kan trygt si at syklusen ikke er kommet i gang ordentligBarnet er 1 år nå. Tror vi det er noe på gang nå eller?
Vis vedlegget 473046
OkeiNei, jeg har lange sykluser uansett. Kanskje man evt får det med økt dosering? Men det vet jeg ikke.

Er nok lurt å stole på kroppen og tegnene den gir, skader aldri med litt aksjer hvertfallHalloo. Meg igjen. Kom veldig mye el-slim i dag. Syntes jeg hadde el-smerter i går, men da jeg har ulcerøs kolitt føler jeg ikke at jeg kan stole på det.
El-testene ser slik ut i dag. Stoler mest på slimet, så i dag la vi inn aksjer
Så spennendeVis vedlegget 472987
Det skjer no, det skjer nojeg er sååå glad for å se at jeg får eggløsning!! Da er det bare å legge inn aksjer tenker jeg
Kanskje toppen kommer allerede i natt?

Syns da den siste der så veldig positiv utHalloo. Meg igjen. Kom veldig mye el-slim i dag. Syntes jeg hadde el-smerter i går, men da jeg har ulcerøs kolitt føler jeg ikke at jeg kan stole på det.
El-testene ser slik ut i dag. Stoler mest på slimet, så i dag la vi inn aksjer
Ja stol på kroppen
Så bra, godt å få det bekreftet gjennom andres øyneSyns da den siste der så veldig positiv utJa stol på kroppen
Krysser fingrene for perfekt timing!!Tok en EL test istad på litt dårlig 2-timer urin. Testene har begynt å bli sterkere, men er ikke i nærheten av positive. Så satser på at det fortsatt er noen dager igjen, håper egentlig det siden vi ikke får mulighet til noe aksjelegging før i helgen![]()
Så godt å få god oppfølging da. Satser på at den sitter snartGøy at flere får positive LH tester, jeg har selv en lang folikkel fase. Ingen økning men fertilitets monitor har vist høy i 10
Dager, aldri hatt så mye østrogen økning før. Var hos gynekolog i dag, han mente at en av eggposene nå var på 18 mm som kunne se ut til at den kunne slippe egg om 2 dagers tid, det betyr på CD20 om det stemmer. Rekord for min del med tanke på sen eggløsning. Vi ble også enig om at han skal henvise oss til sykehuset nå etter nye hormonprøver og eggleder sjekk. Blandede følelser, men nå runder vi året og er 35 og 37 år, men håper vi får det til naturlig i løpet av de neste mnd.

Krysser fingrene for eggløsning snart og at det klafferGøy at flere får positive LH tester, jeg har selv en lang folikkel fase. Ingen økning men fertilitets monitor har vist høy i 10
Dager, aldri hatt så mye østrogen økning før. Var hos gynekolog i dag, han mente at en av eggposene nå var på 18 mm som kunne se ut til at den kunne slippe egg om 2 dagers tid, det betyr på CD20 om det stemmer. Rekord for min del med tanke på sen eggløsning. Vi ble også enig om at han skal henvise oss til sykehuset nå etter nye hormonprøver og eggleder sjekk. Blandede følelser, men nå runder vi året og er 35 og 37 år, men håper vi får det til naturlig i løpet av de neste mnd.