IKM uke 45 2019

Nå er det voldsomt med stikkinger nederst i magen, ikke typiske mens smerter egentlig.. ubehagelig på en annen måte. Haha.. går til hodet på en denne prøving.. spørs om jeg bare må forberede meg på ny pp..

Når er bildet tatt? Altså, hvor fersk er testen? Synes den var ganske synlig til å skulle være skygge, med mindre testen har tørket.

Tatt når det hadde gått 3 min, som er fristen for den testen... Men jeg får meg ikke til å stole helt på den likevel. Får ta ny på ikm dagen om ikke tanta har kommet da.

Jeg har ganske like symptomer som deg! Ventet mens i dag og begynte å spotte på fredag som var. Spotter fremdeles av og på med rosa farge. Vondt i korsrygg og et ubehag i magen som er annerledes enn mensmurring. Sist (i juli) testet jeg positivt på det jeg trodde var 15 dpo, med svak strek på tidligtest. I dag testet jeg negativt på det jeg tror er 14 dpo. Tester ikke eggløsning, så jeg kan jo være helt på jordet, og eggløsning kan ha vært seinere.

Jeg venter også på at spotting skal ta seg opp og at TR plutselig er her for full maskin, men klarer ikke helt å avskrive muligheten for at jeg er gravid. Blir jo helt surrete av dette! :woot:
Tester igjen på onsdag om det ikke blir endring. Hvortid tenker du å teste?

Kjenner meg veldig igjen i symptomene dine! Bortsett fra at jeg har spottet mørkt/brunt. Men så og si ingenting idag! Og merkelig utflod. Kjennes ut som om jeg blør, men hver gang jeg sjekker, gjør jeg ikke det! Kjenner det igjen fra førstemann - så jeg kjenner meg veldig igjen i at man blir helt surrete! Det ble mange utropstegn :hilarious: blir helt revet med :joyful::wacky:

Har veldig lyst til å teste imorgen, men jo lenger jeg greier å vente, jo bedre er det. Venter ikke mens før fredag, så det er jo enda noen dager til.

Tatt når det hadde gått 3 min, som er fristen for den testen... Men jeg får meg ikke til å stole helt på den likevel. Får ta ny på ikm dagen om ikke tanta har kommet da.

Da er det jo kanskje lovende :Heartred
Når er IKM?

Har liksom ikke noe god følelse..:banghead: men ikm er enten onsdag eller torsdag.
Den så positiv ut, og ubehag i magen kan jo absolutt være et positivt symptom. Men skjønner du tenker alle mulige årsaker og prøver å stålsette deg, det er nok veldig typisk å gjøre det i prøveperioden.

Har liksom ikke noe god følelse..:banghead: men ikm er enten onsdag eller torsdag.

det er fortsatt håp :Heartpink
Krysser fingrene for at streken er sterkere neste gang du tester :Heartblue

Ser ut som det ikke gikk her, kan antyde en strek, men tror det er skyggestrek. Følte nesten den kom litt bedre frem på bilder enn i virkligheten.
IMG_20191105_065100.jpg IMG_20191105_064520.jpg

Vedlegg

• IMG_20191105_065100.jpg
    IMG_20191105_065100.jpg
    14 KB · Visninger: 104
Er det veldig dårlig farge i loyd pharmacy testene? Tok en tidlig test fra de nå på morgenen og det kom opp en svak strek, før det hadde gått et minutt. Hørt at de kan gi skyggestreker, men syns ikke den ser grå ut.

Kan jo hende jeg hadde eggløsning litt senere eller bare produserer hcg litt sent?

Fortsatt murringer i magen, eller.. mer stikkinger egentlig.. tror jo liksom TR er rett rundt hjørnet... føler den kommer og så løper jeg på badet og det er ingenting.. foreløpig :hilarious:

Ny test i dag. Greier ikke helt å se om den har blitt noe særlig sterkere siden gårsdagens. Lå lenge før jeg sovnet og tenkte på at hvis testen ble litt sterkere i dag så skulle jeg fortelle og overraske samboer i dag:shy: Men tror jeg må avvente det litt kanskje..? :bag:

Øverste av hver er dagens
20191105_071015.jpg
20191104_101747.jpg
Screenshot_20191105-072021_Negative Image - Image Negative Scanner.jpg
Screenshot_20191104-103740_Negative Image - Image Negative Scanner.jpg

Ny test i dag. Greier ikke helt å se om den har blitt noe særlig sterkere siden gårsdagens. Lå lenge før jeg sovnet og tenkte på at hvis testen ble litt sterkere i dag så skulle jeg fortelle og overraske samboer i dag:shy: Men tror jeg må avvente det litt kanskje..? :bag:

Øverste av hver er dagens
Vis vedlegget 311543 Vis vedlegget 311548 Vis vedlegget 311550 Vis vedlegget 311551

Ser strek på begge. Men kan jo hende det var litt tidlig å ta ny test, hvis du tok i går. =)

Fikk denne idag det jeg tror er 13 dpo.. skimter noe, men synes det er svakt til å være 13 dpo

Vedlegg

• 17C5E0D3-9B75-4A03-97B2-EDE545A94D30.jpeg
    17C5E0D3-9B75-4A03-97B2-EDE545A94D30.jpeg
    18,8 KB · Visninger: 139
Tr kom som forventet i går, hopper over på ikm uke 48:sour:

Back
Topp