IKM uke 45 2019

Negativ test her både i går 12 DPO og i dag 13 DPO... Så mensen kjem nok om eit par dagar. Skikkeleg kjipt! :arghh: Er heilt utmatta av å vera langtidsprøvar - nr. 2 lar verkeleg venta på seg. Dette var PP19. Blir ein pause neste månad pga jobbtur til utlandet, men satsar på eit tredje og siste inseminasjonsforsøk før jul, før det eventuelt blir IVF på oss i januar. Me har iallfall ein plan klar, men denne langtidsprøvinga kjennest verkeleg ut som ein kombinasjon av eit maraton og ein frykteleg berg-og dalbane...

Lykke til til dei som fortsatt er med i gamet og masse positive tankar til gjengen som må prøva vidare. ❤️

Begynt å få menssmerter, ikke murringer som jeg har hatt av og på de siste ukene, men sånn menssmerte både i magen og i korsrygg som gjør at jeg springer på do hele tiden for å se etter farge.:sorry:
Humørsyk og lettirritabel er jeg og, men puppene er fortsatt vonde...

Får så lyst til å teste jeg og... Men nå skal jeg ikke gjøre det.. har bare med 25.. og kan fort hende det bare var skygge på den andre jeg la ut her... blæh. Hater denne ventetiden

Samme her. Jeg kjøpte en med 10 i går, men tenkte jeg skulle prøve å vente med å teste til tysdagmorgen, da jeg er litt usikker på EL siden jeg fortsatt hadde EL slim og var kåt lørdagen og søndagen etter EL(onsdagen) også.

Lett å holde maska hos svigers i dag når svigermor (ikke kjent for normal høflighet og sosialeantenner) sier «you so fat! Are you pregnant?!» i det jeg tar av genseren fordi det er så varmt der. Den kom fort på igjen og mannen fikk det hele med seg og skyter inn et spørsmål om noe på kjøkkenet med en gang, før jeg rekker å si noe (glefse!) til henne.

Fler med sjarmerende svigermødre eller mødre?
:rulez:smiley-angry019:smiley-angry026:taunt008:angryfire:wtf

Lett å holde maska hos svigers i dag når svigermor (ikke kjent for normal høflighet og sosialeantenner) sier «you so fat! Are you pregnant?!» i det jeg tar av genseren fordi det er så varmt der. Den kom fort på igjen og mannen fikk det hele med seg og skyter inn et spørsmål om noe på kjøkkenet med en gang, før jeg rekker å si noe (glefse!) til henne.

Åh fy fader! Ikke greit! Hadde klikka tror jeg :banghead:

Håper testene kommer i morgen så jeg også kan begynne å teste. Kløøøøør i fingrene etter å teste

Forresten, gjerne si fra hvis det er noen jeg har glemt å flytte over til noe :hilarious: Tror jeg har fått med meg alle, men ikke helt sikker

Jo, men veldig usikker på om den var grå eller rosa den streken på den testen der.. Men vi får jo se da. :banghead:
Jeg leste at dersom det er skygge vil ikke streken komme frem om fargene på bildet inverteres, og det gjør din :D Men jeg aner ikke om det stemmer, leste det bare på forumet en gang

Jeg leste at dersom det er skygge vil ikke streken komme frem om fargene på bildet inverteres, og det gjør din :D Men jeg aner ikke om det stemmer, leste det bare på forumet en gang

Hmmm... Ja, nei.. Det der kan jeg ingenting om..:hilarious: men tenker det er bedre å tenke at det kanskje ikke er klaff og bli glad hvis det er det:hilarious::smug:

Torsdag skal være min tidligste testedag. Tre og et halvt lange lange døgn.

Råd?
Har en CB test med følsomhet på 10 mlu (den mest følsomme), men når teste?
  • Mest sannsynlig 11DPO imorgen, CD26.
  • IKM fredag, altså 4 dager fra imorgen, CD30.
  • Begynte å spotte (mellomblødning? Festeblødning?) på fredag rett før leggetid, da 8DPO
  • Spotter enda. Trenger ikke innlegg og det er helt mørkt i farge.
  • Med første barn testa jeg 2 dager etter IKM - i den syklusen CD30 og fikk 2-3 uker på CB-digital, kunne med andre ord testa flere dager tidligere.
Er det vits i å teste imorgen? Ser at syklusen min tilsynelatende er en dag eller to lengre enn før baby1. Har egentlig ikke troen på klaff nå. Var overbevist for ett par dager siden, men nå er jeg absolutt ikke det.

Men med veldig positiv test på CD30 sist, så bør det vel være mulig å få en potensiell strek på en supersensitiv test på CD26?

The struggle is real :schocked028

Den forstår jeg, men Hadde jo vært fantastisk om det klaffer så raskt. Tenker det ver fint å ha realistisk holdning til det, men håpe på det beste =)
Selv har jeg fått antydning til tynn strek i går, men stoler ikke på den, så nå tror jeg at jeg skal prøve å vente til ikm på onsdag. Så får vi se da... =) har ikke heeelt troa =)

Så spennende med tynn strek! Håper den blir tydeligere :love017

Herregud! Er det mogleg?!? :banghead: Kva sa mannen din om episoden? Alt folk klarer å lira av seg og attpåtil svigermor...

Back
Topp