Tussi20
Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Synes jeg så antydning til strek, men på bildet ser den blenda ut
Ser strek!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes jeg så antydning til strek, men på bildet ser den blenda ut

Syns jeg ser noeSynes jeg så antydning til strek, men på bildet ser den blenda ut
tiss på flere!!
Jeg er også nesten helt tørr og har tenkt at løpet er kjørt..Kom igjen, pregnantvibes
![]()
Skal det, holder meg som en Gud nå. Har masse testerSyns jeg ser noetiss på flere!!
![]()
Skal det, holder meg som en Gud nå. Har masse tester
skal ut å ta bilder av ei venninne for å få tida til å gå litt.
krysser fingrene. Tror ikke jeg tør å teste før mandag jeg. Hadde store planer om å ikke teste før 10 DPO, men det gikk jo rett vest idag, 7 DPOSelvfølgelig helt blank test, så det var bare kjipt! Skal prøve å holde testetrangen i sjakk til tirsdag
![]()
10 dpo i dag.. Men syns jo det er en antydning til strek der... Men mulig bare en skygge... Får prøve å drøye til over helga nå hvertfall 

Vis vedlegget 311422
Jeg skulle jo ikke teste...10 dpo i dag.. Men syns jo det er en antydning til strek der... Men mulig bare en skygge... Får prøve å drøye til over helga nå hvertfall
![]()

Vis vedlegget 311422
Jeg skulle jo ikke teste...10 dpo i dag.. Men syns jo det er en antydning til strek der... Men mulig bare en skygge... Får prøve å drøye til over helga nå hvertfall
![]()
Jeg ser også antyding til strek! Håper den blir sterkere!![]()
Jeg ser også antyding til strek! Håper den blir sterkere!![]()
Men se på den søte streken daVis vedlegget 311422
![]()
Men se på den søte streken dahåper det klaffer for deg, vi har jo fulgt hverandre en stund nå
Men se på den søte streken dahåper det klaffer for deg, vi har jo fulgt hverandre en stund nå
og meg
Blir så påvirket av alle andre som tester. Vet jo det er alt for tidlig å teste nå. Så tør ikke håpe noe, samtidig har jeg aldri fått skygge på den testen der før heller..

Tok en test når jeg kom hjem, men men grinete unge så glemte jeg å se på den så nå hadde den tørket ut![]()
Ja no så ille å, så nå blir det ennå mer ventingTyyyypisk