Mammaentil1
Glad i forumet
11 =)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er heilt utmatta av å vera langtidsprøvar - nr. 2 lar verkeleg venta på seg. Dette var PP19. Blir ein pause neste månad pga jobbtur til utlandet, men satsar på eit tredje og siste inseminasjonsforsøk før jul, før det eventuelt blir IVF på oss i januar. Me har iallfall ein plan klar, men denne langtidsprøvinga kjennest verkeleg ut som ein kombinasjon av eit maraton og ein frykteleg berg-og dalbane... 
Får så lyst til å teste jeg og... Men nå skal jeg ikke gjøre det.. har bare med 25.. og kan fort hende det bare var skygge på den andre jeg la ut her... blæh. Hater denne ventetiden

Åh fy fader! Ikke greit! Hadde klikka tror jegLett å holde maska hos svigers i dag når svigermor (ikke kjent for normal høflighet og sosialeantenner) sier «you so fat! Are you pregnant?!» i det jeg tar av genseren fordi det er så varmt der. Den kom fort på igjen og mannen fikk det hele med seg og skyter inn et spørsmål om noe på kjøkkenet med en gang, før jeg rekker å si noe (glefse!) til henne.
Fler med sjarmerende svigermødre eller mødre?
![]()

Når tenker du å teste igjen?Fått sånn skikkelig følelse på at det ikke er klaff i dag. Vet ikke hvorfor... Men kjedelig er det.![]()
Når tenker du å teste igjen?![]()
Krysser fingrene for deg! Den forrige testen din så jo spennende utKanskje tirsdag? =)
Krysser fingrene for deg! Den forrige testen din så jo spennende ut![]()

Jeg leste at dersom det er skygge vil ikke streken komme frem om fargene på bildet inverteres, og det gjør dinJo, men veldig usikker på om den var grå eller rosa den streken på den testen der.. Men vi får jo se da.![]()
Jeg leste at dersom det er skygge vil ikke streken komme frem om fargene på bildet inverteres, og det gjør dinMen jeg aner ikke om det stemmer, leste det bare på forumet en gang
men tenker det er bedre å tenke at det kanskje ikke er klaff og bli glad hvis det er det

Den forstår jeg, men Hadde jo vært fantastisk om det klaffer så raskt. Tenker det ver fint å ha realistisk holdning til det, men håpe på det beste =)
Selv har jeg fått antydning til tynn strek i går, men stoler ikke på den, så nå tror jeg at jeg skal prøve å vente til ikm på onsdag. Så får vi se da... =) har ikke heeelt troa =)

Så spennende med tynn strek! Håper den blir tydeligere![]()
Lett å holde maska hos svigers i dag når svigermor (ikke kjent for normal høflighet og sosialeantenner) sier «you so fat! Are you pregnant?!» i det jeg tar av genseren fordi det er så varmt der. Den kom fort på igjen og mannen fikk det hele med seg og skyter inn et spørsmål om noe på kjøkkenet med en gang, før jeg rekker å si noe (glefse!) til henne.
Fler med sjarmerende svigermødre eller mødre?
![]()
Kva sa mannen din om episoden? Alt folk klarer å lira av seg og attpåtil svigermor...