IKM uke 45 2019

Jeg er også nesten helt tørr og har tenkt at løpet er kjørt.. :shifty: Kom igjen, pregnantvibes :smiley-angelic001:smiley-angelic001

Jeg har faktisk litt økt utflod. Men er bare 4 DPO, så er sikkert bare innbilning. Eventuelt er det fordi jeg går på progesterontilskudd. Når har du pleid å få økt utflod tidligere?

Hadde store planer om å ikke teste før 10 DPO, men det gikk jo rett vest idag, 7 DPO :p Selvfølgelig helt blank test, så det var bare kjipt! Skal prøve å holde testetrangen i sjakk til tirsdag:D

Du kan jo få noen tips i VM i fishersjakk! :hilarious:
Lykke til! :D

20191102_143208.jpg

Jeg skulle jo ikke teste...:hungover: 10 dpo i dag.. Men syns jo det er en antydning til strek der... Men mulig bare en skygge... Får prøve å drøye til over helga nå hvertfall :hilarious::hilarious:

Kjenner på trangen til å teste når jeg ser flere av dere teste, nesten som jeg vurderer å dra på apoteket for å kjøpe CB tidligtest da jeg kun har CB med uke indikator. :happy3

Tok en test når jeg kom hjem, men men grinete unge så glemte jeg å se på den så nå hadde den tørket ut:shifty:

Her endte jeg opp med å kjøpe en CB tidligtest nå, apoteket hadde ikke dobbel av den så ble bare en. Så får se om jeg tester i morgen, eller om jeg klarer å vente noen dager til. :cat:

Blir så påvirket av alle andre som tester. Vet jo det er alt for tidlig å teste nå. Så tør ikke håpe noe, samtidig har jeg aldri fått skygge på den testen der før heller..

Tror vi er mange som kjenner på testesyken, ja! Og noen får jo tidligere svar enn andre. Din strek er i allefall ikke innbilning :happy:
Jeg fikk svak test på 15 dpo sist gang, så prøver å holde meg i nakkeskinnet og vente :rolleyes:
Blir spennende med din neste test da! :smiley-bounce012

Back
Topp