IKM uke 45 2019

Har egentlig mista skikkelig trua på grunn av at jeg har veldig lite utflod. Nesten tørt, selv om det absolutt ikke er tørt "inni der" :dontknow Skulle det ikke kommet "rikelig" om jeg hadde vært gravid?

Tok denne i dag 10 dpo. Det er vel ikke en tidligtest en gang, men ville prøve noe annet enn babyplan :hilarious:

Fin strek! Gratulerer! :love7

Her er det rosa spotting på gang 11 dpo. Har aldri spottet før mens tidligere, så er spent om det tar seg opp eller om det gir seg igjen :nailbiting: Mens har vært veldig stabil etter jeg sluttet på pillen. Den har komt på dag 28 eller 29. Blir dag 26 i dag.
Er veldig forberedt på at tanta er her, men krysser fremdeles fingre for at det kan være en festeblødning :smiley-angelic001

Min test var blenda i dag, blei skikkelig skuffa. Men tror det er ovitrellen som satt igjen i går siden det var dop 8 :wideyed:
Så no blir det ikke test før på søndags kveld :oops:

Er så vansklig å ikke analysere hvert symptom, har hatt ferskt blod i nesen når jeg snyter meg, stikkinger i brysta, murringer nedentil og litt småkvalm når/etter jeg har spist. Men fast bestemt på å vente med testing, men det er jammen ikke enkelt :happy3

Jeg har vært på gråten hver gang noen har prøvd å spørre hvordan det går på jobb i dag, siden jeg hadde det så travelt :hilarious::):headphone:

He he, kjenner meg igjen :joyful: Jobber i barnehagen og hadde foreldresamtaler i dag. Så tok jeg meg selv i å nesten få tårer i øynene når jeg snakket om barna deres :hilarious: Det var så sprøtt! Enten hormoner i sving eller så var det fordi jeg forsov meg i dag :D :wacky:

He he, kjenner meg igjen :joyful: Jobber i barnehagen og hadde foreldresamtaler i dag. Så tok jeg meg selv i å nesten få tårer i øynene når jeg snakket om barna deres :hilarious: Det var så sprøtt! Enten hormoner i sving eller så var det fordi jeg forsov meg i dag :D :wacky:

Jeg var veldig sliten, men jeg bruker overhode ikke å gråte på jobb :hilarious::hilarious::hilarious: følte meg skikkelig dum

:Heartbigred

Vedlegg

• 0406DEAA-5E6B-4D7C-ACAC-12A19E4765B4.jpeg
    0406DEAA-5E6B-4D7C-ACAC-12A19E4765B4.jpeg
    14,4 KB · Visninger: 101
Back
Topp